2019. január 14.

Új szerzemények

Az év első könyves szerzeményei:

Sajnálom, hogy az utóbbi pár hétben nem sokat voltam. Előtte sikerült visszarázódni és csak jöttek a könyvek és értékeléseik. De az ünnepek sajnos nem éppen voltak rám jó hatással. Ismét vissza a depibe..... És nem tudtam magam még az olvasásra se rávenni. De remélem vége és sikerült ismét visszatérni. Nehéz de igyekszem :)

Így, hogy csak úgy jönnek a jobbnál jobb könyvek velem haza hátha még könnyebb lesz :)


Lakatos Leventétől a Szeress jobban az egyik. Ő még hiányzik az olvasásaim közül és a gyűjteményemből. A másik pedig az új Frost könyv. Hihetetlen de az első részét most a hétvégén olvastam ki. Pedig pont egy éve jelent meg. Most láttam csak mit hagytam ki. Még mindig imádom az írónő írásait. De lehet jobb is mert nekem az első rész után nem kellett egy évet várnom a folytatásra :D

Szóval remélhetőleg ismét itt leszek, igyekszem! Köszi Mindenkinek! Olvassatok addig sokat ti is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése