2016. szeptember 2.

Ismét megjelenések

Sziasztok! Mint a cím is mutatja ismét megjelenések jönnek. A kategória sem igen változott. Úgy tűnik most ennek van szezonja :D

Két új könyv érkezik ismét az egyik a  Művelt Nép Kiadótól. Borítóra, fülszövegre tetszenek. Mint a legtöbb ilyen kap nálam egy esélyt aztán kiderül.

Ők lennének azok:


Vivien ​​Moss könyve, A Szabad akarat játéka elrepíti az olvasót egy szabad elvű lány magával ragadó világába, életébe és mindennapjaiba, miközben beavatja őt titkaiba és kalandjaiba tabuk nélkül. Cathy magasan képzett vezető pozícióban lévő fiatal nő, aki nem ismeri a szerelmet. Magabiztos, hideg, maximalista és öntörvényű. 
Kapcsolatai javarészt egyalkalmas, gyors, lopott órákból állnak. Kalandjai során Cathy egyre jobban megismeri önmagát, felismeri vágyait, majd belecsöppen a swinger tabumentes világába. Bekerül egy olyan közegbe, ahol az emberek szabadon és nemi előítélettől mentesen élvezhetik és élhetik meg valamennyi erotikus fantáziájukat. Ahol mindent szabad, de semmi sem kötelező. 
„ … Egy életem van. Úgy szeretném alakítani a sorsom, ahogy nekem tetszik. Nem pedig úgy, ahogy elvárják tőlem. Meg akarom élni az életem minden apró pillanatát, a lehetőségeimet, a fiatalságomat, de legfőképpen a szabadságomat. …” 
Vajon létezik a neki való férfi, akivel megtalálja a boldogságot?


Ez a könyv ha minden szeptember közepén érkezik, szóval nem is olyan sokára.


November:
Elhagytam New Yorkot, és a rossz emlékeimet, örökre. Tenessee várt, és apa sztriptíz klubja, ahol könyvelőként dolgozom.
A klubban ismertem meg Asher Maysont.
Asher tipikus rosszfiú, és én nem akarok tőle semmit.
Asher:
Mióta csak az eszemet tudom, soha nem okozott gondot megszereznem egyetlen nőt sem – November előtt.
De akarom őt, jobban mindennél. És megszerzem.



Ő lenne a másik könyv. Nekem a borító az ami nagyon bejön, még Ulpius logóval is.... :D A fülszöveg sem tűnik rossznak, a naptári hónapról nevet kapó főszereplő csajjal sem :) szóval kiderül. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése