2023. április 13.

Carrie Cooper: Üdv ​újra, valóság! (Nem csak egy szerelmes történet 2.) - * ELŐOLVASÁS* - ÉRTÉKELÉS


„Bármit ​is gondolsz, ez a könyv annál sokkal több. Új szín, új tartalom, és mégis ugyanúgy fénylik, mint az írónő többi könyve.” – Papp Csilla írónő


Neked mit jelent a szerelem?

A szerelem sokszor elmúlik, máskor átalakulva örök lánggal ég, és van, hogy viszonzatlanul darabokra töri a szívünket.

Evey Harmon is megtapasztalja a szerelem sokféle árnyalatát, mélységét, magasságát, és ebben a felbolydult lelkiállapotban még nehezebb megőriznie Dominickal való viszonyának titkát. Amíg saját érzelmeivel igyekszik megbirkózni, az élet megállíthatatlanul folyik körülötte: a szülei kapcsolata válaszút elé kerül, a munkahelyén továbbra sem szabadul a múlt árnyaitól, magának tett ígéretéhez híven pedig próbálja elmélyíteni a barátságát Allisonékkal. Tommyval továbbra is rendíthetetlen sziklaként állnak egymás mellett, ám egyszer csak váratlan fordulatot vesz a kapcsolatuk…

A folytonos változások közepette csupán egyetlen dolog állandó: Dominic irányába táplált kiolthatatlan szerelme.

Hogyan alakul Evey, Dominic és Tommy különleges és titkokkal övezett kapcsolata? Kapnak esélyt egymástól, illetve a sorstól arra, hogy elsimítsák a jelen és a múlt döntéseinek hullámait?

Carrie Cooper, az Aranykönyv-díjra jelölt írónő visszarepít minket Los Angeles napsütötte városába, ahol a szívnek az észérvek sem tudnak parancsolni. De ahogy Evey is vallja, a világ egyensúlyra törekszik, a tetteink jó és rossz következményeit nem kerülhetjük el. Hiszen semmi sem történik ok nélkül.


„Megpengeti a lélek és a szív húrjait!” – Kitablar blog

„Egy történet, amit mindenkinek át kell élnie!” – Lizzyke írásai blog


Ezúttal is nagyon köszönöm a lehetőséget és a bizalmat Carrie Cooper írónőnek, hogy előolvashattam a regényét! 💜


Hűha, hol is kezdjem? Igencsak nehéz dolgom van ismét... Mert ezúttal is egy olyan csodát olvastam, amit legszívesebben mindenkinek a kezébe adnék. Mindenkinek mesélnék róla. Fogok is, de igyekszem csak módjával, nehogy lelőjek valamit. 

Azóta erre a pillanatra vártam, hogy tavaly végére értem az első résznek. Annyit elárulhatok, hogy az a  vég után rendesen kínzás volt várni. De megérte! Mi az, hogy.... 💜💜

Aki ismer, jár ide a blogra, a fb oldalra, az tudja, hogy picit elfogult is vagyok az írónővel kapcsolatban. Őt magát is nagyon szeretem és bármit, mindent amit kiad a kezéből. Hiszen egy a legnagyobbakat megszégyenítő stílussal író hölgyről beszélünk. A történetei egyediek, különlegesek. Remek karaktereket alkot meg. Akiket szinte barát, ismerősökként szeretünk meg. 

Mivel óriási szerelem lett nálam a sorozat első része is, ami újdonság volt Lili és Nikosz sztorijai után, nem volt kérdés, hogy óriási elánnal és azonnal vetem is bele magam a folytatásba. 

Hasonlóan voltam ezzel a résszel is. Ismét bebizonyosodott előttem, hogy az írónő mindig meg tud lepni. Hogy regényről regényre mindig képes egy olyan bámulatos történetet alkotni, ami újat mutat. Ami tanít. Olyan problémákat mutat be, dolgoz fel a történeteivel, amikkel tudunk azonosulni. Amikből képesek vagyunk tanulni. 

Még akkor is megugorja a lécet, ha ennek a sorozatnak a műfaja távol is áll tőle. Azt kell mondanom ennél a résznél is, hogy tökéletesen vette a saját maga számára állított akadályokat. Ugyanis ebben a könyvben is hozza a tőle megszokott színvonalat. Sőt! Még annál is többet. Hiszen, aki olvas tőle tudhatja, hogy mindig meglepi az olvasóit. 

Óriási boldogság volt számomra, mikor jött, hogy kész van a könyv és olvashatom. Nem volt kérdés, hogy dobok el mindent és vetem is bele magam. Egy este, egy éjszaka és egy másnap délután volt. Pedig nem egy vékonyka regényről beszélünk. De még így is tudom azt mondani, hogy olyan pikk pakk eltelt. 

Kevés volt? Naná! Bármikor, bármennyit és bármit tudnék és szívesen olvasok ami Carrie Cooper. Ugyanakkor örültem is, hogy fény derül milyen sorsot szánt az első részben megismert és megszeretett kedvenceimnek. 

Őszintén bevallom, féltem is picit. Nem is a vége miatt, nem titok, hogy az írónő szereti a happy end-et. Csak az volt kérdés, hogy vajon mennyire rögös út vezet addig? Milyen csavarokkal tarkítja a történetet?

Volt különösen egy félelmem A Viszlát, józan ész! és egy beszélgetésünk után... Meg kell mondjam beigazolódott... De, hogy végül mi történt? Melyik rész volt? Annyit mondhatok, hogy nem véletlenül Carrie Cooper az első nálam, a kedvenc írónőm! 

Soha nem csalódok benne. Egy olyan történetet kapok tőle mindig, aminek minden egyes percét és momentumát át tudom élni a szereplőivel. Minden érzelmet átélhetek. Jó és rossz perceket. 

Így ezúttal is boldogan, izgatottan vetettem bele magam Evey, Dominic és Tommy hármasának történetébe. 

A már említett függővég után alig vártam. Annyira jó érzés volt ismét találkozni a kedvenceimmel.

Vegyük először Evey-t. A történetet továbbra is ő meséli nekünk. Sok nehézséggel, fájdalommal, félelemmel kellett és kell is még megbirkóznia fiatal kora ellenére. De ő még mindig egy olyan lány, akire felnézek. Okos, erős. Egy szellemes, szókimondó fiatal nő. Igaz nem mindig tud a szíve helyett az eszére hallgatni, de ez kinek nem ismerős? 

Mindezek ellenére próbál erős lenni. Élni az életét. Mindenben nagyon drukkoltam neki. Már az első részben, a legelején nagyon megszerettem a karakterét.

Egy sokat látott fiatal lány ő. Kapcsolatok terén egy érdekes, nehéz szülői minta van előtte. Ami az ő életére, gondolkodására is rányomta, rányomja a bélyegét. Ez a rész megmutatja nekünk miként, vagy egyáltalán képes-e ezen túllépni a lány? Képes-e elengedni a félelmeit és bízni? 

Millió kérdés, amire szép lassan olvasva válaszokat kapunk. 

Majd jött az általam tartott, félt rész. De mégis azt kell mondjam, ez is és így kellett a történetbe, hogy kerek legyen. Hiszen mindenből így vonhatja le Evey a megfelelő tanulságokat. Így képes értékelni bizonyos embereket, érzéseket. Átgondolni a döntéseit és nem az előtte lévő, nem feltétlen mindig jó példát követni. Meg kell mondjam végig büszke voltam rá. A döntései miatt, ahogy gondolkodott. Egy végtelenül szerethető és szeretni képes nő. Emelett csodás gyermek és barát. 

Van egy szereplő, akiről már nem tudok ennyire pozitívan nyilatkozni. Azt hiszem az első résznél is említettem. Tommy. Itt pedig ez tovább érett bennem. A legtöbb esetben, nem tehetek róla, képtelen voltam vagy nemtudtam teljesen megérteni és megkedvelni őt. Egy felnőtt férfi ő is. Mégis legtöbbször mint egy hisztis kisgyerek viselkedett. Aki a földre vágva magát vergődik, ha nem kapja meg amit akar. Mindennek és mindenkinek rá kellett tekintettel lennie. Néha egy kicsit túltolta szerintem. Persze, nem tagadom voltak jó pillanatai, amikor jó barát volt. De legtöbbször nem vált a szívem csücskévé. 

Ellenben, ez nem titok, Dominic-kal. Imádom őt! Nem tökéletes, mint senki sem, de könyves szemmel ő a tökéletes könyves álom pasi. Legalábbis nekem! 💜😍 Ez ebben a részben sem változott. Vele kapcsolatban is megvoltak a tippjeim. Aztán vagy bejött, vagy nem. Inkább a vagy nem érvényesült, mert az írónő mindig meglepett. 

Ahogy mondani szokták, soha semmi sem véletlenül történik. Így én továbbra is Dominic imádó vagyok. Remek barát, ennél is jobb testvér. Ha férfiként hibázik is, képes bevallani. Szeretni. Ami tőle hatalmas dolog. 

Hőseinknek, most még sincs egyszerű dolga. 

Hiszen ketten őrülten szerelmesek egymásba. Ezúttal is le a kalappal az írónő előtt, ahogy átadta és beleszőtte a történetbe a számára oly retteget romantikus, erotikus részeket. Wow! Csak úgy sisteregtek az oldalak. Tökéletes mennyiségben. Se nem sok, se nem kevés. Mindig pont úgy és oda ahol kell a sztoriban. Imádom a szereplők közti kémiát. Ami ahogy le van írva, mi is teljesen át tudunk élni. 

Igaz számomra már ez annyira gyönyörű és forró, szenvedélyes, hogy ilyen tényleg csak ezekben a csodás regényekben van. Vagy csak én nem éltem még át ezt a mindent elsöprő érzést. Vagyis de, mert ennek a  regénynek a hőseivel nekem is sikerült. Ilyenkor tudjuk, hogy jó egy történet. Hogy a szerző jól csinálja amit csinál. Mert képes úgy átadni az érzelmeket, hogy mi is a magunkénak érezzük őket. Át tudjuk élni a szereplőkkel. 

Ezúttal sem hiányozhattak a vidám pillanatok. A szócsaták, a húzzuk egymás agyát poénok. Akár baráti, akár szerelmes kontextusban. Odáig vagyok ezekért a pillanatokért! Ismerve Evey-t, ezeket főleg neki köszönhetjük. Imádom azt a tulajdonságát, hogy tényleg minden kijön a száján amit érez és gondol. Számára néha ez átok, de egyben egy remek tulajdonság is. Eszméletlen jókat mosolyogtam ismét olvasás közben. 

Természetesen a dráma, könnyek, fájdalom, titkok, félelmek és még sok más komolyabb összetevő, ezúttal sem hiányzott. 

Hiszen az első részben a sztoriba szőtt probláma, párkapcsolatokkal foglalozó kérdés itt került végső kifejtésre. Egy átlagosnak is vélhető probléma, történetszál, mégis mélyen belevisz minket a történet. Nagyon szeretem, ahogy az írónő egy-egy ilyen szálat belesző a sztorijaba. Ahol az érzelmeket illyen mélyen, különlegesen, tanítóan boncolgatja. Ezért is mondtam, ha nem is járunk, vagy jártunk ilyen cipőben mint Eveyék, sok szempontból képes rávilágítani dolgokra. Sokat tanulhatunk belőlük mind. 

Carrie Cooper történetei ezért sem átlagosak soha. Mert a remek alapsztori, az imádnivaló és nem mindig imádnivaló 😅szereplők mellé, mindig kapunk egy kis lélekkel foglalozó részt. Vagy többet. De mindig pont úgy és annyit amennyi kell az adott sztoriba. Így volt ez most is. 

Végig annyira átláthatóan, elgondolkodtatón mesélt el mindent. 

Ahogy a sorozat címe is mondja, Nem csak egy szerelmes történetet kapunk. Carrie Cooper regényei mindig annál sokkal többet adnak. 

Ezért is mondom nektek mindig, ajánlom nektek, ha benéztek hozzánk az Álomgyár könyvesboltokba, vagy akár itt, hogyha tőle olvastok akkor mindig lehengerlő olvasásélményt kaptok. 

Ha elolvastátok az első részt, akkor bizton mondhatom nektek, hogy ezt is szeretni fogjátok. 

Könnyekkel, nevetéssel, félelmekkel, reménytelenséggel és reménnyel. A már megismert szereplőkkel. Hiszen mindenkinek megvan a maga szerepe. Egy komoly témát is boncolgató történet. Ami sok tanításra képes amellett, hogy káprázatosan szórakoztat.

A néhai félsz pillanatok ellenére is minden sorát imádtam, a szívembe zártam! Az írónő ismét elvarázsolt. Nagyon jó volt újra a kedvenceimmel tölteni az időt. Igazi érzelmi kavalkád volt. Amit mindenképp megéri végigkövetni. A történethez illő befejezéssel. 

De hogy mi is lett a sorsa Evey-nek? A Palmer fivéreknek? Ha elolvassátok ezt a részt is akkor mindenre választ kaphattok. Nem is akármilyet. 

Mellettük ismét itt voltak a már megismert baráti társaságok. Új barátok. Evey családja. A nagymamáját nagyon szerettem. Igazán bölcs asszony. Olyan szuper, tipikus nagyi. 

Aki meglepetést okozott nekem az Brian. A vele kapcsolatos gondolataimat az írónővel is megosztottam. Róla szívesen hallanék még....😁

Összességében tehát annyit mondhatok nektek, hogy ezt el kell olvasntok! Aki nincs oda a szerelmes műfajért annak is tökéletes, hiszen látjátok milyen címet kapott a sorozat. Az mindent elmond. Millió más pillanat, érzés, történet van még ebben a két részes sztoriban, amiből végül ezek a lehengerlő könyvek állnak össze.

Ha még nem olvastatok Carrie Cooper regényt, akkor legyen a kezdet a Nem csak egy szerelmes történet sorozat. 💓💜

Aki jár is, vagy ismer tudja, hogy nekem első szerelem Lili és Nikosz története. Utánuk mondtam azt, hogy bármit is ír a szerző imádni fogom. Mégis lehetetlenül magasra tette a lécet az említett párossal. Azonban halkan, de be kell valljam, hiába imádom, szeretem, mindig a szívem csücske lesz Lili és Nikosz, de úgy fest egy új páros fellépett melléjük arra az első helyes trónra.... Vagy lehet picit le is taszította őket? 😊😍🏆

Nekem óriási szerelem lett ez a sorozat. Ezek a szereplők. Szerelem, tiltott szerelem, családi kapcsolatok, különféle kapcsolati minták. Jók és rosszak. Problémák és megoldásaik. Közben szerelmes, szenvedélyes, vággyal teli pillanatok. Humor, sok nevetés. Nem számított, de annál szeretnivalóbb részek. Egy különösen ilyen volt. Kicsit idéztem nekem Liliéket. Nekik is volt egy ilyen. Hasonló szituációban. Ha elolvastátok ti is, meséljetek majd, vagy kibeszéljük. 

Van itt minden, ami egy észbontó történethez kell. A legjobb olvasásélmény ismét. Szerezzétek be az első részt, várjuk együtt a folytatást. Már csak 2 hét és megjelenik. Aztán vessétek bele magatokat ti is Evey nem mindennapi, de megismételhetetlen történetébe. Minden pillanata csodálatos! 

Ezúttal is nagyon köszönöm ezt a sok szép pillanatot amit az olvasással kaptam. Minden érzést amit átélhettem. Minden gondolatot. Hogy velük sírtam és velük nevettem. Nagyon köszönöm Drága Nóri! 💜💜


Értékelés: 



Ha kíváncsiak vagytok az Üdv, újra valóság! 4 hetes várakozó turnéjára, akkor KATT A KÉPRE! 
Oda felkekerül ez az értékelés is. De már vannak képesk, jönnek még idézetek. Valamint vagy egy részlet majd vagy érdekességek!
De még jó pár még több kedvet csináló dolgot láthattok, olvashattok, hogy Ti is várjátok és akarjátok majd a regényt. :)
De ha az első rész turnéjára vagytok kíváncsiak akkora blogon jobb oldalon a egy külön menü van neki. Ahhoz a részhez is készült minden. Lessétek meg! 



Valamint, a következő képre kattintva pedig megrendelhetitek a könyveket. Vagy várunk Titeket szeretettel az Álomgyár könyvesboltokban! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése