2022. december 28.

Papp Csilla - Lehetett ​volna szerelem (A valóságon túl 1.)


„Magával ​ragad és felejthetetlen szárnyalásra hív!” – DontForgetToSmileAndRead

Lehetett volna… szerelem

Egy véletlennek tűnő találkozás meghatározhatja a sorsunk alakulását. Megeshet, hogy meglátunk valakit, aki később az életünk részévé válik. Ez történt dr. Dobos Konráddal is, aki sebészorvos egy budapesti klinikán.

A magyar felmenőkkel rendelkező dr. Mara Winkler, a FutureKey kutatóközpont fiatal orvosa előtt fényes jövő áll. Egy nemzetközi kutatócsoport tagjaként érkezik Budapestre. A neurológia területén zajló vizsgálódás mellett önmaga megismerésén is keményen dolgozik.

Mara otthona München, Konrádé Budapest, de nem csak ez áll közéjük. Mara évekkel ezelőtt elkötelezte magát a dúsgazdag hotelmágnás, Gregor Pritzker mellett, ám ez dr. Dobost nem rettenti vissza attól, hogy meghódítsa a gyönyörű nő szívét.

Egy romantikus történetben általában az a legfontosabb kérdés, vajon a főhősöknek van-e közös jövőjük. Papp Csilla legújabb, szenvedéllyel fűszerezett regénysorozatának első részében azonban azt a kérdést járja körül, lehet-e közös múltjuk.


Több szempontból is egy igazán különleges olvasmány volt ez a könyv számomra. 

Amibe a csodás dedikálást nagyon szépen köszönöm Papp Csilla írónőnek! Valamint a debreceni kolleganőimnek, hogy elintézték nekem! 💖😘

De vissza is arra a több szempontra. 

Először is, ez volt az első regényem amit az írónőtől olvastam. Azt viszont már most bizton állíthatom, hogy nem az utalsó. 

A történet ugyanis mondhatni már-már misztikus momentumokkal is tarkítva lett. Vagy hívjam inkább spirituálisnak? Újabban úgyis teljesen elbűvölt ez a fajta tudás és világ. Lehet ezért talált meg pont most ez a regény. 


Amiről annyit már így az elején elárulhatok nektek, hogy engem teljesen a rabjává tett. Az imádom szó nem írja le megfelelően. Nagyon sok regényt lehet szeretni, nagyon imádni. De csak igazán kevés az olyan, ami tényleg ilyen, ennyire különleges. Hogy egy igazi kis gyöngyszeme legyen  szívemnek. És Papp Csilla ezen regénye az lett számomra. 

Egy különleges sztori, amit mindenkinek a kezébe kell vennie! Engem az első pillanatoktól teljesen beszippantott. Elég gyors olvasó vagyok, de most volt, hogy egy-két napig ki sem nyitottam. Vagy csak tényleg akár reggel egy picit. Hogyha túlélem a nappot, a tovább olvasás lehetősége lesz a jutalmam. Egyszerűen nem akartam sietni vele. Nem akartam, hogy vége legyen. 

Persze kíváncsi is voltam miként alakul a szereplők sorsa. Így aztán végül a felénél picit tovább elhúztam, aztán nem bírtam tovább és a többit egy ültő helyben. 

Egy igazi csoda ez a regény. Különleges, olyan karakterekkel akiket azonnal a szívembe zártam. Na természetesen olyan is akad akit épp nem.... Olyan momentumok, cselekmények, amik abszolút újdonságok. És ahogy mindez egybe van gyúrva, hogy végül összességében ezt a lehengerlő regényt adja ki.

Ha már említettem a szereplőket, jöjjenek picit őt. 

Itt van nekünk Dr. Dobos Konrád. A budapesti klinikán dolgozó sebész. Aki tényleg a tökéletes férfikarakter lett. Kondrád imádja és remek is a munkájában. Olyan sok magánélete orvosként nincs, de azért vannak barátok, ott a család. Rájuk mindig van ideje. Remek barát és ember. Egy olyan férfi, aki ha szeret akkor igazán teszi. Máshol, sajnos találkoztam már olyan férfi szereplővel, aki az ilyen részeknél túlon túl romantikus, mondjam ki, nekem már túl nyálas lett. Na nála nem kellett ettől tartani. Persze romantikus, tud olyan dolgokat mondani, hogy még én is elolvadtam. Mégis egy erős, határozott férfi.  Aki igenis képes hinni, olyan dolgokban is amikben nem is gondolta volna. Ha akar valamit akkor bármit képes megtenni érte. Mindezek keveréke egy olyan férfit adott ki számomra, akibe én is rögtön beleszerettem. Emellett jó a humora. Imádom őt! 

Azonban egy igen érdekes szituációban találja magát. 

Már a regény elején ezzel a szerző behoz egy olyan csavart, hogy csak pislogtam. Tényleg csak egy ilyen zseniális elméből pattanhat ki. Maga az ötlet, de főként az egész kivitelezése. Le a kalappal! Odáig voltam. Óriási ötlet volt, és ahogy az egész sztori mondhatni e köré volt fonva. Ahogy ez a szál része lett, fontos eleme a sztorinak az WOW! 

Megismerhetjük a hősnőnket is, Marát. 

Előtte azonban hozzá kell tennem, imádtam, hogy nem csak egy szereplő szemén keresztül jutott el hozzám a  sztori. Hiszen Konrád és Mara is mesél nekünk. Így lett kerek a dolog. Vagy még közel sem? 😁 Hiszen jön még a második rész jövőre. De az, hogy mindkettőjük gondolataiba bele leshettünk olyan sok pluszt adott a történetnek. Nekem!

De jöjjön Mara is. Ő egy olyan nő, akinek mint mindenkinek, szintén voltak már rosszabb időszakaszai az életében. Nehézségek amikkel meg kellett küzdenie. Nem véletlenül választotta az orvosi pályát. Azon belül is pedig a kutatást. Kómában lévő emberekkel foglalkozik. Hogy mit érezhetnek ilyenkor, mit élnek át. Hogy mindez az ébredés után mennyire marad meg nekik. 

Ez a téma is központi része, eleme is a történetnek. Nagyon érdekes. Remekül, laikusok számára is jól érthető módón van ez átadva. Ami még jobban tetszett, hogy nem uncsi orvosi szövegként, hanem úgy, hogy téged az olvasót is érdeljen ez. 

Mara rendelkezik magyar felmenőkkel, így nem ismeretlen neki a terep. Ő is imádja amit csinál. Sokat szeretne még ezen a területen elérni. De ebben a tekintetben ő sokban különbözik Kondrádtól. Hiába tudja mit akar, nem mindig képes tenni érte. Bár ez a munka talál kivétel ez alól. Itt van neki egy híres, vagyonos vőlegény. Ami érthető okokból köteleségekkel jár. De Mara számára ezek inkább békjók. Ezeknek az eltépésében segített neki mindig régen, a néhai nagymamája. És ki tudja. Talán még most is. Mara egy okos, intelligens, remek nő. Ő is olyan szereplő lett, akit azonnal a szívembe zártam. Főként szorítottam neki. Hogy legyen képes igenis azt tenni, úgy élni  ahogy neki jó. Lehet, hogy az eddigi életét kényelmesnek, jónak gondolta. De idejött, Budapestre. Egy találkozás és kezd rá ébredni, hogy az érzéseket, tetteket amiket eddig elnyomtak benne, vagy elnyomattak vele, ha a felszínre hozza, ha enged a vágyainak akkor, így lehet igazán boldog. De nyilván a megszokottat és nehéz elengedni. És ő többször nézi inkább a másikat és nagyon keveset saját magát.


Új érzések kezdenek felszínre történi benne. De mindez akkor amikor sajnos ő egy másik férfi menyasszonya. A nem sajnos része pedig, hogy hála a Konráddal való különleges találkozásnak kezd végre élni. Boldog lenni. Mégha az eddig belé tápláltak miatt sokat van bűntudata ez miatt. 

Érdekes volt végigkövetni az érzéseit. Hogy ő maga miként változik. Vagy mégsem? Hiszen ahogy az élet, ez a sztori sem egyszerű. 

Nagyon sok mindennel kell kettejüknek szembenézni. Lényegében egy titkos, tiltott kapcsolat veszi kezdetét. Mindig is rajongtam az ilyenekért. Lopott pillantások és percek. 

Ahogy mindezt pedig kitalálta az írónő az lehengerlő. Olyan szintén át jönnek kettejük érzelmei, hogy nem csak a lapok gyúltak lángra, hanem az én szívem is. 

A kettejük közti vonzalom az első pillanatoktól érzékelhető. Az a különös bizsergés, szenvedély ami egymás felé húzza őket. Aztán szépen haladva a történettel kiderül engednek-e neki, ha igen mennyire, ennek a forróságnak?

Annyira érzékire sikerültek ezek a pillanatok. Ugyanakkor sokszor vidámra. Néha borongósra, hiszen a kettejük érzelmeinek nem szabadna mélyülnie, a felszínre jönnie. De szerencsére ha Mara még bizonytalan is, Konrád a szöges ellentéte. Ő tettre kész, tudja mit érez és akar. 

Tényleg egy különleges, éteri szerelem ez. A kezdete. Vágy és szenvedély. Olyan csodálatos, nem biztos, hogy e világi elemekkel. Amiknek hála újra bizonyosságot nyer, hogy véletlenek már pedig tényleg nincsenek. Elképesztő szálak, meglepetések sokasága a sztoriban. 

Titkok, váratlan fordulatok. 

Mara és Konrád mellett megismerhetjük a családjaikat. Konrádét imádom. :) A barátait. Mara oldaláról már kevésbé. Neki a barátőjét és egyben unokatestvérét, Dórát tudnám kielemelni. Ő is remek nő, bármit megtenne Maráért. Ő is terelgeti a barátnőjét a jó út felé. Hogy aztán végül milyen akadályok térítik el a végre kitűzött céloktól, az kiderül ha elolvassátok a könyvet. 

Én nagyon jó szívvel ajánlom nektek! Ráadásul én szerintem nagyon hamar el is olvasom még egyszer. Kezdésnek. 😀😍 Annyira imádom! 

A szereplőket, a történetet. Ahogy ezúttal az írónő nem azt mutatja meg nekünk, amit bárki képes lehet. Hogy van-e jövője Konrádnak és Marának. Hanem, hogy van-e közös múltjuk? Hihetetlen volt minden amit olvastam. És, hogy tényleg minden értelmet nyer, összefüg mindennel ha figyelsz.. Semmi sem vétlenül történik. 

Közben pedig mégis valamiféle jövőt próbálnának kovácsolni maguknak. Annyira szeretem ezt a könyvet! 💖

Ha egy igazán jó, különleges tartalommal tűzdelt olvasmányra vágysz, akkor ez a te regényed! Engedjétek, hogy a múlt, a jelen és a képlékeny jövő előttetek is kirajzolódjon. Merüljetek el Konrád és Mara társaságában ebben az érzelmi és éteri utazásban. Higyjétek el, nem fogjátok megbánni! Én azt bántam volna, ha kihagyom ezt az élményt, amit ettől a regénytől kaptam. 

Nagyon szépen köszönöm ezt a csodát Csilla! 💗😘

Ha még nem olvastátok el ezt a regényt akkor irány beszerezni. Én pedig addig gőzerővel várom a tavaszt a folytatásért. 


Kedvenc idézetek: 

" A szerelem irányíthatatlan, cikázik jobbra-balra, van, hogy elsuhan melletted, van, hogy lemarad tőled, többször is eltalálhat, de jegyezd meg, egyszer, de csakis egyszer történik olyan, hogy két embernek azonos időben nyílegyenesen lő bele a szívébe. " 


" Nem tudtam a kórházban hagyni az élménycsomagomat, hazahoztam, és továbbra is kísértett, mint egy jó film, amiről tudod, hogy nem valóságosak a szereplői, mégis gondolsz rájuk.  "


"– Hát tudod, két összetört szív hamarabb tudja gyógyítani egymást, mintha csak az egyik repedt volna meg. " 


"Azok, akik megérzik a halált, átrendezik a fontossági listáikat. " 


Értékelés: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése