2019. március 3.

Laurelin Paige - Chandler (Fixed 5.)

Jó vagyok az irodában tárgyalás közben, de még jobb vagyok a hálószobában. Sokkal jobb. Már az első találkozáskor lekerül a bugyi bármelyik nőről, akit falrengető orgazmusban részesítek, mielőtt beteszem a taxiba. Vagy akár három orgazmusban is. De többet nem kap, mert még tervezgetni kezdi a jövőt. Az nem nekem való.
Legalábbis eddig nem volt nekem való.
Genevieve Fasbenderig. Öt éve ő az első nő, akivel egy egész éjszakát szeretnék eltölteni. És ő az első nő, aki azt mondta nekem, hogy nem én vagyok számára az ideális, akárhányszor elégítem is ki. Ez a nő rámenős, merész és pokolian makacs, és nagyon magasra teszi a mércét.
De Genevieve Fasbender még nem tudja, mi vár rá…





Ha már ismét képbe jött az írónő akkor bepótoltam valamit amit így elolvasva már régen kellett volna. Most végeztem Laurelin Paige itthon megjelent új sorozatának első részét. Ő volt a Szabadíts meg! a Találkozások első része.

És ha már ez megvolt akkor elővettem valamit ami már nagyon régóta állt a polcomon. A Chandler című könyvét a szerzőnek. Leszögezném, hogy imádom a Fixed sorozatot. Alayna de persze sejthető, hogy főként Hudson (atyáááám) óriási szerelem. De ahogy említettem nekem egyenlőre az új sorozata nem lett az a hú mennyire imádom kategória. Szerettem de még nem tudta lenyomni Hudson és Alayna párosát.

" - A gyorsaság nem rossz. 
- De ami gyors, az általában túl hamar véget ér. 
- Vagy nem. Az a helyzet, hogy néha nem tudod, milyen hosszú az országút, amíg a végéhez nem érsz. Csak annyit tehetsz, hogy bekapcsolod az övedet, és élvezed a száguldást. 

Talán pont ezért áll ez a könyv is olyan sokáig a polcomon. Természetesen a három eredeti rész után Hudson könyvét pikk pakk befaltam. Ennél viszont elkövettem egy öreg hibát. Mégpedig, hogy beleolvastam a véleményekbe. Maximum utána szoktam. Szeretem én eldönteni egy egy könyvről, hogy nekem, hogy tetszik. Sajnos ilyen miatt már estem abba a hibába, hogy nem kezdtem el egy könyvet mert hagytak befolyásolni a vélemények, hogy nem jó. Aztán mikor én elolvastam imádtam. Nos a szerző Clandler című könyvével is így jártam. Ezért is ült a polcomon érintetlenül olyan sokáig.

De ha már most kiolvastam az úját akkor ezt is elővettem. Hiszen ha az teljesen új sorozat is valamilyen szinten mégis van köze a Fixedhez. Természetesen anélkül is élvezhető de azért na :D

Szóval elővettem Chandler a kisebbik Pierce fiú történetét. Rá sem tudom azt mondani, hogy lenyomta volna nálam a nagy tesó sztoriját. De ezt már jobban szerettem mint a Találkozások sorozat első részét. Úgy fest Hudsont senki nem múlhatja felül de Chander jó úton haladt.

Oké bevallom lehet azért is mert ennek csak még több köze van az eredeti pároshoz és így persze ők is sokat jelen voltak. Ami aztán nálam mivel imádom őket rengeteget dobott a helyzeten.

" Még sosem éreztem magam ennyire a csúcson. Ennyire nyeregben. Ennyire menőnek. Szóval ilyen érzés mindennap Hudsonnak lenni? "

Bár ami magát a könyvek időrendi sorrendjeit illeti kellett egy kis idő, hogy összerakjam a képet, hogy akkor most ki hol, kivel és mikor is vagyunk :D

Megvan ugye a Fixed: Hudson és Alayna. Maga Chandler története ugye az övéké után jött ki. A Találkozások sorozat pedig a legújabb.


A történetek idő rendje pedig megint más. Ismét van Fixed, majd a Találkozások első részét olvastam ami most jelent meg. Ez eddig oké is. Lett egy vége a Szabadíts meg! sztorinak.

No én ezek után elolvastam Chandlert. Aminek mint kiderül van köze mindkettőhöz. Elég sok a Találkozásokhoz is. Sőt ezt elolvasva már meg se kellene majd nyáron vegyem Gwen és JC történetének folytatását mert a lényeg ebben a részben benne van. Igaz arra, hogyan is jutunk el ide mégis kíváncsi leszek. Tehát mindennek köze van mindenhez :D Néha már bele is gabalyodtam.

Na de a lényeg. Fixedet imádjuk. Örök szerelem. Találkozásokat szeretjük de annyira jó nem lett mint az imént említett sorozat. Chandler viszont már igen. Őt is nagyon szerettem.

" Laynie lehajol, és fölkapja a lányát, majd rám sandít. 
- A gyerekeknek öntöd ki a szívedet?
- Ööö.....lehet? "


Hihetetlen a pasi. Igaz lehet azért mert ő a kis tesó valahogy nem mindig tudtam egy olyan komoly, felnőtt, érett férfiként nézni rá mint Hudsonra. Na jó talán mert Chandler nem is az. Az elején legalábbis. Tipikus gazdag szépfiú. Tökéletes, dögös, szexi külső akiért persze bomlanak a lányok. Pénz, jó munka. Dolgozik is, okos pasi de amint lehet csak a nők, a szórakozás. De fiatal, gazdag, egy dögös pasi ezért érthető is. Ahogy sejthető ő is égette már meg magát és csak semmi érzelem alapon működik. Ami szintén nem meglepő.

Tetszett, hogy a regény ismét olyan lett, hogy mind ő mind pedig Genny szemszögén keresztül megismerhetjük a történetet. Jó volt a pasi fejébe is belelátni. Nem utolsó sorban így lett kerek a történet.

Szóval Chandler. A kisebbik Pierce fiú. Aki hiába rejti poénok mögé a dolgokat, főként munkában vágyik arra, hogy őt is elismerjék akárcsak Hudsont. A szülei de főleg a testvére. Egy remek pasi. Nőfaló igaz de tud kedves, aranyos, odafigyelő lenni. Szereti a családját. Néha meglepően édes tud lenni főleg ha kisgyerekek közelébe kerül. Jaj imádtam ilyenkor :)

" Mit is mondhatnék? Olyan pasi vagyok, aki imádja a nőket.

Okos, jó érzéke van az üzlethez igaz össze kell szedje magát, hogy tényleg odafigyeljenek rá, komolyan vegyék. Nem poénkodhat el mindent mint legtöbbször. Tetszett ahogy ezt a változást végigkövethettük nála. Igaz nagy szerepe van ennek Genevieve-nek. Még inkább megszerettem azt a Chandlert aki végül lett.

Amihez az említett hölgy, a kapcsolatuk segítette hozzá. Főként a munka, az üzlet által kerültek kapcsolatba. Egy találkozás, egy éjszaka... És itt a kulcs szó. Egy éjszaka... Ennyinek kellett volna lennie. Egyikük sem tervezett többet. Csak, hogy az érzelmeknek, a szívnek nem lehet parancsolni. Ha egyszer ez van megírva.....


Pedig igyekeztek, na jó valljuk be csak Genny igyekezett ellenállni. Ő csak a karrierjére akar koncentrálni. Ebben hasonlítottak ő és Chandler. Mindketten a családjuk elismerésére vágytak. És, hogy azt csinálhassák amit szeretnek, amiben jók.

" - Gyakorlatilag elolvadtam, amint megjelentél a fekete nyakkendődben, mint egy kis cukorfalat. 
  - A cukorfalat jó dolog, nem? - Már megint az istenverte egóm. " 

Nem kevés bonyodalmat okozott ez köztük. Sok félreértést, problémát. Titkok is akadtak. Eközben pedig végigkövethettük ezt a sokszor nem mindennapi kapcsolatot. Hiszen egy éjszakának indult. Ismerjük ezt. Csak még egyet. Csak még egyet. Aztán igencsak bonyolódott a dolog. A családjaik sem könnyítették meg a helyzetet. Akadt itt bőven amit meg kellett oldani. Emellett még a saját egyre kuszább egymás iránti érzelmeikkel is meg kellett birkózniuk. És hihetetlen módon mégis Chandler volt az aki előbb belátta a tényeket. De tetszett. És, hogy tett azért amit akart, amit szeretett volna, akit szeretett.

Nagyon megkedveltem. Ahogy említettem nem utolsó a külső leírás aminek hála magunk előtt láthatjuk őt. De ez mellett számos remek tulajdonsága van. Igaz néha, na jó sokszor elég nagyképű alak de így is szeretjük. Egy igazi humor bomba. Esküszöm azok a beszólások állandóan...... Imádtam! A komolyabb vagy éppen nehezebb pillanatok mellé remekül jöttek az ilyen részek. Így lett tökéletes a regény. Ahogy sejthető  a legtöbb  ilyen pillanat Hudson és Chandler között volt. A kis és a nagy tesó. Hát meg kell hagyni imádjuk a Pierce fiúkat. Hudson az idősebb, a komolyabb de azért ő is tud ha akar. Annyira imádom őket. Rengetegszer eszméletlen jókat nevettem nekik. De azért Genny és Chandler párosát sem kell félteni. Nagyon megszerettem őket.

Genevieve karakterét is rögtön megkedveltem. Jó családból való ő is, mégis megdolgozik a pénzéért. Egy okos, erős nő. Ő is eléri amit akar. Szimpatikus volt.

" - Elárulnád, mit csináltál a szekrényemben Genevieve Fasbenderrel?

Ketten együtt pedig nagyon bírtam őket. Ahogy változtak is egymás hatására. Bizonyos dolgokat együtt fedeztek fel. Nagyon szerettem olvasni róluk. Természetesen itt is az úgymond fő mozgató rugója a történetnek a szenvedély, vágy, szerelem. Az írónő szerencsére ezeket a pillanatokat még mindig bámulatosan írja meg. Mindenből annyi amennyi kell. Tökéletesen működött a kémia a kedvenceink között. Csupa tűz, vágy, erotika. Ahogy említettem nem túlzón hanem pont jól megírva. Gyengédség, érzelmek, szerelem. Tökéletesen átadva az olvasónak ebben a nagyszerű történetben.

Amiben sok titok, buktató is van. Bizalmatlanság, problémák sokasága de igyekeznek helyt állni. Az biztos, hogy mindent remekül a helyére tett a szerző. Akadt néha meglepetés is de pont ettől lett izgalmas is. Egy pillanatra sem tudtam letenni. Csak azt sajnálom, hogy ennyi ideig nem olvastam el. De ahogy mondani szokták: Jobb későn mint soha.

Ráadásul amint említettem nekem még inkább feldobta, hogy olvashattam Hudsonékról is. Jó volt hallani róluk. Hogy miként alakul az életük miután az ő könyveik véget értek. Annyira imádom őket. A többi karakter is többé kevésbé visszatért. A barátok, családtagok. Na és persze ha már itt tartunk az utált szereplők is. De oké egye fene ilyen is kell. :D

" Mina odamászik hozzám, és az arcomra tesz a kezét. 
 - Nem baj, ha hibázol, Chandler bácsi. Csak bocsánatot kell kérned. "

És ahogy említettem az írónő Találkozások sorozatával is összefonódik a történet. Szóval minden összefügg mindennel. De ezért is imádtam ennyire. Remekül alkotja meg Laurelin Paige a történeteit. A leírásai, ahogy átadja az érzelmeket. Mindent tökéletesen lát maga előtt és át is tud élni az olvasó. Így tökéletes.


Szóval aki még netán nem olvasott az írónőtől vagy ezt nem olvasta ne tessék kihagyni. Engem mindig teljesen le tudnak kötni az írásai. El lehet merülni abban a világban amit megalkot. Remek leírások, a történet vezetés. Fantasztikus karakterek.  Csak ajánlani tudom.

Hajrá mindenkinek!



Értékelés:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése