2019. március 18.

Új szerzemények: Camilla Läckberg könyvek

Ők jöttek velem ma haza.

Hétvégén kiolvastam ennek a skandináv krimi sorozatnak az első részét.


Camilla Läckberg - Fjällbacka című sorozatáról van szó. Ha már skandináv krimik akkor én egy másik író sorozatát olvastam eddig. Egy kolléganőm mondta, hogy ő pedig az ettől az írónőtől olvasott és, hogy nagyon jó. Nos immár én is kijelenthetem. 

Az első részt a Jéghercegnőt pillanatok alatt kiolvastam. És szerintem nálam a már említett másik író könyveit is verte pedig azokat is nagyon szeretem. De ez? Méééég fantasztikusabb:) Eszméletlen jó. Erről érkezik nemsokára értékelés. 

Ő a már említett első rész: 



És akiket ma hoztam haza. A következő két rész. Ugyanis ez a sorozat sem kevés részből áll :D Olvasni tuti van mit. Nagyon jó borítókkal szerintem, amik remek történeteket rejtenek. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése