2017. július 16.

Nalini Singh - Angyalkard (Régi értékelések)


Sziasztok! A napokban nézelődtem molyon az értékeléseim között és jó pár olyat találtam ami nem éppen mai darab. Még akkoriban készültek amikor csak oda írtam az értékeléseket és nem blogra. Nos arra gondoltam ezt pótolom. Felfrissítve szép lassan felkerülnek ide a blogra. Nem éppen mai, friss könyvek de én a legtöbbet imádtam. Hátha akad valaki aki közülük nem olvasott még valamit és most majd kedvet kap. Szerintem egy lesz hétvégén és egy valamikor hétközben. Természetesen ezek mellett jönnek a friss posztok is. De most jöjjön egy ilyen poszt. Mégpedig egy olyan könyvvel amit én bárhol, bármikor elolvasok és ugyanúgy imádom mint az első alkalommal :)

A folyóban talált vámpírfej ügye a Vámpírvadász Céh fennhatósága alá tartozna, de Raphael arkangyal jobbkeze, Dmitri ösztönei azt súgják, neki kell vezetnie a nyomozást. Van valami az áldozat bőrére tetovált, titokzatos írásban, ami régmúlt idők szörnyűségeit idézi fel benne.
A Céh Honort küldi, hogy segítsen megfejteni a jeleket, de a szörnyű támadás és kínzások során megtört vadász nem áll készen arra, hogy együtt dolgozzon a kegyetlenségéről és sötét embertelenségéről hírhedt vámpírral; még akkor sem, ha gyermekkora óta megmagyarázhatatlanul vonzódik a férfihoz.
A Honor elrablói és a vámpírfej eredete utáni nyomozás során feléled a múlt, pedig egyikük sem akarja újra átélni annak borzalmait. De a fájdalomba gyönyör is vegyül…

Egy újabb olyan történet amit pillanatok alatt kitudtam végezni. 
Örök hála drága barátnőmnek, hogy annak idején ajánlotta nekem Nalini könyveit. Azt hiszem ő az az írónő akinek a könyveit lehetetlenség kihagyni.

Már az első Raphael – Elena könyv óta imádom és ez minden könyvével egyre csak fokozódik.
És végre megkaphattuk, legalábbis én amit annyira vártam.

Elena és Raphael - bár gondolom ezzel nemcsak én vagyok így - a nagy kedvencek, de mellettük persze voltak a mellékszereplők között is kedvencek. Eddig legalábbis míg el nem olvastam ezt talán Illium vezette nálam. Persze Dmitrit is nagyon bírtam de ezután :) Azt hiszem nálam Raphaelt is lekörözi.

Már az előző könyvekben nagyon bírtam a karakterét, a sötét, titkokkal teli kemény vámpírt :) Aki nem utolsó sorban írtó dögösen néz ki a leírások szerint és ugye így elképzelni sem nehéz. 

Kész voltam a pasitól, ebben a könyvben pedig csak még inkább beleszerettem. És végre teljesen megismerhettük őt. Hogy miért lett ilyen, az aki. Mert az élet vagy inkább az írónő nem kímélte Dmitri karakterét. Nem is csoda, hogy ezek után ez a mindenki számára félelmetes vámpír lett belőle. Egy sötét, titkokkal teli, szexi vámpír. Akit a legjobb esetben is jobb lenne elkerülni de az ember lánya mégis képtelen rá. És ezzel nemcsak mi (én) Honor is így van. 

" Elég volt Dmitrire pillantani, máris mindenkinek a szex jutott az eszébe. Mély, sötét szemek, fekete haj, csábító, méz és barna árnyalatú bőr, kéjről és fájdalomról suttogó ajkak, és a teste, amely olyan halálos kecsességgel mozgott, hogy a szemlélőnek azonnal érzéki gondolatai támadtak, vajon hogyan mozoghat az a férfi egy nőn, egy nőben. "

Ő lesz a női főszereplőnk aki szintén egy vadász akárcsak Elena. Róla is nagyon hamar kiderül, hogy nem egy tündérmese az élete. Iszonyatos dolgokon ment át ő is és mégis tudott erős maradni. Noha benne volt a félsz ami érthető is. 

Na de nem Dmitri közelében. Pedig oka lett volna rá hiszen a férfi is vámpír. Nem is akármilyen. Mégis az első pillanatoktól kezdve mellette biztonságban érezte magát. Nyilván ennek köze van a szikrákhoz és a vágyhoz ami az elejétől fogva köztük van. Ami nagyon hamar sokkal de sokkal több lesz köztük. 

Imádtam a közös pillanataikat, ahogy beszólogatnak egymásnak. Nagyon sokan nem mernének így beszélni a kemény vámpírral de Honor ilyen tekintetben is méltó párja Dmitrinek. Imádom ezeket a jelenteket. És sokszor csatlakozik egy szintén nagy kedvenc szereplő főleg Dmitri jelenteihez. Illium. Imádtam őt és Dmitrit <3 Na Elenát sem kellett félteni ha a vámpírról van szó. Hála nekik a sok kemény pillanat mellett nevethettünk is velük elég sokat. 


" – Harangvirág – idézte fel az Erotique -ban hallott szót. – Cuki név.
– Én Dmitrit csak Sötét Nagyúrnak hívom.
(…) – Most pedig, cuki Harangvirág (…) – mondd el a Nagyúrnak, mit tudtál meg. "

És persze a Dmitri – Rapheel részek sem hiányozhattak amikből szintén sokat megtudhatunk. A kettejük barátságáról, kapcsolatáról úgymond. Hogy miként is lett Dmitri az arkangyal első számú bizalmasa.

És a vége? Nekem totál meglepetés volt, de tökéletes vég :) Az egész könyv az. Ismét nem csalódtam az írónőben. Bámulatos amit ismét alkotott. A karaktereket akiket képtelenség nem imádni. Ahogy megalkotja ezt a világot. Hogy egy pillanatra sem hagy unatkozni bennünket. Megismerhetjük ezeket a szereplőket, beleláthatunk az életükbe, az érzéseikbe. És mi is a részesei lehetünk amint próbálják megoldani azokat a nem könnyű akadályokat amiket az írónő gördít az útjukba. Minden pillanatot imádok amit ebben a világban tölthetek.

Milliónyi olyan rész van amiről áradozhatnék, de inkább egyben teszem az egész könyvről. Megérte ennyit várni rá, és főleg ezután abszolút Team Dmitri <3


Aki teheti semmiképp se hagyja ki, bár olvastam már eltérő véleményeket, de nem vagyunk egyformák, én imádtam. Annyit még a végére mintha olvastam volna, hogy kevés angyalos rész volt benne. Hát ehhez csak annyit, hogy előfordulhat de nem lehet egyszerre mindent. Ez már akkor sejthető volt mikor megtudtuk, hogy Dmitriről fog szólni a könyv aki vámpír :D De azért voltak benne angyalok is, ne legyünk telhetetlenek :) 

Nálam már kis milliószor olvasott történet és még így sem vagyok képes megunni. Raphael volt eddig a könyvig a nagy szerelem de Dmitri hamar átvette a vezetést. Imádom ezt a vámpírt. De nemcsak őt hanem az egész Angyali vadász sorozatot. Ha valaki még mindig nem olvasta ezt ne tessék kihagyni :)

Értékelés: 



IDE KATTINTVA pedig olvashattok egy korábbi posztot ahol a sorozat részeiből tettem fel kedvenc idézeteket. Ebben éppen az Angyalkardból voltak kedvencek.

És ezt nem hagyhatom ki ismét. Ilyenem is van. Imádom. Bécsben volt dedikáláson a barátnőm és hozott nekem egy ilyet szépséget. Az Angyalkard ottani borítója amit nekem dedikált Nalini. Imádás van <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése