2018. június 9.

Könyvhét: 2.rész

És akkor jöjjön a többi szerzemény:


A Libri kiadónál megjelent a Fixed sorozat új része. Amiben ezúttal nem a már megismert párost Hudson és Alayna a főszereplők. De szerintem ugyanolyan jó lesz mint a sorozat eddigi részei :) 

A másik beszerzett könyv pedig Marilyn Miller Küzdj velem című története. A borító vett meg először és a fülszöveg is igen bejövős csajok! Kíváncsian várom! 


Utána pedig érkezzen a Könyvmolyképző kiadó aki tulajdonképpen kifosztott ezzel a rengeteg jó könyvvel: 


Végre megjelent A szerelem szépsége! Valamint magyarul is itt van végre az Ugly Love. Ezek mellé még jó pár hasonló témájú és remeknek ígérkező könyv. Most aztán lehetett válogatni a kiadónál! 


És ha kiadók akkor a kedvencem sem maradhatott ki. Az Álomgyár kiadó! Igaz tőlük jóformán már mindent olvastam de egy két apróságot még mindig kaptam ma! Ugyanakkor örültem nagyon, hogy találkozhattam az ismerősökkel, barátokkal a kiadótól. 


Kint volt J.K.Smith írónő, Szekeres Judit :) Nagyon örültem, hogy ismét találkozhattunk! Valamint Anne L.Green írónő is kijött. Örülök, hogy sikerült találkozni kicsit Erzsó!  És akit mindig meg lehetett találni a kiadó standjánál az R.Kelényi Angelika! Puszi Angi! Örülök drága, hogy találkoztunk és dumcsizni is tudtunk picit! 


A blogger lányokkal is volt akivel tudtam találkozni és még jó pár baráttal! Remek nap volt barátokkal, rengeteg fantasztikus könyvvel! Még sok ilyet! 
Nektek miket sikerült beszerezni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése