2019. október 11.

Anne L. Green - Heather vonzásában (Bűnös viszony 1.)

William Keyes a chicagói rendőrség egyik legelismertebb rendőrnyomozója. Munkája tele van izgalommal, veszéllyel, rejtélyekkel és észjátékkal. Minden ügyében az igazságot kutatja. Mindemellett menyasszonyával, Joyce-szal lázasan készülnek közelgő esküvőjükre.
Tökéletesnek látszó életét azonban egy szövevényes gyilkossági eset és egy kellemetlen jogi procedúra kavarja fel. Az ügyben eljáró tüzes és leleményes Heather Reese ügyvédnőt egyszerre találja kibírhatatlannak és vonzónak. Minden akarata ellenére lassan kialakul köztük a kölcsönös vonzalom. A Heather iránt táplált érzelmei észrevétlenül befolyásolhatóvá és sebezhetővé teszik őt. Will idővel mindenben elbizonytalanodik, amiben addig hitt: Joyce-ban, a hivatásában, de legfőképpen önmagában.
A Heather vonzásában a Bűnös viszony-sorozat első része, melyben a többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt írónő bebizonyítja, nem mindenki bűnös, akit rabságra ítélnek. A történet a Joyce csapdájában című kötetben folytatódik.



Köszönöm a lehetőséget a könyv elolvasására az írónőnek és az Álomgyár kiadónak! 






" Végül is az ember sohasem tudhatja, kivel és hogyan hozza össze a sors. Egy elhibázott lépés, egyetlen elvétett lépcsőfok néha mindent megváltoztat. "


Nagyon szeretem a szerző legutóbbi Csábító sorozatát is. A szívem csücske lett Niko és Olivia története. És ennek a sorozatnak szintén van köze hozzájuk. Hiszen az ott megismert fiatal fiú történetét mutatja be nekünk aki immár felnőtt. Megismerhetjük William Keyes sztoriját.

Hihetetlenül vártam ezt a csodás köntösbe bújtatott sztorit. Aminek a fülszövege csak még nehezebbé tette a várakozást a megjelenésig. :)

Összességében, elöljáróban annyit mondhatok a könyvről, hogy zseniális, teljesen beleszerettem. Az írónő is tudja és aki követi a blogot szintén, hogyha választani kell Anne L.Green könyvet akkor nálam a legnagyobb szerelem Andrew története, a Sötétség fogságában. Az az én szerelmem az Anne L.Green regények közül. Ahogy előzetes értékelésben említettem a drága írónőnknek az összes történetét és párosát nagyon szeretem. De akkora szerelem még nem akadt mint Drew és Chris párosa. Eddig! Ugyanis úgy fest, hogy Will és Heather személyében újabb kedvencet avattam.

" - Csak vigyázz, Heather! Ez a túlzott magabiztosság lesz egyszer a végzeted. "

Csak gratulálni tudok Anne L.Green! Ismét megmutatod nekünk!

Egy zseniális, lehengerlő, csupa meglepetés történetet kapunk tőled. Regényről regényre, de szerintem most mutatta meg csak igazán Anne. Ez a regény mindent visz. Valami fantasztikus.

Ahogy leírja nekünk a karaktereit, ahogy fonja a szálakat. Ezúttal sincs hiány akcióban, félelemben, bűnben. Ezúttal ráadásul egy kicsit be is keményít ezzel a történettel. Minden regényében akad a romantika, szenvedély és szerelem mellé nem kevés izgalom is. A Csábító harmadik része például jóformán krimis lett. Amit szintén imádtam. Nos ez a történet is követi ezt a vonalat.

" Az elmém azt súgta, hogy meneküljek, de a testem nem engedelmeskedett. Megbabonázott. "

Amit abszolút nem bántam. Itt mutatja meg ismét Anne L.Green, hogy minden műfajban, témában képes egy elképesztő történetet hozni az olvasóinak. Természetesen továbbra is a hozzávalók között szerepelnek a már említett témák: Romantika, szerelem, szenvedély, erotika, vágy. De imádtam, hogy ez mellett sok töprengeni valót ad a története. Titkok sokasága ami nem kevés agyalni valót ad az olvasónak. Veszély, félelem, őrület, egy szóval akad itt is krimisebb rész. Nekem nagyon bejött.

" A boldogság nem egy rajtunk kívül létező dolog, amely olykor bekopogtat az ajtón, máskor meg évekig nem is néz felénk. Ahhoz, hogy elérd, tenned kell érte. "

Főleg mert a szerző ismét elkápráztat bennünket azzal, hogy miként is írja le nekünk mindezeket. Akár William pillanatait, aki nyomozó. Tökéletesen beleláthatunk a munkájába.

Heather pedig ügyvéd és ebbe a témába szerintem még mélyebben, többet leshetünk bele. Hihetetlen pontossággal meséli el az ide vonatkozó részeket. Beleláthatunk ezekbe a nem mindennapi hivatásokba és ez eszméletlen jó. Részletesen leír mindent, mégsem túlzón.

Eközben pedig megismerhetjük a már említett karaktereket is. Nagyon élveztem, hogy ezúttal is mind William, mind pedig Heather gondolatain keresztül átélhettem a történetet. Így volt az igazi.

" Nyisd ki a szemed és a lelked, mert senkivel sem találkozunk véletlenül. Engedd, hogy belépjen az életedbe valaki, aki fényt hoz majd. Hagyd, hogy felszínre kerüljenek a mélyen eltemetett vágyaid. Ettől megváltozik majd az életed. "



William, aki mondhatjuk az igazság bajnoka, a munkájában az egyik, vagy inkább a legjobb rendőrnyomozó. Lelkiismeretes, mindig törvényes úton keresi az igazságot. Szenvedélyesen szereti és fontos neki amit csinál. Remek ember. Mégis ahogy elkezdjük megismerni szép lassan rájövünk, hogy egy igen makacs férfi is. Ha a fejébe vesz, eldönt vagy megígér valamit akkor semmi sem tántoríthatja el. Bizonyos esetekben ez remek tulajdonság is de ő sajnos ezzel már saját magának árt. Hogy egy olyan terhet cipel amit nem kellene neki. Ez boldogtalanná teszi...., becsülöm ezért, de jobb lenne ha hallgatna a barátaira és elengedné ezt...

" Ezt a nőt tartottam én angyalnak? Egy frászt! Angyalbőrbe bújt boszorkány. Egy démon. Pimaszságból jeles. "

De összességében egy tökéletes, fantasztikus férfi. Remek a munkájában. Édes, aranyos, vicces. Nem utolsó sorban egy irtó dögös, szexi pasit kaptunk a személyében. Egy igazi könyves álom pasi.  Ezért is mondtam, hogy minden téren, összességében egy olyan karakter aki nálam most fellépett a dobogó első helyére Andrew mellé. Nagyon megszerettem Willt. ♥

Szurkoltam neki végig és ezután is, hogy minden úgy alakuljon az életében ahogy lennie kell, ahogy szeretné mert ha valaki hát ő megérdemli. Imádtam őt! Azért pláne mert az ő gondolataiba is bele leshettünk. Hát mit ne mondjak akadtak ezek miatt humoros, megmosolyogtató pillanatok.

Nála és Heather részeinél szintén. Nagyon tetszettek a kis belső monológjaik, jókat lehetett nevetni nekik. Annyira imádom őket. Hihetetlenül jó páros ők ketten.

" Atyaég! Ez a nő maga a bűn! A romlatlan ember életébe, úgy képzeltem, pont így léptek be a bűnök. Először csak bevillan, majd egyre makacsabbul a gondolataiba férkőzik, hogy aztán észrevétlenül tettekre sarkalljon.  "

Na de akkor jöjjön egy kis Heather is. Sok szempontból nagyon hasonlít Willre. Ő is az egyik legjobb a munkájában. Mindig kiáll az igazáért, az ártatlanok mellett. A végsőkig harcol. Akkor is ha mások esélytelennek is gondolnák a helyzetet. Remek a munkájában. És szintén mint Will ő is ebben keres menedéket.

Neki nem kell szerelem, férfi. Ő tökéletesen elvan így.

Még jó, hogy a sors nem kérdezi meg akarunk-e bizonyos dolgokat csak az utunkba löki őket. :)

Az első pillanattól megkedveltem, szimpatikus volt a karaktere. Egy hihetetlenül okos, erős nő. Akinek pláne meg kell állnia a helyét ebben a főként férfiakkal teli szakmában. Jócskán kijut neki ilyen téren de ő aztán tudja kezelni ezt is. Le a kalappal előtte. Remek nő.

" Kétségtelen, hogy totálisan Heather vonzásába kerültem. " 

Ahogy említettem két igen erős, akaratos karakter. Mégis tökéletes páros ők ketten. Akik úgy fest mégis az érem két oldalára kerültek. Vagy mégsem?

Imádtam, hogy sosem lehet tudni mi történik majd. Anne L.Green nem kevés meglepetést tartogat nekik és így nekünk is. Lehet néha pislogni :)

És akkor még itt van nekünk két főbb karakter. Az egyikünk az a bizonyos Joyce.....  Háááát....... Azt az ellenszenves jó eget..... nem igazán tudok semmi szépet mondani.... Ki nem állhatom...brrrrr. A hideg ráz ettől a nőtől. Annyi biztos, hogy ezt a karaktert és mindent ami vele jár zseniálisan átadta, kitalálta Anne. Le a kalappal. Ez aztán nagyon ott van. Brutális de zseniális :D


" - Csak vicceltem. 
  - Aha, ezt ismerem. Mindig van valamennyi igazság minden " csak vicceltem" megjegyzés mögött. " 

Nekem ugyanez a kategória még Justin. Ezt a nagyképű, bunkó egy alakot.... :D De Heather mint mindig, ilyen tekintetben is tökéletesen helyt áll. Az tuti, hogy nem csak Will és Heather személyét de a többi karaktert, a leírásukat, hátterüket remekül kitalálta és megismertette velünk a szerző.

Na és Olivia és Niko? Egek még mindig imádom őket. Igaz irtó furcsa "ennyit ugrani" az időben és így elképzelni őket. Annyira szerettem, hogy felbukkantak, halhattunk róluk. Mit ne mondjak ők még mindig egy eszményi páros. Hihetetlen szép a kapcsolatuk Willel. Nagyon szeretem őket együtt. Hogy ott vannak a srác mellett. Igaz néha szívják a vérét rendesen de akkor is. Olyankor jókat lehetett borulni rajtuk. ♥

" - Ki akarok szállni. 
  - Neked elment az eszed! Az a nő odavan érted, Will! Le sem tagadhatta volna. 
  - Én nem róla beszélek, hanem Joyce-ról. 
  - Ugye tudod, hogy vállalunk bérgyilkosságot is? - jegyezte meg Olivia a legnagyobb természetességgel. 
  - Dehogy vállalunk - emelte fel a hangját Niko. " 

Mivel ez is egy olyan sztorija az írónőnek amiben akad krimi, félelem, izgalom, hazugságok, ehet agyalni nem keveset. Csupa meglepetés és izgalom. Zseniális, elképesztő.

De azért itt vannak az elmaradhatatlan hozzávalók is. Imádtam a párosunk megismerkedésének pillanatát. Ahogy elkezdett alakulni a kapcsolatuk. Ami minden csak éppen egyszerű nem. Mégis mindig ott voltak azok a bizonyos szikrák, a vágy, a szenvedély.

Tökéletesen leírva. A romantikus és erotikus pillanatok szintén amikor ezeken volt a sor. Se nem sok, se nem kevés. Pont amennyi kell. Remekül egyensúlyban van így a keményebb, izgalmasabb részekkel.

" Ha az IQ-ja kettővel több lenne, talán lehetne sült krumpli. "

Nem kevés tipródás jutott kettejüknek. Viaskodni az érzelmeikkel, hiszen nem éppen egyszerű kapcsolat az övék, nem kevés dolog, vagy egy nagyobb.... áll kettejük közé?! Tessék elolvasni és megtudjátok :)

Elmerülhetünk az érzelmeik vívta csatában, belekóstolhatunk a tiltott gyümölcsbe, miközben ők ketten egy nem kis ügyet próbálnak felgöngyölíteni. Ráadásul a környezetük sem éppen értük hanem ellenül dolgozik...

" - Nem állok be a sorba. Csupán egyet kérek tőled. A saját elvárásaidnak felelj meg, ne a másokénak! Aki másoknak akar megfelelni, az elveszíti a saját céljait, a boldogságát. Elveszíti önmagát. Én olyannak szeretlek, amilyen vagy. Légy mindig önmagad! Ilyennek szeretlek. " 

Minden pillanatát élveztem amíg olvastam. Bár szerintem nem okozok meglepetést ha azt mondom, hogy túlságosan hamar vége lett. Amitől egy picit féltem is. Hiszen lesz még egy része... És nagyon sokára lesz még február...  Lehetett volna gonoszabb az írónőnk de így is hosszú lesz a várakozás :)



Nagyon sok meglepetést, izgalmat tartogat a regény. Nem erre a végre számítottam. Jó kis meglepi volt. Ahogy mondtam mindig képes meglepni bennünket Anne. De imádom ezt benne. Eszméletlenül várom a folytatást.

Csak ajánlani tudom nektek a történetet. Akár azoknak is akik még nem olvastak tőle. Ha pedig már igen akkor is kötelező. Ismét egy új oldalát mutatja meg nekünk Anne L.Green és higgyétek el ti is imádni fogjátok.

"A munkám során egyetlen dolog volt, amiben elszántan hittem. Mégpedig: hogy véletlenek nincsenek. Minden okkal történik. MINDEN. "

Ármány, intrikák, félelem, bűnözés, titkok, meglepetések, igazság, vágy, szenvedély, szerelem, kétségek. Mindezek és még sok más keveréke ez a csodálatos regény. Ami lebilincsel az elsőtől az utolsó oldalakig. Hagyd, hogy téged is magához vonzzon a történet.

Én új nagy kedvencet avattam! Gratulálok! Annyira imádtam! Egy fantasztikus, érzelmekkel teli, lehengerlő történet ami csupa meglepetés. Ne hagyjátok ki!


" Az érzelmek valamilyen szinten mindig szerepet játszanak a döntéseinkben. Kiirtani nem tudjuk őket. "


Köszönöm szépen, hogy elolvashattam és az élményt! Gratulálok! Puszi! ♥




Értékelés:






A regényt beszerezhetitek akár online az Álomgyár webshopján vagy az Álomgyár könyvesboltokban is! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése