2017. február 28.

Nalini hírek

Sziasztok!

Jó és rossz hírrel is jövök ami az író nő könyveit illeti. Kezdjük a rosszal akkor már. Igaz ezek után átgondolandó mennyire jó hír nekünk az a jó.

Rákérdeztem a Könyvmolyképzőnél és sajnos olyan híreket kaptam amikre számítottam. Pedig annyira reménykedtem már.
Azt ugye tudjuk, hogy ők adják ki Nalini Singh Angyali vadász sorozatának új részét. Itt már jön is a rossz hír.

Ígérték már ezt a bizonyos hatodik részt karácsonyra, most legutóbb Könyvfesztiválra. De persze ahogy várható volt úgy néz ki megint csúszik mert akkorra sem jön. Csak azt nem értem akkor ha tudják, hogy úgy sem jön ki mert mit tudom én mi miatt nem fog akkor minek hitegetnek minket? Sorry, ha most én vagyok a bunkó de ez már kezd nem tetszeni bennük. Mondják akkor, hogy nem tudják majd valamikor az idén. De ne azt, hogy Könyvfesztiválra jön mikor úgy néz ki még a fordítása sincs meg mert éppen dolgoznak rajta. És lehet csak Könyvhét lesz belőle. Úgyhogy rendesen elszomorodtam ma. Már komolyan kezdem azt hinni sose jut el hozzánk. Csak akkor hiszem el már ha látom......

Az író nővel és ezzel kapcsolatos  a másik jó hír. Vagyis ezek után ahogy vesszük. Mégpedig, hogy külföldön nemsokára érkezik a sorozat tizedik része. Bizony ám. Nagyon jó hír ez nekünk. Én legalábbis eszméletlenül örülök neki mert ez az a sorozat amiből sosem elég.

Ráadásul úgy néz ki a tizedik új részben aminek a címe Archangel's Viper ezúttal a Hetek egy újabb tagjának Méregnek történetét kapjuk meg. Az eddigi részekben ha felbukkant eszméletlenül bírtam a pasit szóval nagy az öröm. Majdnem annyira mint Dmitrit és őt imádom. Szóval hajrá Méreg :)

Ezzel kapcsolatban ezek után a rossz hír ha mindig csak csúszik az a bizonyos hatodik rész akkor kérdéses, hogy egyáltalán eljut e hozzánk valamikor a tizedik rész? :( Vagy jobban járok ha megtanulok annyira angolul, hogy úgy menjen az olvasás. Mert úgy tűnik még azzal is előbbre volnék sajnos.

Sajnálom, hogy ez így most ki kívánkozott. Én elhiszem, hogy felkapott a kiadó és rengeteg könyvük van meg minden és sok a munka is ezzel de akkor inkább ne ígérjünk semmit ha aztán csak halogatjuk az olvasók meg várják.....

És a szerintem csodás, új Méreg sztoriját elmesélő könyvnek a csodás borítója :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!:) Azt hittem,nem veszi át senki a Nalini Singh könyveinek fordítását egyáltalán O.o Ez a kedvenc könyvsorozatom, megszállott vagyok vele, és azt hiszem, nem kell mondani,mennyire csalódott voltam, amikor a Dark Egmont megszűnt :<
    Úgy döntöttem, részemről, hogy van egy alap angolom, egész jól beszélem a nyelvet, de mivel a szókincsem kevés, így sosem olvastam angol könyvet (pedig ezzel kiküszöbölhető lenne a problémám, minden téren xD) Szóval most megrendeltem a könyveket, és várom a csodát:) Mire lefordítják magyarországon, addigra úgy is felkell majd elveníteni az egészet:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Igen ennyi idő után nagyon örültünk neki, hogy végre lett a sorozatnak kiadója. Annyi csak a bajom ezzel és a kiadóval, hogy sajnos mindig csak az ígérgetés megy. Ha egyszer tudják, hogy nem lesznek kész akkor inkább ne ígérjenek semmit. Mert ehhez a könyvhöz is már nem egy időpont lett mondva és még mindig csak csúszik.... Szóval tényleg jó ha egyszer végre megjelenik már mert nekem az első pillanattól és ahogy elolvastam anno az elsőt nagy szerelem lett a sorozat. Azért annyiban még reménykedek, bár igen kicsi az esély rá, hogy ha végre kijön a 6.rész akkor kicsit gyorsabban utolérhetnénk a külföldi részeket. Mert ebből a sorozatból sosem elég :)

      Törlés