2019. február 22.

Szekeres Judit - Zuhanás a fellegekbe


Te ​mit tennél kockára a sikerért? És mit a szerelemért?

Jenna Sutton, a fiatal, frissen diplomázott közgazdász éppen első munkahelyét tölti be egy nemzetközi cégnél New Yorkban, szabadidejében pedig egy regény megírásán dolgozik. John Mark, a cég Madridban élő konzultánsa első látásra beleszeret Jennába. A lány eleinte tartózkodik Johntól, de néhány hónap elteltével elveszíti az érzelmei felett az irányítást, és fejest ugrik a sokat ígérő kapcsolatba.
Johnról idővel kiderül, hogy teljesen más ember, mint amilyennek őt korábban Jenna hitte. A kimért, hűvös konzultáns valójában egy szenvedélyes férfi, aki bevezeti Jennát a kaszinók és a fényűzés világába, ahol a lány befolyásos emberekkel ismerkedhet meg. Ennek köszönhetően hamar kiadják a könyvét is, ami hatalmas sikert arat. A hétköznapi lányból egyszerre világhírű celeb válik. Johnra azonban egyre kevesebb ideje jut, ami a kapcsolatuk végéhez vezet. Ám a férfi igazságtalannak érzi a helyzetet, és a józan eszét elveszítve bosszút áll Jennán.
Botrányos videófelvételt ad el egy magazinnak a lányról, ami hatalmas port kavar. Róluk szólnak a hírek, az újságok. De valóban minden az, aminek látszik?

Szekeres Judit a nagy sikerű Meztelen igazság és A múlt árnyékában című regényei után egy újabb, finom erotikával fűszerezett izgalmas történeten keresztül mutatja meg, hol a határ becsület és fondorlat között.

Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget a könyv elolvasására az írónőnek! 



Szekeres Juditnak ez immár a harmadik megjelent könyve. Ami a külsőt illeti az eddigiek is nagyon szépek lettek de ez mindent felülmúl. És nem is akárki szerepel a borítón. Plusz New York-i háttér :) Azt eleve imádom, de maga az egész is összességében gyönyörű lett. Abszolút figyelem felkeltő és illik a történethez amit rejt.

De akkor lássuk is mit rejt ez a csodaszép borító.

Már régen olvashattunk az írónőtől és nagyon örültem amikor megláttam, hogy ismét írt nekünk. Az eddig megjelent 2 részes sorozatát nagyon szerettem és nem volt kérdés, hogy kíváncsi leszek ezúttal mit olvashatunk tőle.

Az biztos, hogy ezúttal sok újdonságot csempészett a regényébe. Már a fülszöveg is felkelti az olvasó figyelmét. Nemcsak egy romantikus történetet olvashatunk. Persze eddig is voltak ezek az elemek a regényeiben de most még izgalmasabb, titokzatosabb, szenvedélyesebb lett.

Pont ezért szerettem nagyon.

" Túl hosszú és túl sötét az út, amit eddig jártam. Olyan, mint egy kacskaringós alagút. A kérdés pedig az, hogy ha majd a végére érek, az fog-e várni, amiért először nekivágtam. Azért az életért, amit úgy hívnak, otthon és szeretet. Hogy amikor reggel felébredek, s kinyitom a szemem, azt az arcot lássam, akiért az életem érdemes, és aki nem hagy helyet egyetlen betöltetlen vágyamnak sem. "

Igaz nekem az eleje talán gyorsabban indult be. Gondolok itt a pár ismerkedésére és a kapcsolatuk gyors indulására de összességében végül teljesen jól a helyén volt minden. Ahogy lennie kell. Remekül kitalált és a helyére tett mindent Judit. De ezek előtt akkor lássuk is a szereplőket.

A történetet mind Jenna mind pedig John leírásain keresztül láthatjuk. Ez miatt volt még jobb, hiszen így kapunk teljes képet. Mindig jó olyan történetet olvasni ami nem olyan mint legtöbb esetben, hogy csak a nő mesél hanem a férfi is. Nagyon szerettem.

Jenna egy erős, független, energiával teli fiatal nő. Aki a tanulmányai után első munka helyén New Yorkban dolgozik. Ráadásul szabadidejében elvonul egy pohár borral és a regényén dolgozik. Tapasztalatból tudom, hogy ha ki akarunk kapcsolódni és kicsit pihenni akkor ilyen formán elveszni egy másik, általunk megálmodott világban tökéletes kikapcsolódást nyújt. Egy olyan női karakter akit rögtön meg lehet kedvelni. Aranyos, vidám lány. Akinek egyenlőre a munka és az írás a fontos. A férfiakat éppen kerüli.

Az életében hirtelen felbukkant férfit Madridból főleg. John Mark. Túl közvetlennek gondolja. Ráadásul a világ másik felén él és csak néha van a városban. Sokáig nem tudja hová tenni a férfit, noha az első találkozás pillanatától vonzódik hozzá. De neki ez a bonyodalom most nem hiányzik.

 

" – Nekem nagyon bejön ez a latin csődör típus – somolyog a kolléganőm. 
  – Pedig a neve egyáltalán nem hangzik latinosan: John Mark. 
  – Tök mindegy, fekete a haja, és tüzes a szeme. Nekem az már magában is elég. "


De John nem az a fajta férfi aki nem küzd azért amit akar. Egy intelligens, érdekes és néha titokzatos jóképű idegen. Valamennyire természetesen őt is megismerhetjük de vele kapcsolatban voltak bizonyos dolgok amiket nem mindig tudtam hová tenni. Természetesen kedveltem. Egy rendes ugyanakkor szenvedélyes férfi. Nagyon jó abban amit csinál. Még úgy is, hogy itt bejön az amit már említettem. Hogy bizony vetett újdonságot be az írónő. Akadtak azért titkok ez a dögös és szexi pasi körül. De pont ez tette őt még érdekesebbé. Hogy Jennával együtt te is próbálsz rájönni arra mi az amit nem tudsz. Titokzatos, izgalmas és ezt imádtam.

Lehetett bizonyos dolgokon töprengeni, találgatni. De persze a meglepetések végül nem maradtak el. Wow! Nem kicsit lepett meg az írónő. Fordulatokkal és izgalmakkal teli ez a legújabb regénye. Ahogy kitalálta a cselekményt és végigvitte.

Új, izgalmas. Imádtam! Remek lett. Elég sok minden megfordult a fejemben de erre nem gondoltam. Néha csak pislogtam és ezért lett még szuperebb a regény.

Ezek mellett természetesen sok érzelmes, szenvedélyes, vággyal teli, szerelmes pillanatról is olvashatunk. Hiszen ezek javarészt az alapjai a regénynek. Tökéletesen mutatja be nekünk Jenna és John ismerkedését, a kapcsolatuk alakulását. Megfűszerezve humoros, vidám pillanatokkal. Forró percekkel amik tökéletesen vannak megírva. A gyengéd és szerelmes jelenetek szintén. Tökéletes párost alkotott meg a szerző. Akikkel végig együtt tud érezni és mindent átélni az olvasó. Imádtam velük tölteni az időt. Megismerni őket, a történetüket.

" Alig ismerem őt, hisz eddig csak időről időre váltottunk néhány szót, ennek ellenére valami azt súgja, hogy ő az a nő, akire egész életemben vártam. "

Amibe ahogy már említettem vegyült nem kevés titok, probléma. De ezeket remekül szőtte bele a regénybe az írónő, hogy még jobb legyen a történet.

Ráadásul hála a regénynek elmondhatom, hogy rengeteg csodaszép helyen is jártam. Jó pár helyszínen megfordultak a szereplőink. Ezeket is fantasztikusan ábrázolta nekünk. Noha természetesen ilyenkor legtöbbször a munka volt az első azért akadt idő Jennáéknak szórakozni is, felfedezni a városokat. Ahogy olvastam a történetet magam előtt láttam végig.

" Fogadom, hogy innentől az életem már soha többé nem lesz földhözragadt. 

A fellegekben fogok járni, s ha zuhannék is néha, mindig találok majd egy habcsókfelhőt, ami megállít. "



Bámulatosan alkotta meg a karaktereit Szekeres Judit noha ahogy mondtam kicsit gyorsabban indultak be a dolgok de végül kiderült, hogy ez így tökéletes.

Azonnal megszerethető karakterek.  Jenna aki fiatal, ambíciókkal teli. Van munkája mégis imád írni és szeretné kiadatni a regényét. John aki keményen dolgozik. Aki mesél magáról de mégsem tudjuk csak nagy sokára teljesen kiismerni őt. De pont ez a titokzatosság ami még vonzóbbá és izgalmasabbá teszi. Egy hihetetlen szerelmi szál. Ami sokszor tényleg a fellegekig repít, majd jön a fájdalmas földet érés. Bámulatos, érzelmekkel teli, titokzatos. Boldog és fájdalmas.

Olyan csavarral végül amit miatt le a kalappal Judit előtt. Fantasztikus regény lett. Gratulálok!

" Hihetetlen, hogy néhány órával ezelőtt még nulla esélyét láttam annak, hogy bármi komolyabb szövődjön közöttünk, most pedig már az égbe szállást tervezzük. Egy perc alatt nulla helyzetállásból a fellegekbe kerültünk. "


Imádtam a karaktereket, szuper helyekre utazhattam én is. Szenvedélyes, erotikus, szerelmes. Megmutatja, hogy birkóznak meg a szereplők a félelmeikkel, az akadályokkal amiket az élet gördít eléjük. Külön külön és egy párként is. Minden tökéletesen a helyére került. Titkokkal, izgalmakkal fűszerezve. Sosem tudhattam mi fog történni.

Ha egy jót akarsz olvasni akkor tarts te is Jennával és Johnnal ezen a kalandos és gyönyörű utazáson. Ahol tényleg el kell dönteni, hogy mit tennél kockára a sikerért és a szerelemért? Ha elolvassátok ti is a regényt a párral együtt kereshetitek erre a választ. Bámulatos volt! Én minden pillanatát élveztem és imádtam!

Köszönöm az élményt! Hogy elolvashattam! Gratulálok!



Értékelés:



Ha ti is kedvet kaptatok a regényhez és akár Judittal is szeretnétek találkozni akkor itt a lehetőség. Hiszen most vasárnap Budapesten az Álomgyár könyvesboltban lesz a könyvbemutatója.

Katt a képre a részletekért :)  Ki tervezi, hogy jön?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése