2024. április 25.

Lucy Score - Amit ​magunk mögött hagyunk (Knockemout 3.)

📚 Könyvajánló 📚

Lucian ​Rollinsnak két célja van: a bosszú, és hogy eltörölje azt a foltot, amelyet abuzív apja ejtett családja nevén. Élete éppolyan élre vasalt, mint személyre szabott öltönye, nincs benne helye kételynek és felesleges érzelmeknek. Kivéve, ha egy tűzrőlpattant kisvárosi könyvtárosról van szó…

Sloane Walton tökéletesen tudja, mi rejlik Lucian – csekély számú barátjának Luce, ellenségei tömegének Lucifer – ördögi szépségű vonásai mögött, elvégre együtt nőttek fel, amíg egy sötét titok el nem választotta őket. Valami azonban mégis a férfihoz vonzza, és amikor veszekedésük előjátékba csap át, egyikük sem bánja meg a történteket.

Sloane viszont családot akar, míg Luciannek esze ágában sincs továbbörökítenie magát, mivel jól tudja, hogy a tönkretett férfiak tönkretett nőket hagynak maguk után. Képtelen lenne ártani Sloane-nak, de képtelen elhagyni is őt. Egy dologra viszont képesnek kell lennie: megvédeni szerelmét bármi áron.

Lucy Score elsöprő sikerű Knockemout-sorozatának harmadik része érzéki romantika, szívszorító dráma és egy csipetnyi humor tökéletes keveréke.Annyira, de annyira vártam ezt a könyvet. Szó szerint óránként néztem, ha nem sűrűbben, hogy melyik boltban lesz előbb, hogy mehessek érte. 


Nem volt kérdés, dobtam is el mindent és estem neki. 

Így kiolvasva meg kell mondjam, nem bántam meg és abszolút hozta azt, amit vártam tőle. 

Már az első kötet óta, ahogy abban felbukkant Lucian és Sloane, tudtam, hogy valamikor ők lesznek még egy pár. Az már más kérdés, hogy kicsit benéztem, mikor érkezik róluk a könyv..... Na de eltelt, végre itt van. 

Egy igazán szép vaskos kis kötetről beszélünk. De mivel a regény az mellett, hogy az ő karaktereiket mutatta be, az életüket, a múltjukat és jelenüket, az mellett a korábbi párosokkal is sokat találkozhattunk. Hiszen már szinte mindenki rokona mindenkinek, barátok, barátnők. A sok kisebb szereplő. Mégis pont ezért imádtam. Vastag könyv, mégsem érződött egyszer sem, hogy csak ki lenne töltve valami uncsi szöveggel. Végig fenntartotta az érdeklődésem. Az is mutatja, hogy sok alvás nem volt, amíg ki nem olvastam. 

Tetszett ismét, főleg itt, annyira kellett, hogy ne csak Sloane, hanem Lucian szemszögén keresztül is olvashassuk a sztorit. Imádtam! Annyival többet adott hozzá az egészhez. Külön imádtam, hogy nyilván ahhoz hogy teljes mértékben megismerjük őket magukat, az életüket kellett az, hogy a múltba is vissza menjük. Szerettem nagyon, hogy két idősíkon játszódik a történet. 

Maga a múlt cselekménye nem annyira, hiszen az nagyon nem könnyű téma. Itt kerül elő a családon belüli erőszak. Megtudhatjuk ezen felül, hogy miért is szakadt meg anno a párosunk kapcsolata és barátsága. Mi mindenen mentek át. Főleg Lucian. Miért is lett ilyen és ez a férfi? 

Elképesztő, hogy milyen utat járt be ez idő alatt. Hogy milyen férfi lett belőle és miket ért el. Igenis megmutatta. Vagyonos, jómódú férfi. Akitől inkább félnek az emberek. Részben tetszett is ez a rideg, kemény álarc amit viselt. A már-már rosszfiús imidzs. Bukunk ugye ezekre a férfiakra. Mégis még ennél is jobban imádtam nála, hogy ez a kemény és szívtelennek tűnő álarc mögött, egy elképesztően emberséges férfi lakozik. Aki remek barát, azonnal segít annak, aki rá van szorulva. Aggódik az emberért, azokért akiket szeret pláne. Így mindenestül elrabolta a szívem ez a pasas. 💜🌸

Sloane szintén kedvenc hősnő lett. Már a korábbi kötetekben is megkedveltem őt. Egy igazán szókimondó, talpra esett lány. Aki imád olvasni, egy könyvtárban dolgozik. Emellett ő is szeret másoknak segíteni. Remek barát és lány. Akire nagyon nehéz idők járnak, hiszen elvesztette szeretett édesapját. 

Ráadásul a történet tovább görgeti a rosszfiúk szálát, akik az előzőben vadásztak a kedvenceinkre. Fegyverek, nyomozás, félelem, titkok, ármánykodás. Tetszett, hogy ismét megvolt a sztoriban ez a nyomozós, krimisebb vonal is. 

Az mellett, hogy megismerhetjük ezeket a remek szereplőket. Nagyon, még jobban megszerettem őket. Külön, de együtt pláne. Szinte már nincs ilyen jellegű könyv amiben ne lennének elképesztően jó húzzuk egymás agyát, beszólogatós párbeszédek. De.... Ha ilyen momentumok, akkor Sloane és Lucian párosa viszi a prímet. Azt a kutya mindenségit. Amit ezek leműveltek?! Azok a poénok, beszólások, becenevek egymásnak. Rohadt jól szórakoztam. A komolyabb témák és részek mellé ezek remekül feldobták a sztorit. 

Tetszett, hogy egész sokára történt köztük bármi konkrét is. A szerző aztán persze adott nekünk nem kevés erotikus jelenetet, amik hát hűha... nem volt gond a páros közti szenvedéllyel és kémiával. Hiába eleinte már-már, mint akik gyűlölik egymást, mégis azért már ott is csak úgy szikrázott mindig a levegő kettejük között. Nagyon szerettem olvasni róluk. 

Milyen volt a gyerekkoruk. Ami nem is lehetett volna ennél eltérőbb. De tetszett, hogy Lucian része volt Sloane családjának. Szerettem azt amilyen felnőtté váltak. Főleg Lucian karaktere fejlődött sokat. Brutális dolgokon ment át fiatalnak és felnőttnek is. Mindezzel felnőttként kellett inkább megbirkóznia, hogy tudjon kialakítani egy rendes kapcsolatot a nővel, akit szeret. Nem volt egyszerű dolga. De szerettem látni miként járta be ezt az utat. De nem csak ő, Sloane is. 

Velük nevettem rengeteget, velük sírtam, olyan is volt. Aggódtam, szerettem. Jó volt újra Knockemout lakóival kalandozni. Náluk sosem unalmas az élet. Gyönyörű véget kapott a sztori. Elképesztő titkokról hullt le a lepel, ennél is több meglepetéssel. Rosszakkal és jókkal. A kedvenc kisvárosom lakóival. Családtagokkal, barátokkal. 

A szívembe zártam azt, ahogy az írónő nem csak Lucian és Sloan történetét zárta le, hanem az egész sorozatot. Nem is akárhogy. Nevettem és sírtam rajta örömömben. Voltak itt ámuló momentumok. És nem kicsi szomorúság, hogy véget ért ez a sorozat. 

De legalább azt kaptam amit vártam. Sőt! Annál is többet. Az írónő ismét remekelt. Brutális jó párost alkotott meg. Kemény csatát vívtak a hőseink. Együtt és külön. Vidám, nehéz és szomorú percek a kedvenc szereplőimmel. Imádtam! Szerelem! Naomi, az ő Vikingje, Waylay, Nash, Lina, Stef, Jeremiah és még sorolhatnám. Nagyon megszerettem őket! 

Ha még netán nem olvastátok a sorozatot, akkor semmiképp se hagyjátok ki. Tökéletes kisvárosi történetek. Családregény, romantikus, erotikus, némi krimis vonallal megspékelve, sok humorral, remek karakterekkel. Egy imádnivaló történet, az egész sorozat az! 💜🌸



Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor KATT IDE.         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése