2022. november 30.

Christina Lauren - A ​lelkitárs-egyenlet


Jess ​Davis gyermekét egyedül nevelő anya, aki boszorkányos ügyességgel mozog az adatok és statisztikák világában. De hiába a sok számítás és kalkuláció, egyvalamire nem tudja rávenni magát: hogy újra randizni kezdjen. Rengeteget dolgozik, hogy mindenük meglegyen, és az élete nem könnyű… ha őszinte akar lenni, igencsak magányos.

Jess értesül a Kromantika nevű, frissen felkapott társkereső cég ajánlatáról: adatbázist hoznak létre, hogy DNS-vizsgálat alapján találják meg mindenkinek a lelki társát. Ha ez igaz, akkor a Kromantika alapjaiban változtatja meg a társkeresést, hiszen valami egzaktra épít. Ezzel Jess is tud azonosulni.

Legalábbis azt hitte, hogy tud. A teszt ugyanis kimutatja, hogy Jess 98%-ban összeillik a Kromantika alapítójával, bizonyos dr. River Peñával. Jess ismeri dr. Peñát, ezt a merev, konok figurát, és kétségtelennek tartja, hogy nem ő a lelki társa. De a Kromantika pénzt kínál Jessnek arra az esetre, ha hajlandó jobban megismerkedni a cég alapítójával. Jess szkeptikus, de nincs abban az anyagi helyzetben, hogy visszautasítsa a nagyvonalú ajánlatot.

A 98%-os összeillés gyémánt fokozatú egyezést jelent. A cég promóciójában Jess és dr. Peña álompárrá válnak, ők az élő példa a Kromantika módszerének sikerességére. Miközben egyik repi rendezvényről a másikra rángatják őket, Jess lassan ráébred, belül talán másmilyen ez a tudós, mint amilyennek eddig hitte.


Annak idején a szerzőpárosnak megjelent itthon a Gyönyörű rohadék című sorozata. Vagyis 3 rész belőle. Aztán annyiban maradt. Hosszú évekig nem olvashattunk magyar nyelvű Christina Lauren regényt. 

Majd jött a 21.század kiadó és elhozta az írónőktől a Nem mézes hetek című könyvet. Egy igencsak ütős külsőbe bújtatva. Annak a külsejébe teljesen belezúgtam, de sajnos maga a történet annyira nem fogott meg. 

Kicsit tartottam, hogy most is ez a helyzet. Mert ha a borító előlapja olyan egyszerűbbbnek is a tűnik, a színeivel mégis igencsak figyelemfelkeltő. És akkor még az ember meglátja hozzá ezt a mesés élfestést..... hát akkor vége is a dalnak. Egy elképesztően csodás külsejű könyvet kapunk. Ami méltó ahhoz amiről a regény szól.

Aminek a fülszövege is csábítóan hangzik. 

De azért ott volt bennem a félsz. Annyira gyönyörű ez a könyv és annyira szerettem volna szeretni, hogy otthon a polcomon láthassam. 


Na de nem rizsázok többet. Itt az ítélet: nagyon szerettem. 💜💛

Egy igen erős négy és fél csillag nálam. Majd hamarosan rá térek miért vontam le azt a picit. 

De magáról a történetről jöjjen egy kis mesélés. 

Itt van nekünk Jess. Aki remekül mozog és imádja is a számok, statisztikák világát. Egy okos nő. Aki egyedül neveli a tündéri hétéves kislányát, Junót. Akinek a nagyszülei vannak a segítségére. Annyi hamar kiderül, hogy nem véletlenül az idős nagyszülei a támasza neki és a kislányának. Nem mindig volt felhőtlen az élete. Elég nehéz volt már a gyermekkora is. De ennek ellenére kitartó volt, remek unoka. Egy csodás kislányt nevel. A mamájáékkal kölcsönösen segítik egymást. Imádtam erről a mindennél erősebb kapcsolatukról olvasni. Jess -e mellett egy igazán humoros karakter. Remek monólógjai vannak, tud a saját ügyetlenségén nevetni. Ahogy említettem szorgos és dolgos. Hogy mindent megadhasson a lányának. Remek barátnő. Mégis egy olyan fiatal nő, akinek esze ágában sincs randizni. Újra érzelmeket engedni az életébe. Kinek kell az? 

Na de tudjuk, hogy ember tervez.... 

A szintén ilyen kaliberű, sőt még nála is, - fogalmazok úgy, hogy lükébb, de jó értelemben véve -,  barátnője Fizzy minden reggel közösen egy kávézóban kezdenek. Fizzy amellett, hogy humoros, igencsak szabadszájú. De néha talán pont ez kell Jessnek. Nagyon jó barátnők is ők ketten.

Szóval reggelente mindig látnak itt egy férfit. dr. River Peñá-t. Akit úgy jellemeznek, hogy egy rémes, mogorva figura. Egy irtó dögös, rémes, öntelt figura. Ezt azért tegyük hozzá. Egy beszélgetésnek hála szóba egyelednek és kiderül, hogy River egy új randiappot hoz létre éppen. Ami DNS elemzés alapján keresi meg a lelki társad. Fizzy, aki romantikus, erotikus regényeket ír, rögtön le is csap a dologra. Jess-t már kevésbé érdekli. 

Az első találkozások alkalmával nem igen változik jó irányba Jess véleménye a jóképű kutatóról. Na jó, lássuk be minden oka megvan a kétkedésre. Mert River, nem véletlenül tudós. Nem igazán randizik, nem érdekli ez. Csak a munka. Ott is szemellenzősen csak azt látja. Egy igen elhivatott férfi. Aki szereti és érdekli az amit csinál. Igaz lássuk be, meglepő őt megismerve, hogy pont ő keresni mások számára az igaz szerelmet......

Mégis ahogy ők ketten elkezdenek megismerkedni, nagyon hamar ez a komoly, komor álca mögé látunk. És nem csak egy elképesztően szexi mogorva férfit látunk. 

Na de, hogy ők ketten miként is keverednek össze? 

Jess egy rossz estéjén beküldni a saját eredményeit. Majd kiderül, hogy a valaha eddigi legnagyobb százalékú egyeznésnél is nagyobb százalékú párt találtak számára. Aki nem más mint River. 

A döcögős kapcsolatuk kezdetét látva, ők nem igazán hisznek ebben. Hogy ők ketten lelki társak lennének? Kizárt! Vallják mindketten. De a számok nem hazudnak. Elvileg.

Mivel ez remek reklám lehetne a cégnek, mindkettőjük számára jó alkut kötnek. Így kezdenek ők kapcsolatba bonyolódni. 

Imádtam ezt olvasni. Ugyanis Jess igen szabadszájú. És mint kiderül River is. Na és ha egymás mellé tesszük kettejüket? Remek kis szócsatás pillanatok alakultak. 

Ugyanakkor természetesen elkezdhetjük még jobban megismerni őket. Mindkettőjük életét, majd együtt is őket. River igencsak sok meglepetést tartogat. Nekünk olvasóknak is, de főleg Jess számára. Hiszen tud évődő, szexi lenni. Egy olyan férfi akit érdekel Jess élete. Meghallgatja őt. Kiderül, hogy több közös van bennük mint hinnék. Ha gond van, akkor szó nélkül segít Jessnek. 

Nagyon hamar megkedveltem a pasit. 

Nagyon szerettem a kettejük sztoriját. Amiben a történet sodrásának is hála azért, nagyon hamar elkezdett felszínre jönni a kettejük közt lévő vonzalom. Csak úgy sisteregtek az oldalak. Forróság, szenvedély. Irtó édes, romantikus jelenetek. Hát kell ennél több? 

Plusz még megismerhetjük Nanát és Nagyapát. Nagyon megszerettem őket. Idősek, mégis haladnak a korral. Néha jókat mosolyogtam rajtuk egy-egy párbeszédnél. Hogy milyen tanácsokat is adtak Jess-nek. 😀 Aztán itt van még Fizzy. Elképesztő egy nő, de kellett Jess mellé. És Juno. A legcukibb hétéves. Már most irtó okos kislány. Imádja az anyukáját, akinek csak jót akar. És örültem annak ahogy alakult az ő kapcsolata is Riverrel. 

Egy igazi aranyos romantikus történet. Ami a barátai és családi kapcsolatokról is sokat mutat nekünk. Igaz nem mindig csak a boldog oldalát. De ez is kellett. Hiszen sokszor a valóság is ilyen. Sajnos nem mindig rózsaszín. 


És itt rá térek picit arra a fél csillagra. Persze, magyarázzák el miként is működik ez az egész DNS alapú keresés és ami ezzel jár. De néha nekem sok volt. Én nem tudós vagyok. Néha azt se tudtam ilyenkor mit olvasok. Aki ezzel foglalkozik biztos élvezi és érti. Fogjuk fel persze, legyen bele szőve, hiszen e köré épül a sztori. De nekem már néha túl magas volt. Sok. Mélyebbre ment ez a rész legtöbbször minthogy egy átlagos, nem tudós olvasó is megértse. Nekem legalábbis ez a meglátásom. 

De ezt leszámítva nagyon szerettem. Szókimondó, humoros, szexi történet. Ahogy említettem sok aranyos romantikus pillanattal. Az erotika sem hiányozhatott. De ez is remekül tálalva az olvasónak. Nehezebb részek, félelem, némi titok, meglepetések. Azt picit sejteni lehetett mi lesz a bonyodalom, de mégis a szerzők tudták úgy szőni a szálakat, hogy meg tudjanak lepni. 

Itt annyit mondhatok csak, hogy Jess helyében én nagyon kíváncsi lettem volna arra a borítékra.... De közben abszolút igaza is volt. Nem ez határozza meg őket. Az egymás iránti érzéseiket. 

Minden percét élveztem. Remekül szórakoztam Jess és River társaságában. Az biztos, hogy egy újabb kedvenc párost avattam. Nagyon örülök, hogy ennyire jó kis regény lett. 

Egy mesés köntösbe bújtatott lehengerlő, fantasztikus szórakozást ígérő olvasmány.

Igazi újdonság. A szerzők igazán kitettek magukért. Csak ajálani tudom nektek! Ha egy olyan sztorira vágytok, amin sokat szeretnétek nevetni, amiben kellő romantika és szenvedély van, de mégis van mondanivalója, azonnal megszerethető karakterekkel, akkor ez a ti regényetek. 💜💛


Kedvenc idézetek: 


"– […] Azért szeretlek, mert szeretlek. Akár kéne, akár nem. " 


" – Szerintem te élvezed ezt – morogta a férfi.

– Hát persze. De érzésre te is.

– Jobban élvezném, ha nem volna közönségünk. "  


"Egy baj van az égi jelekkel: sosem a megfelelő pillanatban érkeznek.  " 


" - Arra gondolsz, vajon mi vihetett arra egy ekkora seggfejt, mint én, hogy éppen a szerelem ügyében vizsgálódjon? " 


Értékelés: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése