2019. július 23.

Új szerzemények

Sziasztok!


Két újabb szépséggel gazdagodott a gyűjteményem.


Az egyik gyönyörűség Palotás Petra írónő legújabb regénye. Mégpedig a Szárnyaszegett pillangók 2.része. Valami meseszép lett ez a könyv. Ráadásul ha összerakjuk a két részt egy csodás képet ad ki. Eszméletlen szépek mindig Petra borítói. Az első részt imádtam és nagyon vártam a folytatást. És végre itt van :)


Imádom! 

A bemutatójára sajnos nem sikerült elmenni, de tudtunk előtte beszélni Petrával. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat. És, hogy dedikált nekem egy páldányt a könyvéből! ♥


Köszönöm szépen neki és az Álomgyár kiadónak! És a lányoknak akik összehozták nekem! Kösziii! 

Gratulálok Petra, csodás lett és alig várom, hogy olvashassam. 

Tegyetek ti is így. Valami fantasztikus lett az első rész és ez is annak ígérkezik. Hajrá mindenkinek! 

Az első részről a véleményem ITT olvashatjátok.

Valamint ismét hatalmas megtiszteltetés ért. Nem kis meglepetés amikor megláttam a Szárnyaszegett pillangók 2.részének a hátsó borítóját. Rákerültek a szavaim, a blog. Fantasztikus érzés, nagyon szépen köszönöm! Annyira imádom! Nagyon boldog vagyok, köszönöm szépen! ♥





A másik könyv pedig az egyik nemrég nagy kedvencé avatott krimi újabb része. A Gabo kiadó gondozásában megjelent Helen Grace sorozatnak most érkezett meg itthon a 8.része. Eddig az első kettőt olvastam de igyekszem beszerezni és olvasni a többit is. Zseniális regények, brutálisak de zseniálisak. Eszméletlen nagy kedvenc lett. Szóval gyúrok rá, hogy minnél előbb meglegyen a sorozat. Most jött velem haza a 4.rész. Esek neki hamarosan a harmadik olvasásának szóval hajrá nekem :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése