2023. április 6.

Várjuk együtt az új Carrie Cooper regényt! - Üdv, újra valóság! - 1.állomás - KÉPEK

Sziasztok!


Itt is az első poszt. Mint látjátok ezúttal a Képekkel kezdünk.  

Ezek érkeznek egy kis kedvcsinálóként az új Carrie Cooper regényhez. A Nem csak egy szerelmes történet sorozatának 2.részéhez, az Üdv, újra valóság! 💜 című regényhez. 

Sokat nem is fűznék hozzájuk. Szerintem magukért beszélnek. Tudjátok! Ahogy mondani szokták: 

" Egy kép többet mond ezer szónál. "

Így hát beszéljenek ők. Igyekeztem mindenről valami olyasmit találni amilyennek én elképzeltem. Aztán majd ha ti is olvassátok meséltek. Kíváncsi leszek! 😍😙 Szereplők, helyszínek, érzések. 

Az írónőben ezúttal sem csalódtam! Csodálatos lett a sorozat második része is! 

Ismét nagyon jó volt ezeket már csak keresgélni is. Újraélni a regényben olvasottakat. Alig várom, hogy ti is a kezetekbe vegyétek! 💖

Nézelődjetek. Hangolódjatok, mert hamarosan érkezik!


































 






KATT IDE , ha kedvet kaptatok. 
Beszerezhetitek az első részt, ha még nem olvastátok. Vagy akkor is, ha azt már igen és elő szeretnétek rendelni a folytatást. 💜

Vagy gyertek el hozzánk az Álomgyár könyvesboltokba. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése