2013. május 21.

VP lista a Könyvhétre

Mint a cím is mutatja végre napvilágra került a várva várt lista, hogy mik is jelennek meg a Könyvmolyképző kiadótól a Könyvhéten.

Mielőtt jönne a teljes lista még pár mondat tőlem.

Annyira vártam ezt, és örülök is neki, de sajnos elég nagy veszteség ért ma emiatt nem is igazán tudok örülni neki, és nemtudom a Könyvhétre feljutok e majd, amit ezért mégis szeretnék, ha másnak nem egy kis gondolat és figyelem elterelésnek, és most az olvasás is olyan lesz nekem.

Most még inkább az olvasásba menekülök szerintem, és igyekszek kicsit örülni a listának, amitől más helyzetben kiugranék a bőrömből. De ti örüljetek neki és lehet válogatni. Én is átnéztem és persze akadt néhány aminek örülni szeretnék és fogok :)

Főleg, hogy nemrég a gondok és minden elől Rachel Vincent vérmacskáinak világába menekültem a Könyvfesztiválon beszerzett Pride személyében és ki is olvastam.

Sokat nem tudok és akarok most erről de hétvége felé akarok írni majd róla, addig is nekem ez is nagyon tetszett, és mint mindig 'jó kis' vége lett. És ahogy nemrég letettem a könyvet -  és az este nézegettem hány rész is lesz még, milyenek lesznek a borítók - gondoltam arra, hogy remélem mielőtt még idén kijön itthon a következő része aminek a címe Pray lesz.

Erre mit látok a könymegjelenési listán?
PREY MEGJELENÉS ELVILEG A KÖNYVHÉTEN!!!!

Hát először azt hittem rosszul látok, és tuti, hogy ezt az én angyalom küldte ma nekem, hogy legalább egy picit felvidítson és egy ici picikét sikerült is. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar jön is a következő, mindenesetre örülök neki, és köszönjük a kiadónak.

Íme a borítója is és a listán van a link ahol bővebben lehet olvasni róla. Imádom ennek a sorozatnak a borítóit :)





Lesz még persze amit várok és meg is veszek majd, egyet biztos mégpedig Jennifer Armentrout - Obszidián című könyvét ami szerintem még tetszeni fog, de erről is olvashattok. 

Nem is szövegelek tovább íme a lista amit köszönünk a Könyvmolyképző Kiadónak :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése