2016. március 28.

Szavazàs

Tegnap este nosztalgiáztam kicsit. A régi blogokat nézegeztem és olvasgattam.

Van ugye a 3 RS befejezett és több ami idő ès érdeklődés hiánya miatt is abbamaradt. És engem se dobott már annyira fel az íràs.

Itt vannak a kérdéses blogok. Zártak elvileg de most van lehetősèg belenézni. És van egy szavazàs is a blogon. Van RS is de az utóbbi időbben mint a csajoknàl is szerintem minden szinten annyira lecsúsztak legalàbbis nálam tuti, hogy nem hiszem, hogy lenne kedvem írni róluk.

De esetleg ezek a törik közül hàtha tetszik valamelyik nektek:

Ne lepődjetek meg ha akad ami nem Lizzy néven fut egyenlőre :)





Ezek lennènek azok. Kissé nehèzkes volt összehozni így mobilról de több mint 1 hónap utàn majd csak lesz már netem úgy minden könnyebb lenne.

Tehàt nézettek be a blogokra, olvasgassatok és szavazzatok. Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése