2022. december 8.

Peller Mariann - Végtelen ​kísértés (Karmikus szerelem 1.)


Peller ​Mariann televíziós műsorvezető első regénye egyszerre bölcs és szórakoztató, csábító és izgalmas történet, amely azt is megmutatja, miként lehet a spiritualitás a mindennapok része.

Egy szerető férj, egy gyönyörű kisfiú és egy remekül alakuló színésznői karrier – Kékkuti Annabellának nem lehet oka panaszra.

Egy csipetnyi spiritualitással fűszerezett élete azonban nem várt fordulatot vesz: megkapja élete filmszerepét és egyben élete legnagyobb dilemmáját is… Amikor kollégája, Johnny keze megpihen Annabella derekán, minden megváltozik. Olyan vággyal, olyan természetességgel ölelnek a karok, hogy az nem lehet véletlen. És valóban, ez a férfi és ez a nő számos korábbi életükben kapcsolatban volt már. Annabellát soha véget nem érő kísértésnek teszi ki ez a karmikus szerelem. Képes ellenállni neki? Vagy felborítja a mások által irigyelt, ideális életét, hogy Johnnyval végre beteljesedjék a szerelmük? Legyőzi-e a béke és a család feladására biztató, mindent elvakító, lángoló szerelem, a végtelen kísértés?

Egy szerelmi történet, amelyet átjár a spiritualitás, és amely megmutatja, mi is a karmikus összefonódáson alapuló szerelem, milyen a lélektársi kapcsolat, hogyan működik a karma. A Végtelen kísértés mindannyiunkat arra késztet, hogy átgondoljuk, vajon valóban csak mi irányítjuk-e az életünket, és van-e erőnk és lehetőségünk ellentmondani akkor is, amikor úgy tűnik, már minden elrendeltetett?


Egy számomra teljesen új világot és egy csodálatos élményt adott ennek a regénynek az olvasása.  

Peller Mariann első, ezen regénye a spirituális világba kalauzolja el az olvasókat. Amiről akár a fülszöveg alapján azt lehetne gondolni, hogy egy romantikus regény. Nem az. Van benne egy ilyen szál is, de nem ez a fő mondanivalója. 

A történet a spiritualitás köré és Annabella élete köré épül. Aminek igen, része a szerelem, a szenvedély, a vágy. De mindezek mellett még elképesztően sok mondanivalója van a sztorinak. Nem utolsó sorban szerintem ugyanennyit képes is tanítani nekünk olvasóknak. 

Most mielőtt nekiálltam ezt megírni, kezdtem el pont olvasni a sorozat most megjelent második részét, a Szerelemszövetséget. És most hogy azt elkezdtem ismét eltöprengtem azon amit ez a regény adott nekem. Lehet sokan mások is, de én elképesztően sok hasonlóságot véltem feldezni Anabellával, azokkal a dolgokkal amik vele történtek. Pont ezért imádtam szerintem még jobban. 

Mert sok mindent segített megérteni, még jobban átlátni nekem is. Amellett pedig ahogy említettem egy számomra teljesen új világba kalauzolt el. Soha nem érdekelt, de még csak szembe se jött velem a spiritualitás témája. Így nekem minden információ teljesen új volt. 

Annyit mondhatok, hogy az írónő, számomra legalábbis, tökéletes mennyiségbe vitte ezt bele a történetbe. Vagyis jobban mondva fantasztikusan építette fel a történetet ezen témakör fölé. Egyáltalán nem túlzón. Pont úgy átadva, hogy az olvasó is elmerülhessen benne, tökéletesen megértse, de ne érezze soknak. 


Mivel nekem ez újdonság volt, lehet ezért is varázsolt el ennyire. Elgondolkodtatott. Imádtam ezt az érzést. Rájön az ember, hogy mennyire igazak lehetnek ezek a dolgok. Elképesztő. 

Mindezek megértésében segít nekünk Annabella, aki elmeséli nekünk ezt a történetet. Én őt végig egy bizonyos nőnek láttam magam előtt. Így ez miatt és egyébként sem volt, hogy kérdés, hogy egy olyan főhősnőt kaptam, akit azonnal megszerettem. 

Annabella egy többnyire, legtöbb esetben, vagy eddig legalábbis, egy erős nő volt. Akinek mondhatni szinte tökéletes az élete. Csodás férje van, Dávid. Ott a tündéri kisfiúk, Dávidka. Remekül néz ki, jól érzi magát, egyre jobb lehetőségeket kap a munkájában is. Annabella színésznő. És egyre jobban ismeri ki magát ebben a már-már mágikusnak ható, energiákkal teljes, spirituális világban. 

Majd jön egy férfi, Johny. Aki, amint belép Annabella életébe, azonnal kísértésbe ejti őt. A vágy, a szenvedély. A tény, hogy ők ketten már találkoztak. Nem most. Egy korábbi, vagy akár több korábbi életükben is. Ráadásul, ha nem lenne elég, a férfi elképesztően vonzó külseje, akkor még itt jön, hogy ő is Annabellához hasonlóan hisz és érdekli a spirituális világ. 

Kell ennél nagyobb kísértés? Azt hiszen tökéletesen értelmet nyer a regény címe is. 

Anabella eddig egy erős, boldog nő volt. Most azonban óriási teherként is kerül rá ennek a vágynak a megélni akarása. Hiszen ha enged a kísértésnek, akkor eldobja magától a házasságát, a családját. Megéri ez vajon? Erre az esze igenis tudja a választ. De itt jön be amit mondtam nektek a tanításról. Elképesztő dolgokra világít rá, taníthat meg bárkit ez a történet. Hiszen Annabella hiába tudja mit kellene tenni, ha a szíve mást is akar. Különleges módón kötődik ehhez a néhol sötét aurát sugárzó, titokzatos és sokszor kiismerhetetlen férfihoz. 

Aztán az a kérdés, hogy képes-e ellenállni? Ha igen, milyen áron? Vagy ha nem, akkor mi lesz az ára? 

Kérdések sokasága, amire keresi a választ ez a már-már misztikus történet. Nem fantasy regényről beszélünk, de az biztos, hogy egy igazán különleges történet ez. 

Engem az első pillanatban beszippantott. Igen, lehet azok, az olyanok számára mint én, akik még nem találkoztak korábban ezzel a témával kicsit odafigyelősebb. De élveztem azt a koncentrációt amit igényelt, miközben ez jóformán fel sem tűnt annyira vitt magával a történet. 


Ahogy folyamatosan, ahogy mindent megírt, elmagyarázott az írónő, kezdett összeállni az a bizonyos nagyobb kép. Kezdtett minden szál összeérni. Zseniális volt. 

Mindeközben hogy kalandoztunk ebben a világban, zajlott Anabella mindennapi élete. Ezek a képességek elsajátításában és a fejlődésében volt segítője is, Márta. Szerettem ezeket a részeket is. Még többet tudhattunk meg mi is. 

Annabella testvére, Klári is nagyon szimpatikus lett. 

És itt van nekünk Johnny. Na ő számomra igen különleges személy lett. Sokszor akárcsak a hősnőnk, nemtudtam eligazodni rajta. Pont ezért még mindig sokat töprengek rajta. Hogy mit is érzek vele kapcsolatban. Hol kedveltem, hol nem. Mivel ő inkább pont az ellentétes oldalon áll Annabellával szemben. Amíg a lány a fény és világosság, Johnny inkább az árnyék és a sötétség. És "sajnos" bizonyos tettei furcsán ismerősek voltak. Itt jön be a hasonlóság amit említettem. És az ismételt tanulságok levonása a saját életemre is kivetítve. Ez miatt is jó volt olvasni ezt a regényt. 

Ki tudja talán sokunk életében van egy Johhny. Egy ilyen személy, aki ennyire hatással van ránk. Aki a tilosba csábítana. Aki miatt megkérdőjelezzük az addigi életünket. A döntéseinket. Akik cselekvésre késztetnek, sok töprengésre, nehéz döntésekre. Fájdalomra ítéltetve néha, majd a reményt felcsillantva. 

Szóval én még meglátom a második részt, hátha akkor pontosabbat tudok mondani róla. Nem csak a dögös külseje alapján néztem őt. 😀 Itt csak annyit, hogy ő is egy remekül megalkotott karakter lett. Aki pont így kellett a történetbe. Hiszen, pláne itt, minden okkal történik. Mindig összefügg végül mindennel és mindenkivel. 

Család, barátok, karrier, szeretet, szerelem, fájdalom, titkok, mindez egy lehengerlő, sokunk számára új életszemlélet köré építve. Imádtam! Sokat tanultam amit nagyon köszönök! Közben pedig ezekkel az azonnal megszerethető és fantasztikus karakterekkel tehettem meg ezt a spirituális utazást. 

Csak ajánlani tudom ezt a regényt mindenkinek! Mariann itt is bebizonyította mire képes. Egy sokoldalú nő, aki az írásban is kiváló. Mutatja mindezt ahogy megírta ezt a regényt. Megmutatja nekünk olvasóknak ezálltal saját magát is. Csodálatos élmény volt! 

Ha eddig titeket se talált meg, vagy nem érdekelt a téma, ne féljetek ez miatt a kezetekbe venni a könyvet. Pont ezért kell. Mert újat mutat, elgondolkodtat, tanít. Miközben szórakoztat. Megismered Annabellát, aki egy csodás főszereplőnő, a szintén különleges Johhnyt, Dávidot és a többieket. Egy lehengerlő történeten keresztül. Ami számomra letehetetlen volt. 

Külön nagyon örülök annak, hogy engem a megjelenése után majdnem két évvel később talált meg. Ugyanis azért kapott egy izgalmas, sokat, folytatást sejtető véget. Nekem csak pár hetet kellett kibírni a várt folytatásig. 😍💗

Egy kalandos, rengeteg érzelemmel, döntésekkel teli, ámulatba ejtő történet. Engem teljesen rabul ejtett. A szívembe zártam a szereplőket. És Mariannt is. Aki élőben is, már volt szerencsénk találkozni, egy ugyanolyan csodálatos, tündéri nő mint a hősnője. Aki a második találkozásnál is szinte régi ismerősként köszönt. Nagyon köszönök mindent! 

Egy igazi varászlatos újdonság ez a regény. Hagyjátok ti is, hogy Annabella elkalauzoljon titeket erre az utazásra. Én bárkinek jó szívvel ajánlom. Higgyétek el, nem fogtok csalódni benne! 

Én nagyon szépen köszönöm ezt az élményt és amit azóta is ad! 💖💖


A végére pedig, a különleges dedikálást a könyvembe. Mariannal először itt Szegeden volt szerencsém találkozni. Soha előtte nem találkoztunk még. Nagyjából akkor ott, hogy megvettem a regényét futottam át a fülszöveget. Ő is ott dedikált épp, gondoltam a tökéletes alkalom. Bezsélgettünk pár szót. Majd kérte, hogy megfoghassa a kezem. Ő becsukta a szemét, én pedig vártam. Ott volt ez teljesen új élmény nekem. Majd elkezdett írni a könyvbe. Ugyanis a dedikálásokon mindenkinek személyes üzenetet hagy a könyvekben. Ahogy hívja: Égi üzeneteket. 


Beszéltünk egy picit még utána, megöleltük egymást, közös fotó. Majd mikor sétálam haza akkor olvastam csak el, hogy mit írt nekem. És emlékszek a NIOK napos előadására. Amikor ott felmerültek ezek az égi üzenetek még akkor vele együtt, sokan másokkal az én szemem is könnyes lett. Ahogy mondtam sosem találkoztunk. Mégis olyan elképesztő üzenetet kaptam tőle. Ami annyira én vagyok, amit annyira eltalált. Mintha még ő is jobban látna engem mint én saját magam. Totális elképedés. Csakis jó értelemben. Na ott kezdtem el hinni abban, hogy véletlenek tényleg nincsenek és a spiritualistában. 

Szóval egy igazi csoda volt. Mariann is. A regény. Nagyon köszönöm! 😊💕



Nagyon sok kedvenc idézetem lett, ezekből jön pár: 

" Sokan azt gondolják, csak szeretnék jól érezni magukat, amíg élik ezt a sokszor keserves, másszor örömteli életet, mert ez nekik jár. A rossz hír azonban az, hogy semmi sem jár, mert mindenért kőkeményen meg kell - vagy kellett - dolgoznunk, ebben az életünkben vagy az ezt megelőző életeink során. " 


" Igaza volt Popper Péternek, tényleg az egyik állandó dolog az életben a változás, bármilyen legyen is, jó vagy rossz. " 


" Érezte és tudta, hogy jól választott, hogy ő a párja, a legjobb barátja,a szerelme, a társa minden téren. Így nem fért a fejébe, hogyan lehetséges, hogy ez az ismeretlen ismerős pár üzenettel képes volt beférkőzni a szívébe. " 


" A lótusz a spirituális fejlődés egyik legszebb és legsokatmondóbb szimbóluma. " 


"- Tudod, megdöbbent, hogy milyen erősen hat rám, bármit írsz. Ilyen ugyanis még nem volt. Olyan, mintha összekötne egy láthatatlan fonál. " 


" Most először kapott az élettől egy olyan leckét, amely széttörni látszott az addig atombiztos, teljes hitrendszerét és fizikai létét is.  "


" Bármit megtett volna, csak hadd tartson tovább ez az édesen fájdalmas érzés. "


" Mégis, miért fáj ez? Egy sosemvolt szerelem romjain sírok.  "


Értékelés: 






Ha netán Szegediek vagytok, környékbeliek, vagy eltudtok jönni akkor ne hagyjátok ki a december 16.-án tartandóm előadást az írónővel. 
Az eseményről bővebben: KATT A KÉPRE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése