2018. február 25.

Új szerzemény

Sziasztok!

Sajnálom ismét, hogy eltűntem kicsit. Azt is, hogy ez mostanság nem először fordul elő. Pedig próbálkozok de néha legyűr a sok rossz.. Sajnos annyira, hogy még a könyvek sem segítettek. És ez már a vég :D De rajta vagyok, hogy összekapjam és lefoglaljam magam. Terápiának ez mindig jó volt szóval igyekszem :) Már rátudtam venni magam az olvasásra is. Nektek akik ez idő alatt is itt vagytok köszönöm! <3
Tényleg igyekszek rendesen jelen lenni itt :)

Ezzel a poszttal pedig lógok mert még a Velencei utam előtt megkaptam ezt a szépséget. Pont előtte nap volt az írónő olvasói találkozója amiről az utunk miatt lemaradtam. De drága Zsú barátnőm beszereztem nekem!

Hogy mit is? Őt:


Anne L.Green A sötétség fogságában című könyvének új, immár bővített változatát. Aki ismer tudja ha nekem választani kell az írónő férfi karakterei közül akkor Andrew Dark az enyém! A többieket is nagyon szeressem de nekem Drew a szívem csücske.

Szóval nem volt kérdés mennyire várós volt a könyv. Így, hogy igyekszem összekapni magam nem is kellett tökéletesebb regény hozzá mint Andrew Dark története.

Nagyon szépen köszönöm az írónőnek a szavakat amiket kaptam a könyvbe dedikáláskor. A hozzá tartozó szuper táskát is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése