2019. március 10.

4 hetes Carrie Cooper kihívás

Egy szuper kihívást hoztam nektek. Gyertek és csináljuk végig együtt :)

Remélem Ti is csatlakoztok, hogy a következő 4 hét alatt együtt olvassuk el Carrie Cooper eddigi regényeit.



Szerintem a 4 hetes idő sejthető, hogy miért :) Minden hétre jut egy regény.

Egy hetünk van egy-egy könyvre. Szerintem nem mondok újat a címekkel de ha mégis akad valaki aki nem ismeri az írónőt és a regényeit akkor neki is itt a lehetőség. Olvassuk el őket együtt. Az én esetemben például már sokadjára újra :)

Tehát 4 hét 4 könyv. Vasárnapig elolvassuk a regényeket majd akkor érkezik ide a blogra egy összegző poszt. Én értékelést már írtam a könyvekről de ez nem jelenti azt, hogy nem lehet ismét leírni milyen érzés újraolvasni a regényeket. Olvashatjátok a korábbi véleményeimet. Jönnek a kedvenc idézetek, képek.

És itt ismét jöttök ti is. Várom kíváncsian ide majd a poszthoz a véleményeiteket, kedvenc idézeteiteket.

Valamint minden részhez az írónő Carrie Cooper is csatlakozik hozzánk. A bejegyzésben ő is mesél az aktuális részről :) Szerintem sokunk kedvence lesz ez a pillanat <3 

Én ki merem jelenti, hogyha írónő akkor nekem a Nr1. Carrie Cooper. Romantikus és krimi témájú regényeit lenyűgözően írja meg. Fantasztikus karakterekkel. Amikkel én úgy vagyok, hogy bárhol, bármikor és bármennyiszer elolvasom. Imádom őket! És szerintem nagyon sokan vagyunk így ezzel. De legyünk még többen :)

Na ki csatlakozik?

Indul az első hét: Március 11.én. A szemtanú hete lesz.
Elolvassuk és vasárnap kibeszéljük.


Időpontok: 

A szemtanú  Indul: 03.11.  Kibeszélő: 03.17. 
Ügynök tűsarkúban Indul: 03.18.   Kibeszélő: 03.24. 
Kétségekbe zárva Indul: 03.25.   Kibeszélő: 03.31. 
Bábok tánca Indul: 04.01.   Kibeszélő: 04.07. 


Tessék csatlakozni! Hétfőtől olvasunk, vasárnap pedig jön hozzá a poszt itt a blogon. Gyertek ti is! Hajrá nekünk! :))

Köszönöm Carrie Cooper írónőnek! 

A képekre kattintva elérheted a már teljesített kihívásokat :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése