2019. január 30.

ACOTAR Book Tag


Én pont nemrég végeztem ki a sorozat várva várt utolsó részét. És nyugodtan mondhatom, hogy még mindig a hatása alatt vagyok. A legfantasztikusabb fantasy sorozat. Semmi más meg sem közelítheti. Sarah J.Maas valami lenyűgözőt alkotott.  Nagyon fog hiányozni és szerintem én is követem a kihívom Kitablar Barbi példáját és jöhet egy újraolvasás. Mert máris hiányzik. <3

Na de előtte akkor jöjjön ez a Book Tag. Amire még egyszer köszönöm a kihívást Barbinak!


Lucien


(Válassz egy könyvet, ami több egy műfajnál)

Ahogy a kedvenc könyvem kérdésre erre is azonnal rátudom vágni a választ. A kedvenc írónőm Carrie Cooper Lili Green és Marionettjátszma sorozata. Krimi, bonyodalmak, félelem, titkok, humor, szenvedély, szerelem. Érzelmek és lélektani kérdésekre is keresi a választ. Az ő regényei több műfajba is beillenek. Tökéletesen keverednek ezek a hozzávalók a történeteiben. Mindig egy lenyűgöző regénnyel lep meg bennünket. Kihagyhatatlan! 

Értékeléseim:  A szemtanú          Ügynök tűsarkúban           Kétségekbe zárva            Bábok tánca



Tamlin


( Válassz egy könyvet szép borítóval de aminek a belseje nem tetszett) 

Winter Renshaw - UI: Rohadj meg című könyve abszolút ide sorolható. Nagyon vártam mert állatira tetszett a borítója. Na de amit rejtett? Még az 1 csillagot sem érdemelte ki... A történet is állati rossz lett pedig a fülszöveg alapján nagyon jót ki lehetett volna hozni belőle. De ami még inkább elrontotta az a több száz hiba ami volt a könyvben. Helyesírás, hogy nem tudták a szereplők nevét csak többféleképpen leírni. A fordításról más nem is beszélve. Ismerjük a Google fordítót.... Na még az is ezerszer jobban összehozta volna.... Hatalmas csalódás volt....

Értékelésem:     UI: Rohadj meg



Amarantha


(Válassz egy könyvet, ami még mindig kísért jó vagy rossz értelemben) 

Ez a regény Szurovecz Kitti - A kisemmizett angyal című regénye lenne. Rossz vagy inkább mondanám fájdalmasnak. Egy sajnos gyakorit problémát dolgoz fel ami sokszor kegyetlen, fájdalmas. És hihetetlen, hogy csak átnéznek rajta. Nem foglalkoznak vele. Mégis az írónő bámulatosan bemutatta nekünk ezt a helyzetet. Le a kalappal, hogy ezt leírta. Egy gyönyörű és szívszorító történetet épített köré. Fájdalmas, félelmetes, ugyanakkor reménnyel teli. Lenyűgöző írás! 

Értékelés:    A kisemmizett angyal




King of Hybern


( Válassz egy könyvet amiben sok a vérontás) 

Akkor ehhez jöjjön egy igazán brutális, kegyetlen krimi. Amiben Tess Gerritsen írónő fantasztikus. Több könyvét is olvastam már de amit ide tudnék mindenképpen sorolni az A sebész című regénye. Ahogy említettem kegyetlen, hihetetlen mégis fantasztikusan van megírva. Brutális gyilkosságok, sok sok vér.....

Értékelésem:   A sebész




Amren 


( Válassz egy könyvet amiről nem sokat tudsz) 

Akad pár de akkor itt van például Diana Gabaldon Outlander sorozata. Tudom, hogy a sorozat és a könyv verziója is igen nagy siker és rengetegen szeretik. Én még nem jutottam idáig. És annyira egyenlőre nem is csigázott fel, hogy jobban utána nézzek. De soha nem lehet tudni :) 




Mor


( Válassz egy memoárt) 

Corinne Hofmann - Afrikai szeretők  Lenne, de még nem igazán találkoztam ezzel a műfajjal. Ez szimpatikusnak tűnt és egyszer hátha :) 




Rhysand 


(Válassz egy könyvet amihez kötődsz) 

Ez nem is lehetne aktuálisabb. Sarah J.Maas varázslatos és általam imádott Tüskék és rózsák udvara sorozata lesz. Így magába foglalja mind a három részt. :)  Engem teljesen elvarázsolt ez a bámulatos világ amit megalkotott az írónő. Az utóbbi időben és egyébként sem voltam az a hűű de nagy fantasy rajongó. Elvétve persze olvastam de nem sűrűn. Ezzel a sorozattal viszont abszolút megvett az írónő. A szívemhez nőtt ez a sorozat, a történet, a szereplők. Bármikor, bárhol. Imádom! 

Értékeléseim:      ACOTAR           ACOMAF        ACOWAR értékelése pedig hamarosan érkezik




Feyre


( Válassz egy könyvet amitől megszeretted az olvasást) 

Talán mondhatom azt is, hogy több is volt mire igazán könyvmoly lettem. De ha egyet kell mondani akkor az egyik örök szerelem Nalini Singh - Angyali vadász sorozata. Ajánlották nekem egyszer jó régen még a legelső Könyvfesztiválomon. Köszönöm! Hatalmas szerelem lett. Az elsők között volt és azóta is imádom! Nalini bámulatos világa igencsak hozzájárult ahhoz, hogy megszerettem olvasni :) 

Értékeléseim:      Angyalháború            Angyalkard            




Tavasz udvara


(Válassz egy könyvet amit tavasszal olvastál) 

Ide jöjjön egy szintén kedvenc írónőm regénye. A történelmi regények királynőjének R.Kelényi Angelikának egy könyve. Őt tavasszal olvastam. Mégpedig A Párizsi nő. Az Ártatlan trilógia befejező része. Hatalmas szerelem ez a sorozat. Bámulatos történelmi romantikus regény. 

Értékelésem:    A párizsi nő




Éjszaka udvara


( Válassz egy könyvet amit éjszakába nyúlóan olvastál) 

Több is van de ide is egy már említett könyvet és szerzőt tudnék felhozni. Legutóbb ugyanis miattuk nem aludtam. Na nem panaszkodok mert ez a sorozat miatt akármikor fent maradnék. Nemrég volt ugyanis Carrie Cooper - Bábok tánca című könyvének a bemutatója Budapesten. Onnan elég későn értem már eleve haza de ez nem tartott vissza, hogy már essek is neki a könyvnek. Ezért abszolút megérte éjszakázni :) Ide is érvényes, hogy bárhol, bármikor!

Értékelésem:    Bábok tánca 





És ennyi lenne! Köszönöm a kihívást! Én remekül szórakoztam vele, töltsétek ki ti is :) 
De akiket én még kihívnék erre az Nikii és Bree :) Aki olvasta hajrá és aki még nem annak is! :) 

Puszi nektek! Nemsokára érkezik a Szárnyak és pusztulás udvarának értékelése! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése