2018. július 19.

Vi Keeland - A beosztott


Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást.
Egy étterem mosdója előtt kuporogtam a folyosón, és épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy mielőbb hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsékul sikerült randimról.
Chase hallott minden szót, szajhának nevezett, majd kéretlenül ellátott néhány tanáccsal pasi- és randiügyben. Megmondtam ennek a magas és szívdöglesztően jóképű alaknak, hogy foglalkozzon a saját átkozott ügyeivel, majd visszamentem a dögunalmas partneremhez.
Később – elhaladván az asztalunk mellett – Chase kajánul vigyorgott, én pedig a pimaszul szexi, kemény fenekét bámultam, miközben odament a lányhoz, akivel együtt vacsorázott.
Képtelen voltam megállni, hogy néha lopva ne pillantsak rá erre a beképzelt és lekezelő modorú alakra, aki a terem túlsó végében ült a barátnőjével. Természetesen többször rajtakapott, hogy nézem, és mindannyiszor rám kacsintott.
Amikor ez a szívdöglesztő fazon és a hasonlóképpen szexi barátnője hirtelen ott termett az asztalunknál, megrémültem, hogy ez a jóvágású idegen be akar árulni a pasimnak.
Ehelyett azonban úgy tett, mintha régóta ismernénk egymást, majd leült az asztalunkhoz a párjával, és mindenféle kiagyalt és rám nézve módfelett kínos történettel szórakoztatta a társaságot a nem létező közös gyermekkorunkról.
A fickó – aki mellett addig halálra untam magam – furcsa módon izgalomba jött a tolakodó ismeretlen sztorizásától.
Amikor az este véget ért, elváltunk egymástól, én pedig sokkal többet gondoltam erre a vonzó idegenre, mint azt valaha is be merném vallani. Még annak ellenére sem voltam képes kiűzni a fejemből, hogy tudtam, sosem látom újra.
Úgy értem, mi az esélye annak, hogy csupa véletlenségből ismét belefutok valakibe egy nyolcmilliós nagyvárosban?
A véletlen mégis úgy hozta, hogy egy hónap múlva ez a szexi pasi lett az új főnököm…


Az biztos, hogy új kedvenc írónőt és történetet avattam! Imádtam a sztorit! Noha a fülszöveg első olvasására azt lehetne mondani, hogy egy újabb tucat erotikus regényt kaptunk. Igaz ami igaz egyre több ilyen témájú történet lát napvilágot mostanában. Ráadásul nagyon kevés köztük az amire tényleg azt lehet mondani, hogy jó is. Nos ez a regény tényleg az! Az írónő bebizonyította, hogy ebben a témában is lehet még mindig fantasztikusat írni!

Engem tutira megvett! Imádom!

A történetet egyszer a főhősnőnk Reese szemén keresztül tálalja nekünk az írónő. Reese személyében egy azonnal megkedvelhető karaktert kapunk. Helyes, jó fej csaj. Aki ki tudja mondani amit gondol. Pláne ha még emberére is akad egy partner személyében. Igaz éppen nem a legjobban alakulnak a pasi ügyei. Egy nem kicsit szerencsétlen randin ismerhetjük meg őt.

Ebből a helyzetből menekül és itt kezdődik minden.

" – Van benned némi szadista hajlam, Mogyis Kosárka. "

Egy este, egy rossz randi, egy pofátlan alak aki kegyetlenül Reese képébe vágja, hogy mi újság. Ráadásul a legdögösebb pofátlan alak. Egy igencsak vicces helyzetbe keverednek. A két nagy hantás. Igen poénosan indul kettejük története. Hihetetlenül jókat nevettem nekik. Az tuti, hogy egymás személyében emberükre akadtak. Reese és Chase fantasztikusak! Imádtam őket már itt. Na és akkor a java még csak eztán jön.

" – Nekem nincsenek gondjaim.
– Akkor miért van zérón a szerelmi életed?
– És a tiéd?
– Mert én veled szeretnék szexelni, te viszont nem adod be a derekadat nekem. Még! "

Azt nem éppen mondanám Reese után, hogy Chase karakterét sikerül ilyen hamar ki és megismerni. Mert nála közel sem így van. Titkok ölelik körül főleg a múltját. Külön imádtam, hogy Chase részeit ő maga meséli el nekünk. Persze csak szép apránként pillanthatunk be a kemény páncélja mögé. Amit legtöbbször az arrogáns és pofátlan énjével próbál leplezni. A dögös külseje persze segítségére van ebben. Hiszen melyik csajnak nem jönnek be ezek a tulajdonságok?

Naná, hogy Reesenek is rögtön bejön a pasi. Az első pillanatoktól kezdve igencsak működik a kémia kettejük között.  Chase igaz próbálja figyelmen kívül hagyni hiszen a munkát sosem jó keverni az érzelmekkel. Bár hamar kiderül, hogy ő is csak egy pasi és ugye ők nem éppen a fejükben hordják az eszüket..

" Ez a pasi semmivé foszlatja a józan ítélőképességemet. "

Szóval ahogy várható őt nem kell félteni és igencsak odateszi magát, hogy megszerezze amit akar. És ő nem más mint Reese.

A lány is próbál ellenállni. Hamar bevallja a nyilvánvaló vonzalmat amit a férfi iránt érez mégis kitart. Hiszen tudja, hogy Chase ezzel a külsővel és tulajdonságokkal csak egy olyan pasi aki kihasználja mindezt és csak egy dologra akarja a nőket.

Lehet eleinte tényleg ilyennek gondoljuk a pasit. De ahogy már mondtam naaaaagyon szép lassan beláthatunk ez a macsó álarc mögé és kiderül, hogy milyen férfit is rejt. Ahogy telt az idő egyre jobban tetszett ez a férfi. Jobban mondva még jobban belezúgtam!


" Elmosolyodott, afféle mohó ragadozómosollyal, és közben kis gödröcske jelent meg az arcán, amit korábban észre sem vettem. Jó is, hogy nem villogtatta meg őket korábban előttem. Veszélyes kis gödröcskék voltak. "

Igaz nem segítette a kapcsolatukat, hogy Chase magából nem sokat mutatott. Hiába működött kettejük között átkozottul a kémia. Az biztos, hogy ilyen téren nem volt gond. Az első pillanatoktól csak úgy forrt a levegő és lángolt a szenvedély a párosunk között.

Az írónő remekül megírta ezeket a jeleneteket. Pont annyi amennyi kellett. Tökéletes mennyiségű szenvedély, vágy, erotika és szerelem. Imádtam a közös perceiket. Nem kevés humorral is voltak fűszerezve a részeik. Az egyik kedvenc párosom lettek.

" – Chase Parker. Együtt dolgozom Reesee-szel.
Jules hatalmasra nyitott szemmel fordult oda hozzám.
– Ez a Chase ama Chase? Akiről az imént beszéltünk?
Chase felvonta a szemöldökét, de csak az egyiket.
– Ez csodás! Ezek szerint remélhetek?
– Ember nézz végig magadon! Ugyan mi rossz történhetne veled? " 

Imádtam az időt amit velük tölthettem!

Le a kalappal az írónő előtt! Azonnal megkedvelhető és szerethető karaktereket alkotott nekünk egy remek történetbe. Jól kigondolta a háttereiket főleg ami Chase életét illeti. Róla nagyon lassan csöpögtette az információkat de pont ezt szerettem benne. Végig fent tartja az olvasó érdeklődését és csak várod mi is fog kiderül, mi fog történni.

Minden megvan benne ami kell!  Humor, beszólogatós pillanatok, két főszereplő akik minden szempontból tökéletesen passzolnak egymáshoz. Szenvedély, vágy, szerelem. Titkok, bonyodalmak amik nehezítik a páros életét és mindez hihetetlenül jól kitalálva és megírva.

Igaz nálam ami a főőőő bonyodalmat illeti az nekem kicsit kiszámítható volt mégis összességében az egész annyira jól volt megírva, hogy csak imádni tudom. És ajánlani mindenkinek! Az tuti, hogy ez Nem egy egyszer olvasós regény!

" – (…) Félni azt jelenti, hogy hagyod, hogy a félelem uralja és irányítsa az életedet, és megakadályozza, hogy azt tégy, amit akarsz. Amikor viszont félsz, de szembenézel a félelemmel és úgy élsz, ahogy akarsz, az bátorság. " 


Bámulatos ahogy megalkotta az írónő a karaktereket, ahogy végigkövethettük hogyan változnak meg, hogy birkóznak meg a problémákkal. A kapcsolatukkal. Minden érzelmet tökéletesen átadott. Mintha az olvasó is ott lenne, átélné ő is. Remek leírásokkal. A tökéletes olvasmány ebben a témában, pedig ahogy említettem már az elején ennyi ilyen történet után már tényleg nagyon jónak kell lenni, hogy nagyot szóljon. És ezzel a regénnyel bizony odatette magát Vi Keeland! Imádtam minden percét! Új nagy kedvet és kedvenc párost avattam!

Egyetlen dolog volt csak amit nem szerettem mégpedig az, hogy KEVÉS volt. Tudtam volna még olvasni róluk de jön majd a következő páros. Addig is aki még nem olvasta a könyvet ne habozzon! :)

Nem kérdés, hogy vajon mennyire is várom a újabb művét az írónőnek!

Az Álomgyár kiadónak pedig köszönöm a lehetőséget az olvasásra és azt, hogy elhozzák nekünk ezeket a történeteket! 


Értékelés: 



És ha netán még valaki kíváncsi lenne mit is olvashatunk legközelebb akkor tessék tovább görgetni :)


Cain Westtel egy bárban futottam össze. Észrevette, hogy mogorva tekintettel méregetem, és azt hitte, hogy fel akarom csípni. Amikor csevegni próbált velem, nyomban helyre tettem, és megmondtam neki, hogy egy hazug, csaló és önimádó seggfejnek tartom.
Ez az elbűvölő külsejű szemétláda ugyanis meghívta vacsorázni a legjobb barátnőmet egy luxusétterembe, és a mézes-mázos szövegével az ágyába csalta – csak azt felejtette el közölni, hogy nős.
Megérdemelte, hogy úgy lehordjam, de még ennél is több járt volna neki azért, amit tett.
Különösen akkor kezdett bizseregni a tenyerem, amikor az az elviselhetetlen, önelégült mosoly megjelent azon a tökéletes metszésű arcán, miután kiosztottam.
Csakhogy később kiderült, hogy nem a megfelelő fickót rohantam le a tirádáimmal.
Hoppá!
Megszégyenülten húztam el a bárból, bocsánatkérés nélkül. De túltettem magam a dolgon, mert tudtam, hogy úgysem botlom bele a jóképű idegenbe még egyszer az életben.
Ebben a hitben ringattam magam… míg másnap reggel be nem mentem az egyetemre.
Üdvözlöm, West professzor, az új oktatási asszisztense vagyok! Ön alatt fogok dolgozni… persze csak átvitt értelemben.
Bár nem lehet rossz dolog az sem, ha az előbbi kijelentést szó szerint értelmezzük. West professzor alatt lenni igazán kellemes élmény lehet.

Szédítően izgalmasnak ígérkezik a mi közös munkánk, professzor úr…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése