2019. december 15.

Megérkezett az új Royal történet

Eszméletlenül vártam ezt a könyvet. Óriási kedvenc a Royal család története. Imádtam az első három részt. És mindig is gyengéim voltak az idősebb testvér sztorijai így nagyon vártam, hogy elolvashassam Gideon Royal történetét.

Igaz örültem volna ha egy rendes vastagságú könyvet kapunk. Maradjunk annyiban, hogy elég vékonyka és semeddig sem fog tartani. De ez van, ezt kell szeretni. És szerintem abba nem lesz hiba. 

Ismét elképesztően szép, az eredeti borítót kapta a sztori. Állati jól néz ki, pláne együtt a sorozat eddigi részeivel. 

Ki szerezte már be? Ki szereti még Royalék történeteit? 



Gideon Royal két évvel ezelőtt, egyetlen hiba miatt elveszítette álmai szerelmét. Azóta megcsömörlött, közönyössé vált, és belekerült a zsarolás, a szívfájdalom és a veszteség végtelen spiráljába. Amikor egyetemre került, azt remélte, mindent újrakezdhet. Ám a sors másként tervez, és ismét az útjába sodorja Savannah Montgomeryt.

Savannah úgy hiszi, nincs már visszaút Gideon árulása után.

A fiú azt reméli, téved.

Megbocsátás. Remény. Megváltás. Gideon megfogadta, hogy visszaszerzi a lányt, aki elrabolta a szívét. És ha egy Royal elhatároz valamit, a végsőkig elmegy, hogy valóra váltsa.

A szédítően népszerű Royal családban mindig történik valami.

Hagyd, hogy kiragadjon a hétköznapokból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése