2016. június 11.

Rómában jártam.... :)

Sziasztok!

Bocsánat először is, hogy hanyag voltam mostanság de ez a Róma előtt és után kész rohanás. Meló is nagyon szarul jött ki nagyon pihenőm se volt de talán már jobb lesz a helyzet. Remélem. És ma megvolt egy villám de szuper könyvhét szóval igyekszem pótolni a dolgokat és most már itt lenni.
Először is ha nem is annyira könyves de nekem hatalmas élmény volt a nem régi Római utam szóval ha nem gond megosztom veletek.

Első külföldi utam volt szóval már azért is nagyon élveztem ha sok dolog új élmény is volt. Már rögtön a repülés része. És már az elején köszönöm a szervezést és mindent a barátnőmnek Lupinak! Hogy vele  éltem át ezeket az élményeket. És ha már kis millió helyen is járt ez a hely még neki is új volt szóval fantasztikus volt felfedezni. Na és persze totál beleszerelmesedtünk Rómába. A kútba érme dobás is megvolt - duplán, mi biztosra mentünk :D - szóval visszatérünk. Ha minden jól megy jövő májusban ismét.

Imádok egy sorozatot itthon Odaát rendes címén Supernatural címen ismerhetitek. Anno ezt is neki hála kezdtem el nézni igaz első nekifutásra második évad környékéig jutottam és jó idővel később kezdtem ismét el és abba is totál beleszerelmesedtem főleg a Winchester testvérekbe szóval hamar le is zavartam a tíz évadot. Most fejeztük be a tizenegyediket :) és jött az ötlet innen, hogy minden évben Rómában van egy közönség talija a sorozatnak, hogy arra menjünk el. A Jus in Bello con. Nos végül is ezen voltunk de ha már egy ilyen helyen járunk akkor meghosszabbítottuk egy kis városnézéssel.



Három napos volt ez a con egy Hiltonban. Ezen voltunk először. Ő már anno egy TVD-s ilyenen volt de Supnatos neki is új volt. Az a rengeteg ember, a folytonos sorban állás, hol fotóra, hol autogramra. Hát ez alatt sorban állásba abszolút toppon voltunk.



Persze jó kis lóvé is volt de az élmény teljesen megérte. Imádom a sorozatot és a srácokat. Lassan kezdjük a 12.évadot és így visszagondolva is hihetetlen még, hogy ott voltunk, láttuk őket, fotózkodtunk, autogramok. Hatalmas élmény volt.

De visszatérve a sok sorban állást azért a bizonyos Travis Wade fotóért mindent megért. Azt bármikor. Imádtam a hapsit a sorozatban is amikor felbukkant részekben de itt Rómában teljesen beleszerettem a fotó készítésnél levett a lábamról az autogramnál meg pláne. Ez a képen is látszik az autogramnál :D imádom :) ha ebben nem is egyezünk a véleményünk a csajokkal de legalább megmarad nekem :D





Lett fotó egy másik nagy kedvenccel is a Pokol királyát a sorozatban alakító színésszel na őt is nagyon bírom. Autogram lett még egy szintén amolyan mellékszereplő színésztől. Na és persze Jensentől <3 vele lett még fotó is. Amire mentek ezerrel a gyakorlások, az ötletelések. A próbák a tükör előtt :) a teknős ugye :D hát mivel várható volt, hogy Jensen lesz a legkapósabb nála nem volt sok idő fotózásnál ilyesmin agyalni, hogy teknős jó, hogy arra tudtam koncentrálni, hogy nehogy pislogjak mert nincs második esély. De megérte ez a pillanat is. Imádtam. Eszméletlen volt élőben. És a fotót is imádom.




Állati jó volt, az említett sok sorban állást leszámítva, de szuper buli volt. Örültem, hogy megismertem ott Brigiéket is akik már rutinos conra járok. A jó kis koktélozás a Hiltonban este.

Rossz volt ott hagyni a helyet a harmadik nap után és, hogy amennyire vártunk, hogy elteljen a buliig az a több mint egy év olyan gyorsan repült el ez a pár nap. De remek élményekkel gazdagodtunk és jövőre remélhetőleg ismétlünk. JIB8 jövünk :) <3


Miután elhagytunk a cont és a Hilton másik szállásra költöztünk és jött a város néző rész. Naná, hogy mindent igyekeztünk megnézni amit kell. Egyetlen egy központ van, ahogy Lupi hívta a Campipi és a nagy fehér micsoda. (ők lennének a Campidoglio és a Vittorio Emanuele emlékmű. Na ha ezeket megtalálod akkor onnan mindenhova sétával pikk pakk el lehet jutni. Ott a Colosseum, a Pantheon,a Piazza Navona na meg a nagy kedvencünkhöz Rómában ez a best nálunk a Trevi-kút.

Az a hely egyszerűen gyönyörű. Nappal és este is. A másik kedvencem a kút mellett a tengerpart volt, szóval köszönöm tesó <3 de a többi hely, látnivaló is ilyen hatással volt ránk. Mert ilyenkor akaratlanul is arra gondolsz, hogy ezeken a helyeken sétálsz amik nem éppen mai helyszínek és, hogy egek milyen lehetett a régi időkben. Fantasztikus volt. Imádtam.

Ja és mégis megtudtunk dönteni a sorban állás rekordját és nem a conon pedig az sem volt semmi. A Vatikános napon  mikor a múzeumhoz álltunk sorba abba a 8km-es sorba na az nem volt semmi. Az életet is utáltam a nap végére egy kicsit. De persze az is szép volt nagyon. És utána ha már korábban is annyiszor mondta tesóm ahogy hazajöttünk első dolgom volt megnézni az Angyalok és démonokat. Nem is kell mondanom, hogy imádtam a filmet. :)


Mindent megért ez az út, egy örök emlék és ha minden jól megy jövőre ismétlés. Legalábbis ha a városnézés ismét nem is fér bele a con tuti :)


Ha esetleg képeket is nézne valaki akad bőven :D

Képek1     Képek2     JIB7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése