2013. május 5.

Nalini autogramm :))

Éppen a kis vitrinemben pakolásztam mikor megakadt a szemem ezen a kártyán amit nagy becsben tartok és amit imádok.

Mint a kép is mutatja, és már ha csak a szerző nevét nézitek ismerős lehet. Aki ismer tudja, hogy hatalmas rajongója vagyok Nalini Singh írásainak, főleg az itthon is megjelent Angyali vadász sorozatának.
Nagy szerelmem Raphael arkangyal és persze a sorozat Angyalkard című kötetének főszereplője a vámpír Dmitri. Ő az én Sötét hercegem :)  vagy ahogy Illium mondaná : (az egyik kedvenc idézetem) :))

"– Harangvirág – idézte fel az Erotique-ban hallott szót. – Cuki név.
– Én Dimitrit Sötét Nagyúrnak hívom.
(…) – Most pedig, cuki Harangvirág – lassan tovább simogatta Honor bőrét –, mondd el a Nagyúrnak, mit tudtál meg. "


Szóval a lényeg Lupi barátnőm és Gretty tavaly nem akárhol jártak, hanem Bécsben és találkozhattak személyesen az írónővel. És itt jön ismét, hogy örök hálám nekik amiért gondoltak rám ugyanis az Angyalkard ottani borítójának képével kaptam egy kártyát névre szóló autogrammal :))) imádom!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése