2019. március 3.

Új szerzemény: Házinyuszi és a gyűjteményem :)

Nemrég végre hozzám is megérkezett a Házinyuszi :) Köszönöm a beszerzést a barátnőmnek. A dedikálást pedig a szerzőnek: Mike Menders. Köszönöm! És gratulálok hozzá! Eszméletlen szép lett. Alig várom, hogy én is hozzákezdjek.

Addig is, hogy ti is kedvet kapjatok ha még nem olvastátok:


Milyen egy jó játékos? Bevállalós, merész, kalandvágyó, és cseppet sem szégyellős. Misty, a cég üdvöskéje pont nekem való. Kellően szemtelen, hogy bármikor elkapjam egy menetre. Vagy többre. Munkaidőben vagy azon kívül, és még a swingertől sem fél. Egy valódi házinyuszi.
A kapcsolatunk titkos, senki sem tud rólunk a cégnél. Pedig nekünk több kell: korlátok nélküli, féktelen szenvedély!

Hank vagyok. Ez az én történetem.




És ha már ismét lett néhány gyönyörű, új szerzeményem akkor most már tényleg minden a helyére került. Igaz még így is, hogy már két polcon vannak megint alig van hely :D Pedig továbbra is jön a sok új könyv..... Kell ez nekünk? Naná! <3 Olyan szépek! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése