2016. október 31.

Újabb szerzemény

Igen ma is nagyon rossz voltam. Ennyit arról, hogy könyv stop van.

Szörpivel egy kedves ismerősömmel beszélgettük pont tegnap említette, hogy neki már megvan mire a fejemhez kaptam, hogy egek ez nekem is kívánság listás de nemtudtam, hogy már megjelent. De meg bizony. 
És Líra mint mindig most is nagyon gyors volt. Tegnap megrendelve ma már mehettem érte. Ennyi :D 

Egy olyan sorozat harmadik része érkezik amiről majd egy hosszabb bejegyzés jön akkor már ezzel együtt a három részről. 

Éppen olvasnivaló hiányában voltam és vágytam valami jó kis csöpögősre mikor ráakadtam erre a sorozatra. Sarah Morgan O'Neil testvérek című sorozatára. És imádtam. Igaz kicsit összevissza kezdtem el olvasni. A másodikat a Tavaly nyáron....emlékszel? című részt olvastam elsőnek majd jött az első rész a Hóvarázs és most jön a harmadik rész amit beszereztem. 

Fantasztikus történetek három fiú testvérről és, hogy ők miként is találják meg a szerelmet. Egy csodás helyes, szuper nagy családdal amiből remek történetek kerekednek. És ebből két rész télen is játszódik amit külön imádok: 

Tehát amit most beszereztem a sorozat harmadik része: 




Tyler O'Neil sílesiklásban verhetetlen, de apaként elég messze van még az aranyéremtől. Hogy bebizonyítsa kamasz lányának, Jessnek, mennyire szereti, a világ legszebb karácsonyát szeretné megrendezni neki. A Snow Crystal Sí- és Üdülőközpont, az O'Neilek családi vállalkozása pompás keretet biztosít az ünnepnek, de a részletek kidolgozásában Tyler segítségre szorul. És ki más segíthetne neki, mint Brenna, a gyerekkori jó barát, aki a síterepek mellett az ünnepi dekorációk útvesztőjében is remekül eligazodik. Mindhárman -Tyler, Brenna és Jess – titkon szívből vágynak szeretetre, szerelemre, igazi családra, s talán karácsonykor valóra válnak az álmok…

Ahogy mondtam majd együtt a három részről jön egy értékelés addig is ezt a sorozatot is bátran ajánlom nektek :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon kellemes szórakozást kivánok hozzá! Örülök, hogy már birtoklod! Puszi Szörpi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellett nekünk beszélni róla tegnap :D és köszi is, hogy szóltál :) te kiolvastad már? Köszi:) Puszi.

      Törlés
  2. :):):) Szivesen, máskor is.:)
    Feléig jutottam, eddig nem csalódtam benne. Hű az első két részhez.:)
    Pusszi

    VálaszTörlés
  3. Na az jóóó. Az első kettőt imádtam de akkor sztem ezzel is az lesz. Hajrá neked :)

    VálaszTörlés