2017. június 8.

Ashley Carrigan - Árnyjátékos

A Könyvmolyképző Kiadó jelenteti meg Ashley Carrigan: Árnyjátékos című regényét az idei könyvhétre. A történet nem véletlenül kapta meg a Rázós könyvek besorolást, jó adag erotikával fűszerezett, izgalmas, kalandos történet vár az olvasókra. Hét állomásos blogturnéra indulunk, ahol elolvashatod a különböző véleményeket a könyvről és egy interjút a szerzővel. Ha velünk játszol,  esélyed lesz megnyerni a három nyereménykönyv egyikét a kiadó felajánlásában.

272 oldal
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
ISBN: 9789634571162
Megjelenés: 2017.06.08

Gillian, a nagyszerű üzletasszony, férje halála után pengeélen egyensúlyozik az elit társaság úri gengszterei között.
Pihenésképp erotikus kalandba kezd egy jóképű férfi luxusprostituálttal, Nickkel, hogy némi színt vigyen a stresszes mindennapokba. A férfi vonzó, beváltja a hozzá fűzött reményeket, de van egy titka…
Közben felbukkan egy rejtélyes alak, aki a háttérből irányítva az eseményeket sorra meghiúsítja Gillian ígéretes üzletkötéseit. Nem csak meglopja, de az áldozatoktól sem riad vissza, hogy elérje a célját.
Gillian a lengyel gengsztervezérrel belekeveredik egy kínos üzleti fiaskóba, és együtt kell megtalálniuk a titokzatos rosszakarót, ha életben akarnak maradni.
Vajon Nick és az arctalan rivális ugyanaz a személy?
Az Árnyjátékosban senki sem az, akinek látszik, és senki sem játszik nyílt lapokkal.
Kételyek, váratlan szövetség, árulás, hűség és szenvedély… Ez adja a vérbeli romantikus-erotikus regény esszenciáját, hogy kellően bizsergető élményt nyújtson.


Köszönöm az olvasásra és értékelésre a felkérést a BTK-nak valamint Kellynek és így a Könyvmolyképző kiadónak is!


Na akkor jöjjön a könyv is maga de előtte még pár szó. 
Egy könyvet olvastam eddig az írónőtól amit egy barátnőmtől kaptam kölcsön. Ő volt a Farkasok között amit imádtam. De ezek után már biztos, hogy ami elmaradásom is van pótolom és, hogy Ashley Carrigan is bekerült a kedvenc íróim közé. És vele együtt itt egy újabb példa, hogy milyen fantasztikus történeteket képesek írni az íróink. Csak büszkék lehetünk erre. Ahogy az írónő is erre a történetre mert imádtam. 

Már akkor felfigyeltem rá mikor feljöttek a borító ötletek a történethez. A fülszöveg elolvasása után pedig pláne. Szóval nagyon örültem és köszönöm, hogy ebben  a formában elolvashattam. 

Az biztos, hogy én mindenkinek csak ajánlani tudom. Na de, hogy pontosan miért is arra most ki is térek. 

A már említett fülszövegből megtudhatjuk, hogy egy nem éppen hétköznapi életet elő nőt kapunk egyik főhősnek. Kezdjük akkor rögtön vele, Gillian-nel. Már ebből a pár sorból sejthető ugyan de ahogy elkezded olvasni be is bizonyosodik, hogy nem egy átlagos, romantikus, felhőkön lépkedő vagy nem is tudom milyen nőt kapunk. Ő teljesen más mint a legtöbb női karakter akikről eddig olvastam. Egy igazán belevaló, kemény csajt kapunk a személyében. Gillian egy olyan nő akit nem a gyermekkora tett keménnyé vagy ilyesmi hanem már a felnőtt élet. A házassága, a férje.Ráadásul a férje halála után rá marad az üzlete is. Egy nem akármilyen üzlet hanem olyan aminek a maffiához és az alvilághoz van köze. Nem egy leány álom. Ezért sem lehet Gillianre azt mondani, hogy egy átlagos nő. Az aki egy ilyen kemény és gyilkos világban javarészt férfiak mellett képes megállni a helyét az közel sem átlagos. És ő igenis képes rá. Hihetetlen egy ilyen nőről olvasni, újdonság volt számomra ugyanakkor fantasztikus is. Az első pillanatoktól kedveltem őt és végig izgultam vele a történetet. De mégis hiába is próbál kemény és hideg lenni ami ehhez a világhoz kell neki is ott van az érzékeny, szeretetre vágyó és szereteted adó oldala. Igaz ilyen téren sosem volt szerencsés és ezután sem akar kockáztatni. Talán ebben az egy dologban nem bátor de ezt meg is lehet érteni. 

Na és csak, hogy még izgalmasabb legyen a történet természetesen Gillian mellé kapunk egy nem akármilyen férfit. És itt nem pont a külsejére gondolok Nick-nek. Na igaz ami igaz ahogy én láttam őt magam előtt az se kutya :D Ami a csavar itt, hogy Nick nem akármi hanem egy luxusprosti. Olyan történetet olvastam már ahol a nő az de pasiba még nem igazán szóval ez a része is újdonság volt nekem. Szóval Nick. A kék szemű istenség akiért odáig vannak a nők. Nem meglepő módon Gillian szeme is megakad rajta. Ráadásul az élet, a sors de inkább az írónő keresztezi az útjaikat. Megismerhetünk tehát egy pasit aki gazdag nőkkel bújik ágyba pénzért. Ahogy sejthető az egyik ügyfele ezúttal Gillian lesz. Ami a pasit illeti a külsejével természetesen semmi gond :D Magával a pasival se volt nekem, ami pedig például a munkáját illeti az írónő remekül tálalta nekünk a dolgot. Igaz ő róla közel sem tudhattunk meg annyi mindent mint Gillianről. De lehet, hogy pont ez a lényeg. Mindenesetre nem is volt kérdés, hogy a karaktere ahogy leírta nekünk Ashley rögtön megvett. Egy olyan férfit kapunk aki tisztában van a tulajdonságaival, az adottságaival - gondolok itt főként a nőkre gyakorolt hatására - és amiket nem is rest használni. Ugyanakkor sokszor bizonyítja, hogy nem csak egy szépfiú hanem sok más tulajdonsága miatt még inkább szeretni lehet. Én  tuti odáig voltam érte mert igencsak kiérdemelte mindennek ellenére. 

És itt jöjjenek a még jobb részek, a közös pillanataik. Mivel teljesen új ez a pasi luxusprosti dolog akadtak néhol vicces és beszólogatásokkal tarkított pillanatok is kettejük között. Na a szikrákról már ne is beszéljük. Mert azoktól aztán igencsak forró volt a levegő. A kémiával nincs gond köztük az biztos. A kemény gengszterekkel üzletelő nő és a luxusproti. Hát nem mindennapi páros. De imádtam őket. Ezeknek a pillanatoknak hála láthattunk bele a Gillian érzéseibe. Na persze itt se mindig tudta levetkőzni a szokásait és az életének hatásait. De Nick remek hatással volt rá. Jó volt "látni" ilyenkor őket együtt. Az első találkozás óta ott volt köztük az a bizsergés, hogy amikor olvasol róluk te is átéled ezt velük. Na és amikor elkezdtek köztük beindulni a dolgok.... Hát akadtak forró, szenvedélyes, erotikus pillanatok bőven. De mindez természetesen a kellő mértékben és remekül megírva. Az biztos, hogy én új kedvenc párost avattam. 

De nem csak ennyiből áll a történet. A kettejük alakuló románca, kapcsolata mellett még mindig ott van a többi tényező. Gillian munkája, persze Nické is valamint, hogy valaki igencsak meg akarja keseríteni a  nő életét és ehhez nem rest aljas módszerekhez folyamodni. Kismillió rejtély, titok, találgatás, hogy vajon mi is folyik itt? Hogy ki irányít mindent? Ehhez hozzátenném, hogy nem semmi ahogy ezt kitalálta az írónő. Egy idő után ez a része számomra sejthető volt de mégis ahogy tálalta nekünk igencsak tudott meglepetést okozni és olyan izgalmakat, hogy képtelen vagy letenni a könyvet amíg a végére nem érsz.

Így száll be a képbe még a lengyel gengszter Jaromír ....... Igencsak jutott neki szerep a történetben ami nem éppen mesébe illően indult de ahogy halad a történet sikerül ki és megismerni őt. Én nem gondoltam volna, hogy az írónő így alakítja a szálakat de volt itt is meglepetés. Igaz tartottam tőle, hogy végül mi a célja a pasival de elmondhatom, hogy eszméletlen jól ki lett találva. Én személyen szerint őt is megkedveltem. Mellette még ha már pasik akkor Gillian testőre Dennis volt még nagy kedvenc a történetben.

De persze akadtak nem éppen kedvelt karakterek is. Na számomra Blake volt ilyen. Már a leírásából ki nem állhattam a pasit. Úgy látszik Ashely is olyan írónő aki aztán tud negatív karaktereket alkotni. Igaz nélkülük unalmas is lenne a történet. Ez erről a sztoriról azonban sok minden elmondható de az nem, hogy unalmas lenne. Minden szuperül lett kitalálva és megírva. 

Akit én kedveltem még az Abby volt Blake testvére. Tetszett a kapcsolata a sógornőjével. Igaz akadt pillanat amikor jól megráztam volna, hogy lássa már mi történik de részben érthető is volt, hogy így reagált. Neki és a többieknek is kijutott a kemény dolgokból, a szenvedésből és azt hiszem elmondhatom, hogy nem kevés dologgal lepett meg bennünket az írónő ezen az úton. Sokszor tényleg rázós volt, nem is kicsit de minden pillanat megérte.

A fülszövegből sejthető, hogy egy igencsak mozgalmas, izgalmas történetet kapunk. Mellé pedig jöttek a fantasztikus és azonnal megszerethető karakterek. Érzelmek sokasága: szerelem, szeretet, remény és néha még boldogság is. Ugyanakkor félelem, szenvedés, titkok amikre előbb utóbb fény derül. Mindez összegyúrva ebben a történetben. Az biztos, hogy aki a kezébe veszi képtelen lesz letenni és egy percre sem unatkozik. Minden pillanata magával sodor és te is részese leszel ennek a világnak. 

Szóval csak ajánlani tudom ezt a regényt ami a Könyvhétre már érkezik is. Szerezd be és te is hagyd, hogy magával ragadjon mert megéri. Én minden pillanatát imádtam szóval köszönöm az írónőnek az élményt. :)

A végére pedig egy kicsit a borítóról is. Ami tökéletes választás lett. Nem mindennapi ez sem akárcsak a történet amit rejt. Ezekkel a színekkel remek lett. A besorolás is a Könyvmolyképző könyvei közé is helytálló: Rázós könyvek. Illik a történethez. Én a könyv kinézetét is imádom.


Szerzőről: Az író életrajza:

Ashley Carrigan - író, civilben az üzleti versenyszférában dolgozik.
Kamaszkorban kezdett először történeteket írni. Részt vett az I. Aranymosás mese- és regénypályázatán.
Az írónő különböző műfajokban ír: romantikus, paranormális, misztikus, fantasy is terítéken van. Korábban már 14 regénye megjelent, és még több várakozik kiadásra. A Könyvmolyképzőnél elsőként az Árnyjátékos című regénnyel mutatkozik be.

 A közösségi oldalai az írónőnek: 



Értékelés:


Aki pedig szeretné beszerezni a könyvet a Könyvhéten már megteheti. Ráadásul dedikálása is lesz az írónőnek. Szóval gyertek Ti is :) 

Bővebben: KATT

Játék:

Ashley Carrigan könyveinek borítóiból válogattunk a játékhoz. Egy-egy részlet alapján kell kiderítenetek a könyvek címét, és beírnotok a rafflecopter doboz megfelelő sorába.  

Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. 







a Rafflecopter giveaway

Állomáslista:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése