2019. április 7.

Kihívás: 4.hét Bábok tánca

Sziasztok!




Elérkeztünk a kihívás utolsó hetéhez, az utolsó naphoz. Én minden percét imádtam. Ismét írni egy picit ezekről a csodás könyvekről, olvasni pedig pláne. Biztos vagyok benne, hogy nálam még nem egyszer és nem is kétszer fognak sorra kerülni :) 

Na akkor jöjjön a szokásos ismertető. Carrie Cooper negyedik könyvéről, a Bábok táncáról: 



Eltűnt ​szerelme utáni nyomozásának köszönhetően Lili Green ismét belekeveredik egy olyan ügybe, amiből sehogyan sem találja a kiutat. Lili Gérard Laconte, a nagy hatalmú, francia üzletember villájában ragad, és bár a férfi tökéletes házigazdaként viselkedik, a helyszín különleges, szabadelvű, mégis elzárt világa teljesen felbolydítja a lány lelki békéjét: a francia felső tízezer mérhetetlen luxusa veszi körül, a vendégek kötetlenül élvezhetik a testi-lelki örömöket, miközben gondosan elrejtett kamerák figyelik őket. Ebben az irreális valóságban minden egészen más megvilágításba kerül, még Lili igaznak vélt szerelme is. Vagy talán éppen az igazságot tárja fel?

Lili nem is sejti, milyen játék részesévé válik, ám a színpad készen áll, a bábok pedig elkezdik táncukat…

A Bábok tánca a Marionettjátszma második része.

A szemtanú és az Ügynök tűsarkúban című könyveiért Aranykönyv-díjra jelölt Carrie Cooper ezúttal egy romantikus, érzelmes, szenvedélyes utazásra hívja az olvasót a női lélek átláthatatlan világába.


A könyvről a véleményem ITT olvashatjátok.




Ha az előző rész a történetből kifolyólag is nehezebb, fájdalmasabbra sikerült akkor itt most ez a rész ellensúlyozza. Természetesen itt sem könnyebb Lili helyzete. A sok fájdalom ami érte, kétségek, szenvedés itt is jelen van. Itt kerül csak igazán próbára a kapcsolata Nikosszal. 

Az előző részt is imádtam. De ezt még jobban. Mert ahogy említettem itt azért sokszor nyugisabb a helyzet. Akadnak boldog pillanatok, felcsillan a remény. Szenvedély és szerelem. Eszméletlen jókat lehetett mosolyogni. 

Tökéletesen ellensúlyozza ez a rész addigi fájdalmasabb pillanatokat. Így lett tökéletes. Abszolút értelmet nyer a történet címe ezúttal is, a sorozat címe szintén. 

Nagyon jókat mosolyogtam. Lili ismét csak önmagát adja. Fantasztikus egy nő. Bámulatos karakter lett. Nagyon megszerettem őt és ez mit sem változott. Erős, okos, vicces. És megvan az a képessége, hogy mindig olyasmibe csöppenjen amibe nem kellene :D  De ő már csak ilyen, így szeretjük. Gyönyörű és okos. Mégsem szállt el vagy ilyesmi, két lábbal a földön jár. A legnehezebb helyzetekben is képes a jót keresni, erős maradni. Hihetetlen. Pedig neki aztán valóban kijutott. Le a kalappal a szerző előtt is, és köszönjük, hogy ilyen hősnőt ismerhettünk meg általa. 

Ahogy említettem itt végre picit talán lazább volt a helyzet. Akadt nem kevés vicces, beszólogatós, remek pillanat. Természetesen a két kedvenc ügynökünk Zac de főként John ismét hozta a formáját. :D Mark... Hát inkább no comment. Egy igazi bunkó még mindig, sajnos még most sem lett a szívem csücske. De örülök, hogy Lilit nem kell félteni ha arról van szó. 


A lányok között is akadt szimpatikus, de inkább olyan pillanatra csak. Hiszen legtöbben végül egy dolgot akartak és aminek a gondolatától én is a plafonon voltam.... Természetesen itt is megvolt a csöppet sem kedvelt karakter, karakterek.

De szerettem, hogy végre Lili és Nikosz a körülményekhez mérten picit jobban eltudta engedni magát. Beláthattunk egy bizonyos álarc mögé és így sok minden értelmet nyert.

Örültem, hogy nem csak az említett fájdalmasabb érzések voltak jelen. Hanem nyugalom, már ha lehetséges ebben a helyzetben. Vágy, tűz, flört, szenvedély, szerelem, szeretet. Csodálatos volt ilyen pillanatokat olvasni. Hogy végre felcsillanni látszott a remény az alagút végén.

Imádtam a paintballmérkőzést. Fantasztikus lett. Annyira szeretem ezt a párost. <3
Csodálatosan megírt pillanatokról olvashatunk. Egy lenyűgöző szerelemről.

De ha akadt nyugodtabb, boldogabb pillanat azért ne feledjük el, hogy mire megy ki a játék. Mert a játék még mindig tart. És csak most lesz igazán magas a tét. Azért fájdalom, félelem, reményvesztettség, düh ide is kijutott. Váratlanul felbukkanó szereplők.... Titkok, meglepetések.

Ezúttal is tökéletesen kigondolva minden. Le a kalappal az írónő előtt. Hogy minden apró mozzanatot kigondolt, hogy minden stimmeljen és a helyére kerüljön végül. Zseniális.

Lili és Nikosz egy ördögi játszmába kerültek ahol ők csak a bábok. Valaki más mozgatja őket. Maradjunk annyiban, hogy a játékmestert még mindig nem egészen tudtam hová tenni. Igaz végül, hogy mire választ kaptunk és menet közben is tudtuk mire megy ki a játék. Mégis nemcsak Lilit de az olvasót is képes elbizonytalanítani. Remekül megalkotta ezt a karaktert Carrie Cooper. Tudod, hogy ő áll minden mögött mégis a tetteivel eléri, hogy kedveld is. Nem semmi.

Az biztos, hogy ebben a két részben a főszerep az érzelmeké, a kapcsolaté. Kegyetlen megmérettetés, de a végén kiderül ki lesz a győztes. Sok fájdalom, sírás, düh, félelem. De jelen van a barátság, szeretet, szenvedély, szerelem, a remény.

Ha ti is elolvassátok, megtudhatjátok, hogy miként is kerül ki ebből a játékból, a Bábok táncából Lili és Nikosz.

Az biztos, hogy tanulságos is a regény. Akaratlanul is végiggondolod te az olvasó is, hogy te mit tennél vajon Lili helyében?! Egyáltalán nem könnyű. Pokolian kemény... Vele együtt estem kétségbe, dühös voltam, fájt. Éreztem felcsillanni a reményt, voltam boldog, ha csak pillanatokra is. Bámulatos miként képes minden pillanatot, érzelmet átadni a szerző. Te is teljesen együtt tudsz érezni Lilivel.

Lenyűgöző, káprázatos.

Köszönöm, hogy ezúttal a másik fél, Nikosz gondolataiba is bepillanthattunk. Még mindig nem tudom azt mondani, hogy megértem. Nem tudom.... Részben?! Persze oka van mindennek. Ők igyekeztek a legjobban kihozni ebből a cseppet sem könnyű helyzetből...


Hogy ez miként sikerül a párosunknak? Ha elolvassátok ezt a fenomenális regényt megtudjátok.

Itt van nekünk a zűrös de fantasztikus Lilink, Nikosz. Egy játszma amiben ők ezúttal csak a bábok. Valaki más rángatja őket. Pokoli megpróbáltatásokon mennek keresztül. Képes lehet vajon mindezt túlélni a szerelmük? Meg lehet bocsájtani ennyi fájdalmat?

Mindezekre keresi a regényt a választ és mi az olvasók is. Tökéletes lett. Ahogy a nagy könyvben megvan írva. Jaj nem is, bocsánat. A Bábok táncában :) ♥

Ezt olvasni kell! Totális függőséget okoz. Ezeket a regényeket nem lehet csak egyszer elolvasni.

Az írónőnek már mondtam de ismét nagyon köszönöm neki. A szenvedés részét sajnos abszolút át tudtam érezni Lilivel. Elég sok kijutott az utóbbi hónapokban... De még így is hihetetlenül sokat segített ez a négy könyv.

Ha már nem bírtam tovább és a legrosszabb volt a helyzet Lili és Nikosz kalandjai tudtak teljesen kikapcsolni. Még akkor is ha általuk is kijutott a fájdalom. Mégis ennek a csodálatos történetnek, világnak hála tudtam nagyon sokszor felejteni. Ugyanakkor ahogy a rosszabb részét, ennek hála sikerült boldognak is lenni. Lili érzéseink keresztül és ez fantasztikus. Az írónő könyveiről tudom ezt csak elmondani. Köszönöm szépen ezt. Hogy megírtad nekünk ezeket a csodákat Carrie Cooper.

Ha csak rossz, vagy a legrosszabb is a helyzet, előveszem ezeket a regényeket és máris szebb az élet. Köszönöm ezeket a csodás élményeket. Hogy megismerhettelek! Puszi! ♥

Olvassatok ti is Carrie Coopert. Nem bánjátok meg. A romantikus krimik királynője csakis ő. Aki zseniálisan kalauzol el bennünket mind a krimisebb részekbe mint pedig az érzelmek világába.  Fantasztikus karakterekkel, cselekménnyel, leírásokkal. Kihagyhatatlan! Hajrá mindenkinek!



Jöjjenek a legnagyobb kedvencek ezúttal is :)



" Annyi hely van ezen a bolygón, erre Amandának pont ebbe a villába kellett jönnie?! Ott van példának okáért az Antarktisz.... "



" Sajnos épp Mark felé pillantott, és a férfi arcát elárasztó kárörvendő vigyor csak olaj volt a tűzre. Komolyan fontolóra vette, hogy az arcába önti az italát.
 - Inkább idd meg! - hallotta meg Nikosz meglepően gyengéd hangját. Bár Mia továbbra is belé csimpaszkodott, a férfi őt nézte. - Csak nyugi - tette hozzá halkan.
 Lili pontosan tudta, hogy a szavai leginkább nem Markra, hanem Amandára vonatkoznak. Nem tudta megmagyarázni, miért, de valahogy valóban megnyugodott tőle. "



" Annyi kedves ismerősöm van, annyi emberrel jól kijövök, erre itt csak olyanok vesznek körül, akiktől egy másodperc alatt a plafonon vagyok. "



" De nem mondhatta el, hogy Pedro nemhogy nem a barátja, de még csak egy levegőt szívni sem tudnak sokáig, és hogy bár Nikoszt mindennél jobban szereti az itt lévő Martín Riverát ki nem állhatja. "



" - Nem a képességeidet vonom kétségbe, csak csodálkozom, hogy lemondanál a jól bevált tömegszexről egy kis romantikáért. Igazán nem várhatom, hogy ekkora áldozatot hozz értem.
  - Mindent a vendégért! És sosem árt egy kis változatosság! - nevetett Laconte. "



" És el is érkeztünk az első kérdésemhez: nem értem, hogyan képes valaki egy ilyen nőt ilyen helyzetben nem lefektetni! Másodszor: még a kamerán keresztül is érezni lehetett közöttük a vibrálást. Olyan feszültséget generáltak, hogy azon csodálkozom, hogy nem olvadtak meg a bútorok körülöttük. "




" - Mégis kimerészkedtél az odúdból? - fogadta Mark megjátszott baráti szavakkal, bár nem látszott túl boldognak.
  - Tudtam, mennyire hiányolsz, és még véletlenül sem akartam  megfosztani tőled az imádott társaságomat - felelte Lili. "




" - Szóval ne haragudjatok, de nem szeretnék többet beszélgetni sem Martín Riveráról, sem a közös szexuális élményeinkről.
   - Inkább megint csinálni szeretnéd? - tette fel a kérdést Nikosz. "




" - Mi van, ha valaki a saját csapattársát találja el? - kérdezte Lili, majd gyorsan hozzátette: - Persze véletlenül.
Nikosz arcán széles mosoly terült szét, ami nem kerülte el Lili figyelmét.
  - Vigyorogj csak! Te is kaphatsz egy szép sorozatot a hátsódba! - fenyegetőzött harciasan Lili.
  - Ha eltalálod, drágám...! - felelte a férfi vidáman, mire Lili sem bírta ki mosolygás nélkül. "



" - Engedélyt kapok, hogy beléd töröljem a talpam? - vigyorodott el Lili a férfin lógva.
  - Egyszeri és megismételhetetlen alkalom, drágám, úgyhogy használd ki! - nevetett Nikosz. "




" - Azt hiszem, nem csak játékképtelenné, de járásképtelenné is váltam - állapította meg Lili kacagva.
  - Majd magam után húzlak - nevetett Nikosz is.
  - Ha lehet, azért ne a hajamnál fogva...
  - Pedig mintha rémlene valami olyan, hogy bejön neked, ha így rángatlak a barlangomig..... - nézett rá vidáman a férfi.
Lili pontosan emlékezett a Seychelle-szigeteki első találkozásaik egyikére, amikor elhangzott közöttük ez a beszélgetés. Nem hitte volna, hogy Nikoszban is ilyen élénken megmaradt ez a jelenet. "



" Aztán összefonódott a tekintetük, és Lili még levegőt sem mert venni attól, amit Nikosz szemében látott. A férfi úgy nézett rá, ahogy régen. Nem az érzéketlen Martín Rivera volt, hanem az ő Nikosza, akit mindennél jobban szeretett, és aki viszontszerette. "




" - Vannak előnyei annak, hogy ilyen síkos vagy - suttogta vigyorogva Nikosz.
  - Szolgáld csak ki magad! Jelenleg másra úgysem vagyok alkalmas - felelte Lili, mire Nikosz olyan mosollyal nézett le rá, amitől még a vádlijában lévő izmok is összerándultak.
  - Ne nézz így rám, mert elvonod a figyelmem - szólalt meg Nikosz kedvesen anélkül, hogy a lányra pillantott volna. "




" - Lehet, hogy tényleg jobban járnánk, ha feltekerném a copfod a kezemre..... - jegyezte meg Nikosz vidáman.
  - Álmodozz csak! - kuncogott Lili. "




" Csak egy apró kis flört volt, de rá úgy hatott, mint valami katalizátor. A szíve teljes sebességre kapcsolt, és az érzelmek úgy hömpölyögtek benne, mint a dagály, ami elmossa a partot, és vele együtt az összes piszkot és lomot, amit addig odahordott a víz. "




" - Ennyire szereted?
  - Az, amit iránta érzek, jóval több, mint szerelem - vallotta be Lili. "




" - Ritának megvan az a képessége, hogy könnyen megbolondítja a férfiakat.
  - Gondolom, tapasztalatból beszél - mosolygott vissza Laconte.
  - Egyértelműen - húzódott szélesebbre a szája, és Lili felé kacsintott:  - Bolondulunk egymásért. Igaz, cicám?
  - Mit tagadjam - felelte Lili nagy sóhajjal. - A kapcsolatunk szinte már éteri.
  - Igen, nekem is az a bajom vele - nevetett John. "




" Mióta veled vagyok, eszembe sem jutott más nő. Miért akarnék mást, ha te vagy a nekem való? "



" - Ne gondolkodj annyit - szólalt meg Nikosz. - Néha jobb, ha nem erre hallgatsz - bökött finoman Lili fejére -, hanem arra, amit ez mond - tette lejjebb a kezét Lili szívéhez. "




" - Az életemet mindig is úgy éltem és élem, hogy csupán az észérvek és a logikus döntések mentén haladok, mert azt tudom irányítani, akkor ki tudom védeni a váratlan eseményeket. Te vagy az egyetlen, akinél nem érdekelnek az észérvek, és csak az érzéseimet akarom követni. "




" - Hogy mitől olyan jó? – szólalt meg halkan, amitől még közelebb hajoltak hozzá a többiek.
– Pontosan tudja, mi a jó neked, mintha a tested elmondaná neki, mire van szüksége, ő pedig minden gond nélkül fordítaná azt a saját nyelvére. Domináns, irányít, és mindezt olyan férfiasan, mégis finoman teszi, hogy fel sem merül benned, hogy uralkodna rajtad. Egyszerűen csak élvezed, ahogy az igéző ujjai, mozdulatai alatt egyszerűen darabokra esel. "




"Az első pillanattól kezdve úgy vonz magához, mint a mágnes, és azóta sem tudok elszakadni tőle. Olyan dolgokat vált ki belőlem, mint senki más. Tudom, hogy nevetséges, de vele érzem egésznek magam. "



Végezetül pedig ahogy ígértem a szó ismét az írónőé. A további terveiről mesél nekünk :)


Mivel készülök a jövőben?

Több könyvnyi ötlet van a fejemben, csak legyen időm leírni őket! 

A Lili Green-sorozatnak a terveim szerint van még két epizódja, és az ötödikkel zárnám le teljesen az ő történetüket. Még nem tudom, mikor szedem össze a bátorságom, hogy papírra vessem a két befejező részt, mert a fejemben kirajzolódott következő epizód szinte már thriller lett, és meglehetősen kiborított a vége, emiatt azonnal pörgettem tovább az eseményeket, így született meg az utolsó kaland…

Van még egy igazán krimis regény tervem Johnnal a főszerepben, és van további ötlet is a tarsolyomban, de ez egyelőre maradjon csak az én titkom. :-)

Most is dolgozom éppen egy teljesen új történeten, új szereplőkkel. Amikor elkezdtem, nem volt kedvem egy bonyolult, összetett krimihez, így egy romantikus, érzelmes világba indultam felfedezőútra. Később döbbentem csak rá, mennyire behúztam magam a csőbe:

    Egy romantikus történetben rendkívül izgalmas karakterek és események kellenek ahhoz, hogy az olvasót magával ragadja, és vigye tovább őket fejezetről fejezetre, hiszen nincs akció, nincs bűntény, nincs nyomozás, ami előbbre sodorná a történetet.


         Egy érzelmes, szerelemről szóló könyvből NEM hiányozhat az erotika! Ahogy korábban meséltem, ez nekem a mumus, így egyre csak toltam és toltam, hogy a két szereplő egymásra találjon, de egy idő után már nem halogathattam tovább az elkerülhetetlent…  Őszintén mondom, megküzdöttem vele, de büszkén tudatom, hogy át tudtam lépni a saját komfort zónámat, és ha nem is részletezően pontos leírással, de azért igen szemléletesen sikerült átadnom a forró pillanatokat. Sajnos van egy olyan érzésem, hogy a drága szereplőim még össze fognak akadni néhányszor, de most, hogy átestem a tűzkeresztségen, már nem rettegek (annyira) ezektől a jelenetektől! 

Már a Marionettjátszmánál is érezhető, hogy mostanság az emberi döntések, a személyiségjegyek mögött húzódó események, okok és miértek felé fordult a figyelmem. Az érdekel, hogy ki miért vált olyanná, amilyen, mennyiben befolyásolják az egyének tulajdonságait, jelenkori lépéseit a múlt körülményei, történései. Ebben a most írt regényben is ezek a kérdések motiválnak, ezekre keresem a válaszokat. Ugyan ebben nincs krimis szál, akció (bár ki tudja, mi lesz még a továbbiakban…), de a szálakat így is remekül lehet szövögetni.

Igyekszem mihamarabb a könyv végére érni, és remélem, legalább annyira szeretni fogjátok, mint Liliék kalandjait!



 Az biztos, hogy bármi is lesz mi várni fogjuk és az biztos, hogy imádni is :)

Addig is jó írást kívánok. Köszönöm szépen, hogy minden héten időt szántál erre. Hogy így még többet megtudhattunk mind az írásaidról, mind pedig rólad! További sok sikert kívánok! Gratulálok ezekhez a csodálatos regényekhez! Köszönjük szépen! Köszönöm! ♥


Köszönöm mindenkinek aki itt volt, tessék olvasni. :)


Olyan gyönyörűek így együtt ♥ ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése