2016. június 22.

Tovább forog a Fifty


Bizony ám, teljes gőzzel forog már a sorozat harmadik részéből készült film is. Az még igencsak odébb. Előtte vár ránk egy második rész de ezek a képek után azonnal akarjuk majd (én legalábbis) a harmadik részt.

Néhány kép:

 Christian és Taylor 

   



Christian és Ana, valamint a háttérben felbukkan a már említett Brant Daugherty akit sokan a Pretty Little Liars-ből ismerhetünk. Aki megkísérli a lehetetlent mint tudjuk, hogy Anára vigyázzon.



És a lényeg :D Mr és Mrs Grey :) 


Na és a dögös Mr. Grey <3 akárki akármit mond én imádom :D


További képek vannak a forgatásról a blog fb oldalán :) 

3 megjegyzés:

  1. Egyetértek veled, én is egyre jobban kedvelem!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha gáz ha nem nekem már az elején bejött mint Christian. Ha sokaknak nem is, meg ugye a filmet is kismillióan kritizálták. De nyilván ha annyira rossz lett volna, lenne akkor nem lenne a könyveknek sem ekkora sikere.

      És a film igen, sajna február még picit messze van. Ráadásul terveztem egy premierre menni de Róma miatt csúszik, de az utolsó résznél egy Londoni premier össze akarok hozni. Addig pedig nagyon várjuk a februárt :)

      Törlés
  2. Olyan soká lesz még a bemutató!

    VálaszTörlés