2016. szeptember 15.

Új szerzemény

Sziasztok!


Ismét egy biztos szuper könyvvel bővültem. Igaz még a hét elején de most jutottam el oda, hogy feltegyem. Kedden szereztem be, a Lírában ahol a srác kedvesen meg is jegyezte, hogy pont akkor jött és tették ki. Pedig nem is voltam biztos benne, hogy lehet már, gondoltam egy próbát megér és bejött :)

Az első része után nagyon vártam:


Egy kis fülszöveg is mellé :) 

Max OHare képtelen elengedni a múltat. Legjobb barátja nélkül nem élte volna túl a gyönyörű szőkeség, Lizzie tragikus elvesztését, és rég a drogosok poklát járná. Kap még egy esélyt a sorstól Az elvonón ugyan végigmegy a gyógyulás tizenkét lépcsőjén, de indulatos marad, és nem enged közel magához senkit. 
Grace Brooks lelkébe égett a seb, amit az a férfi ejtett, aki felesküdött, hogy tisztelni és védelmezni fogja. A lány messzire menekül, és titkait mélyen magába zárja. Az egyikük érezni akar, a másik elrejtőzik az érzések elől. Melyikük lesz elég erős, hogy a szerelem erejével átüsse a falat? 
Sophie Jackson trilógiája a tiltott szerelem édességéről és veszélyéről az interneten lett szenzációs siker. Jodi Ellen Malpas, Jamie McGuire, Katy Evans és Smanatha Young rajongóinak kötelező


Jövő hétvégén egy kis utazás pestre a barátnőimhez ezt a szépséget addigra tartogatom az oda és vissza útra :D igaz nagy a kísértés, hogy ne essek addig neki. Előtte azonban még mindig itt van nekem az előtte beszerzett Első alkalom című könyv. Vagyis könyvek mert ugye rögtön egyben két könyv. Bár megmondom őszintén nem sok könyvet hagyok félbe de azzal most igencsak így állok. A fülszövegben tetszett a leírás, hogy egy fiatal lány és egy idősebb pasi. Na de engem is sokkolt akárcsak a szereplőket az első találkozás mikor kiderült, hogy mennyi is ez a korkülönbség. Ez még nekem is sok. És ugye vizuális típus vagyok az ilyen sőt a legtöbb történetről magunk előtt látjuk, elképzeljük ezeket a csodás pasikat de itt nagyon nem jött be a dolog. Gáz de ez lehet félbe marad. Nemtudom mit hozna ki magából a történet és tényleg ez a gáz, hogy nem is nagyon izgat, hogy megtudjam. Pedig a fülszöveg mellett a borítók is annyira bejöttek de ebben az esetben igen csak csalóka mert a borítón lévő jó kis hapsi közel sem lehet annyi idős mint a főhős Ian. Hát nemtudom még mi lesz majd kiderül. Ha esetleg elolvassa valaki kíváncsi lennék mit gondol. :D

Na de az Egy csepp reménnyel biztos nem járok így. Az első részét is imádtam noha sokáig a fura címe miatt nem is néztem még csak annyit se meg, hogy miről szól. Hát öreg hiba volt. De a második résznél már ahogy megjelent mentem érte.:) Szóval hajrá mindenkinek. Nagyon szép estét nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése