2018. április 17.

Anne L .Green Nosztalgiahét - A sötétség fogságában

Hát akkor én is beállok a sorba a lányokhoz. Nekem A sötétség fogságában történet a szívem csücske. Az írónő is megmondta most, hogy beszélgettünk, hogy tudja Andrew Dark csakis az enyém :) És ez így van! Nálam az a történet volt annak idején az első, ennek hála ismerhettem meg Anne L.Green -t!


A nők tényleg a zűrös pasikhoz vonzódnak?

Andrew Dark egy drogkartell vezetőjeként élvezi a hatalom és a pénz adta lehetőségeket, ám ebben a sötét világban mindennek megvan az ára. Hamar ráébred erre ő is, amikor egy alkalommal hiba csúszik a számításába. Elraboltatja az áruló embere húgát, a szókimondó és csinos Christine Stuartot. Fogva tartó és túsza között kínzó vágy ébred. Háttérbe szorulnak a józan, észszerű döntések. 
Vajon Andrew Dark, a sármos rosszfiú tényleg csak egy gátlástalan bűnöző? A férfi múltjával van esélyük a felhőtlen szerelemre?

A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt Anne L. Greennek, a 2015. év elsőkönyves felfedezettjének romantikus-erotikus regénye nemcsak új köntösbe öltözött, de a korábbiaknál is több izgalommal és szövevényes fordulattal bővült.


Ez a történet volt az amit először olvastam az írónőtől. Tudtam, hogy szeretném ezt a könyvet mert addigra már olvastam a kiadótól és felkeltette az érdeklődésem. Sőt, még a bemutatóra is szerettem volna feljutni de persze nem jött össze. Nem kicsit voltam pipa emiatt de valami hihetetlen módon aznap amikor volt délután Budapesten a könyv bemutatója itthon Szegeden már délelőtt lehetett kapni a könyvet. Nem is volt kérdés, hogy azonnal lecsaptam rá! Sőt! Mire lezajlott a bemutató estére én már az értékelést is megcsináltam. Hatalmas öröm volt, hogy még akkor este levelet kaptam az írónőtől! Amiben megköszönte a hiper szuper gyors véleményem. Akkor beszéltünk először és hihetetlenül jól esett, hogy személyesen írt nekem akkor. Így ismerhettem meg Anne-t :) 

Valamint a nagy szerelmemet tőle Andrew-t! Már csak ez miatt is de maga a történet is nekem ha választani kell akkor A sötétség fogságában! A többi is természetesen de ez az én szívem csücske. Az első verziót is imádtam anno. A bővített változat pedig minden eddigit felülmúlt! Teljesen elvarázsolt! És ennek hála ismerhettem meg és mondhatom szerintem egy nagyon jó barátnak is Anne L.Green-t! Hálás vagyok ezért, örülök, hogy ismerhetem! :)




"  Egy bűnöző és a fogoly szerelme. Nem kevésszer akadt pillanat amikor még a levegő is bennem akadt. Akadt izgalom bőven. Végig fogva tart a történet és nem enged. Olyan csavarokkal amikre nem számítasz. Szinte magam előtt láttam mint egy filmet és ezt imádtam. Tökéletes kikapcsolódás. Az írónő elkalauzol bennünket egy veszélyes világba és te mégis minden percét élvezed. Letehetetlen olvasmány. " 





"  
A legfantasztikusabb regény. Minden megvan benne. Az alvilág, szenvedély, szerelem, fájdalom, félelem, veszély, cselszövések. Egy férfi akinek meg kell birkóznia az érzéseivel, akinek el kell fogadnia, hogy igenis jó és megérdemli a boldogságot, a családot. Egy nő aki most kezd el igazán élni. Ebben a veszélyes világban. Mégsem cserélné el semmiért. De vajon képes e ennyi mindent kiállni a szerelmük? Lehet e kiszállni ebből a világból? Ha igen akkor milyen életük lehet utána?

Anne L.Green írónő A sötétség fogságában ezen bővített verziójában minden kérdésünkre válaszol. Nagyon is. Sőt! Nem kevés pluszt is kapunk. Hiszen ahol véget ért az első rész ott nem áll meg Andrew Dark és Christine Stuart élete. Le a kalappal amiért képes volt ezt így tovább vinni. Szinte faltam az oldalakat. Velük aggódtam, sírtam, reménykedtem és szerettem. Annyira imádtam. Ezzel még tökéletesebb lett. " 


Egy kis kedvcsinálónak HA még netán valaki nem olvasta volna ezt a fantasztikus történetet pár kedvenc idézetem: 

" Ó, istenem, hogy lehet egy ilyen jóképű férfi egy nyavalyás drog csempész? Tényleg kicseszett velünk, nőkkel az élet. Minden jó pasinak van valami beütése. "



" A szerelem vagy a pokol fenekére taszít,
vagy a mennyországba röpít, de egy biztos: valahova eljuttat."



" Eljutottam arra a pontra, hogy bár ő volt az én rabom, mégis én vergődtem csapdában." 


" A remény tesz minket erőssé. Ezzel harcolunk, ha már minden más elveszett. "


" Nyílt tengeren hajózni olyan volt, mint szenvedélyesen szeretni; végletes, hol gyönyörű, hol borzalmas, mennyei és pokoli, kétségek közti hányattatás, mely nemritkán kétségbeejtővé válik. " 


" Néha a legrosszabb befejezések nem is befejezések, ha minden hamuvá égett is, amíg pislákol a parázs, ott a remény. " 


" – A józan ész azt diktálná, hogy menekülj, vissza se nézve.
– Csakhogy engem hosszú idő után végre nem az eszem, hanem a szívem irányít. " 


" Az élet mindig ott kezdődik, ahol a félelem véget ér… "


" – Honnan tudja, hogy nem próbálok megszökni? – Pofátlanul csábítóan vigyorgott.
– Nem fog, mert kíváncsi – kacsintott felém. " 


Egy kis videó is készült erre a hétre a legszebb emlékekből :) 


Valamint néhány értékelés az olvasóktól: 

" Jó sok kalamajkával tarkított modern tündérmese Andrew és Christine története, mely engem levett a lábamról." ------ Niitaabell világa 


" Ez a könyv megmutatja, hogy egy sötét világból is van kiút, és hogy a szerelem a legesélytelenebb helyzetben is képes kivirágozni. A romantika és az erotika mellett olyan fontos témák is felbukkannak, mint egy kapcsolat mélyre kerülése, depresszió, a barátok és a család szerepe, valamint a legfontosabb, hogy mindenkinek jár egy második esély az életben. " ------- Könyvmánia blog


" Teljesen elbűvölt. Teljesen beleszerettem a regénybe! " ------- Nikii blog


" A főszereplőkön kívül, persze most is lehengerlő mellékszereplőket kaptunk az írónőtől…akció, izgalom, mint egy akciófilmben. Röpködő golyók, fegyverek, drog, leszámolás…minden ami kell, és ami első gondolatra nem éppen romantikus regénybe való, de Anne L Green úgy szövi össze ezeket a romantikával, hogy az utánozhatatlan. " -------- Dorina_S, moly.hu

" Szenvedély, románc, fordulat, szerelem. Minden van benne, ami egy jó regényhez kell. Csodálatos volt és letehetetlen. Hozta a megszokott Anne L. Green stílust, a váratlan eseményeket, az utánozhatatlan humort és az akciót. " --------Kitablar


" Egy nagyon jól megírt romantikus történetet olvashattam, ami nem volt egyáltalán sablonos. Nagyon jól kitalált és megírt alap történet, számomra szimpatikus főszereplőkkel. " --------Ács_Milán, moly.hu


" Egyszerűen imádtam. Maga a történet nem éppen mindennapi, de pont ez tetszett benne. Egyedi történetvilág, imádni való karakterek. " ---------szucszsanett, moly.hu


" Anne L. Green könyveit nagyon kedvelem, igazi szerelmes történetek olyan napokra, amikor csak kikapcsolnád az agyadat és szeretnél egy könyvbe született pasiba szerelmes lenni. " --------A másik világ blog


" Imádtam…de még mennyire! " ---------Bettina_Andor, moly.hu


" A vége egyszerűen fenomenális. Még olvastam volna tovább, amikor rádöbbentem, hogy hoppá, nincs több oldal. :( ez kicsit elszomorított, de a cselekmény meg a benne lévő karakterek kárpótoltak mindenért.
Imádom.
Könyves álompasi listám gazdagodott megint <3 " ----------Laura_Bakos, moly.hu



" Minden benn van, ami az olvasó számára szerethetővé teszi a könyvet.
Kaland, szenvedély, titkok, Testvèr harc, némi erőszak, akció, vágy, szerelem.
Mozgalmas, izgalmas és magával ragadó a történet. Ismét Köszönöm az élményt Anne. Fantasztikusat alkottál! " ---------Szabó_Kata, moly.hu



" Mindenkinek ajánlom, aki egy romantikus könyvre vágyik, ami az alvilágban játszódik. Szerelem, ármány, hazugság, árulás, szenvedély. Kell ennél több egy szerelmi regénybe? " -------- Le Monde des Livres




Ha Te is szereted az írónőt, akkor kövesd!

A kulisszatitkokhoz:

Ha beakarod szerezni a könyveit:

Személyesen is találkozhatsz írónővel: 

Résztvevő bloggerek :)

Bree S. világa / Niitaabell világa / Nikii Blog / Le Monde des Livres / Kitablar / Könyvekbe burkolt világ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése