2023. szeptember 21.

Spirit & Home: Több, mint gyertya

 Sziasztok! 

Ezúttal egy más, különleges poszttal jelentkezem. 

Tudjátok, a képeimen, a polcomon is látszik, hogy imádom a gyertyákat. Igaz nálam inkább díszként vannak jelen. Annyira gyönyörűek tudnak lenni. 

Ezúton is köszönöm Hidasi Juditnak a megkeresést az együttműködésre! 💜


Hidasi Judit írónőt szerintem nem kell bemutatnom nektek. Aki követ tudja is, hogy nagyon szeretem az írásait. Én magam is nem olyan régen kötöttem össze őt a gyertya készítő vállalkozás oldalával. Kiderült, hogy Judit nem csak csodás írónő, de ez mellett még kézműves gyertya készítéssel is foglalkozik. 

Ezzel engem már megvett. 

Így szerethetem az írásait és az alkotásait, a gyertyáit is. 

Lehet, hogy most ősszel még inkább lefog jönni, de egyszerűen bolondulok ezért az évszakért. Ez a kedvencem. 🍁🍂

Ennek örömére két csodálatos ősz ihlette gyertyát kaptam kézhez tegnap Judit jóvoltából. 

" Ne felejtsd el az élet apró örömeit - gyújts gyertyát, főzz magadnak egy csésze kávét, egyél egy kis péksütit. Ugye? Máris jobban vagy. " Helen Russell

El is kalandoztam a fantasztikus oldalán, ahol évszakoknak megfelelő termékekkel találkozhattok. De találtok akár az Apró bolt a sétányon című regényéhez illő gyertyát is. Sokféle tematikájú, illatú mesés terméket találhattok nála. 

Ahogy említettem, én ősz őrült vagyok, így nem volt kérdés, hogy ilyen illatot és gyertyát fogok választani. Még egyszer nagyon köszönöm Juditnak, hogy elküldted nekem a két illatot amik között vacilláltam.

Ezek is az idei őszi újdonságok közé tartoznak. 

Eszméletlenül gyönyörűek élőben. Az üveg, a csodás címke, amiről rögtön tudjuk mit és milyen illatot tartunk a kezünkban. Egyáltalán nem egy kicsike gyertyáról beszélünk. Úgyhogy biztos, hogy sokáig fogják megadni a használójának, nekem például a csodás ősz hangulatát. 

Ami pedig szintén levett a lábamról, azok az illatok voltak. Konkrétan meg sem kellett gyújtani őket, már ahogy lecsavartam az üvegek tetejét olyan elképesztően intenzíven áradtak felém az illatok, hogy az fantasztikus volt. Elég beleszippantani, az ember közben behunyja a szemét és hagyja, hogy az illatok kényeztessék. El lehet képzelni közben akár egy mesés őszi tájat, egy kis pihenést. Vagy nálam például egy kis olvasással egybekötött pihenést. 

Remek társaim lesznek a tökéletes kikapcsolódáshoz. 

Az egyik gyertya amit kaptam az It's fall, Pumpkin! nevet viseli. Azt hiszem már ez mindent elárul. Pedig én kifejezetten nem szeretem se magát a sütőtököt, se az ilyenkor ehhez köthető sütiket, se a kávékat. Mégis az illata, itt például elképesztően imádom. Az a hamisítatlan igazi őszi illat. 


Picit édes, picit füstös, de emlékeztet a sült tök, sült alma illatára is. Igazi őszi harmóniát hoz a szobádba, amivel nem lehet betelni. Ha hiányzik az erdő, a fellobbanó tűz illata, akkor gyújtsd meg, és hagyd, hogy a gondolataid régi emlékeket idézzenek fel.

Őszi, fűszeres, meleg illat, füstös, karamellizált tökre emlékeztet, a pumpkin spice aromájával.



A másik gyertya pedig a Sweater Weather névre hallgat. Imádom ezt a leveles, kisrókás külsőt. És akkor még az illatáról nem is meséltem. 


Egy igazi gyertya élmény hűvös estékre, fűszeres illat, amely a sült alma aromáját idézi. Akár egy meghitt romantikus estén, akár egy baráti beszélgetés alkalmával gyújtod meg, nem csak a szobát tölti meg illattal, hanem a szíved is melegséggel.

Intenzív illat, enyhén fűszeres, sült alma, fahéj, sült gesztenye.




Hát nem gyönyörűek? És még az illataik..... 😍🍁🍂🎃

Ha ti is kedvet kaptatok, akkor Juditnak hála az alábbi: konyves15 kuponkóddal Október 15.-ig 15% kedvezményt zsebelhettek be ezekre a csodás termékekre. Ne hagyjátok ki! Akár ajándéknak is tökéletesek lehetnek! Ezeken kívül természetesen még sok-sok szupet terméket találtok az oldalon. Nézelődjetek, válogassatok. 💖


Ha pedig Judit írói munkássára vagytok kíváncsiak: 



Szép napot Nektek! 😘

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése