2013. április 25.

Úgy néz ki megvan Christian Grey?? Vagy mégsem?

Nem éppen a könyvekhez kapcsolódik, vagyis ahogy éppen vesszük.
Gondolom nem igen van már olyan aki ne ismerné a E. L. James Szürke trilógiáját és ne tudná, hogy film is készül belőle.

Hosszú ideje és sok találgatás után úgy tűnik megvan ki fogja az immár híres Christian Greyt alakítani.

Közben, és köszi az infót és tényleg a Beautiful Shades blogon olvasható is, hogy tán csak valami tesztvideó miatt kellett Alex? Hát picit leesett a nagykő, remélem igaz és mégse ő lesz Christian. De akkor ki? Remélem most már kiderül :D

Itt is a cikk: http://hollywoodlife.com/2013/04/24/alex-pettyfer-christian-grey-fifty-shades-of-grey-movie/

 

Nemtudom ki, hogy van vele de nem ő Christian. Elég sok név felmerült már, az Arrow főszereplője legutóbb Stephen Amell és Ryan Gosling is. Nos én úgy voltam vele mivel nekem Ryan alapból nem szimpi, hogy ki is szaladtam volna a világból ha övé lesz a szerep úgyhogy ha tényleg Alex lesz még egy fokkal mindig jobb min Ryan. 

Bár nekem erre a szerepre szerintem Ian Somerhalder lett volna a tökéletes. Lehet sokan nem így gondolják és mindenkinek más a véleménye de mint mondani szokták nem vagyunk egyformák. 

Addig is minden esetre kíváncsian várjuk, hogy biztos megerősített hír legyen és, hogy ki alakítja majd Anastasiat. 


Ti mit gondoltok? Aki olvasta és szereti a trilógiát kit látna a Ana és Christian szerepében????

6 megjegyzés:

  1. Juj, ezt a pasit semmiképpen sem szeretném. Nem üti meg a "Dögös Mr. Grey" szintet.

    Nekem (amint tudod :)) Matt Bommer lenne a tökéletes Christian.
    De most már akárki jöhet, csak legyen meg a kisugárzása és a testi adottsága. ^_^
    Ana szerepére meg Alexis Bledelt képzeltem el, de Alexandra Daddario is nagyon jó lenne:

    http://images.wikia.com/olympians/images/b/b4/Alexandra-daddario_1hf9rz3ggfr.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tényleg nem üti meg, és igen Ő lenne a tökéletes, de mint beszéltük sajnos arra kicsi az esély. Pedig ez az amivel szemben én mindenkit aki nem tetszik kritizálok ez van, imádom ezt a történetet könyvben és jó lenne ha nem szúrnák el valami gáz szereplőkkel akik nem is illenének rájuk.
      Ami Anat illeti nekem Alexis nem, akkor inkább a lány akiről a képet küldted :)))

      Törlés
  2. Hát én nem nagyon szeretném, ha Alex lenne:S szerintem se illik bele Christian szerepébe.:) De, ha már Ryan és Stephen Amell között kellene választani, akkor inkább Stephen.:)
    Én mondjuk Stephent, Iant és egyetértve Annieval Matt Bommert szeretném látni a filmvásznon.:) De, ha nem is ők lesznek, akkor is szívesen megnézem a filmet:D
    Anastasia szerepe... hm, ezen még gondolkozom.:) Alexis Bledelt nem nagyon szeretem,de jó lenne Ana-nak, viszont kíváncsi vagyok, hogy Alexandra Daddario, hogyan játszaná el:P
    Millió puszi: Beus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól mondod Beus, akkor inkább Stephen.De leginkább Ian és Matt. remélem most már majd csak kiderül mi lesz, most ez az amit izgatottan várunk :)

      Puszi neked:)

      Törlés
  3. Számomra a Tökéletes Mr. Grey nem más mint Alexander Skarskard!! Aki nem ismerné, svéd színész, ő alakítja a True Blood-ban Eric-et a viking-isten-vámpírt.

    Egy kép: http://shechive.files.wordpress.com/2011/08/a-eye-candy-alexander-skarsgard-15.jpg?w=500&h=375

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez egy olyan szerep is lesz szerintem, hogy millió ember ugyanannyi ötlet, olyat tuti nem találnak a szerepre aki mindenkinek tetszene, nem vagyunk egyformák. Köszi, hogy leírtad :
      Hát reméljük most már majd csak kiderül a nagy találgatások közepette, hogy ki is lesz :)

      Törlés