2019. március 31.

Új könyvek érkeztek: Budai Lotti, R.Kelényi Angelika, Baráth Viktória

Végre megjelentek ezek a szépségek!


R.Kelényi Angelika, Baráth Viktória és Budai Lotti írónők könyveinek várva várt folytatásai. Valami gyönyörűek lettek a könyvek.

Ismét elmerülhetünk ezekben a csodás világokban amit az írónők alkottak meg. Nagyon vártam a folytatásokat.  Baráth Viktória - Az igazság árnyékában című könyvét én már ki is pipáltam :)

Ahogy láttam sokan estünk még neki a könyveknek. Szóval hamarosan érkezik róla a vélemény.

Hát nem csodaszépek?


Na ki melyiket olvassa már? :)


És akkor állt csak igazán el a szavam amikor megfordítottam Az igazság árnyékában című könyvét Vikinek. :) Ugyanis az én szavaim is rákerültek a borítóra.. Hihetetlenül boldoggá tettetek, csodás érzés. Nagyon köszönöm!  ♥



Köszönöm szépen az írónőknek és az Álomgyár kiadónak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése