2023. december 27.

Anita Boza - Az ​éjszaka érintése

 📚 Könyvajánló 📚

 


Seattle ​sötét éjszakáinál csak Makarov emlékei sötétebbek.

Grace Harris magánnyomozó vagány, talpraesett nő. Nem ijed meg a saját árnyékától, aktívan bokszol, eltűnt személyeket kutat fel, és az apjával dolgozik, aki szereti még mindig kislányként kezelni. Ráadásul Grace-nek van egy különleges képessége, amit mindenki elől titkol: látja az emberek emlékeit.

Borisz „Makarov” Grigorenko egykori maffiatag, most orosz–amerikai üzletember, Seattle leghíresebb sztriptízbárjának, a Fáraónak a tulajdonosa. A múltja elhomályosítja a jelenét, a szíve kemény, mint a beton.

Amikor a Fáraóból eltűnik egy táncoslány, Makarov lesz az első számú gyanúsított, ezért megbízza a Harris magánnyomozó irodát, hogy oldják meg a rejtélyt. Grace meg akarja találni az eltűnt lányt, ám megbízója titkai is legalább ennyire izgatják.

Aztán az eltűnési ügyből gyilkossági lesz, a megbízó iránt érzett kezdeti ellenszenvből pedig szép lassan vonzalom. Ahogy repedezik Makarov védőpáncélja, és felizzik köztük a szenvedély, Grace azon kapja magát, hogy egy kilátástalan kapcsolatba bonyolódott. Makarov pedig rádöbben: a szívének nem parancsolhat.

Egy szerelem, ami utat tör magának a múlt ködén át, hogy megváltoztassa a jelent.


Nagyon szépen köszönöm az írónőnek a felkérést a regény elolvasására és a kiadónak is a példányt! 💛


Az előző regényt, Az éjszaka színeit imádtam! Molyon is például nem sorozatként van bejegyezve, mégis nekem az volt. A már említett részben lehetett találkozni az itt főszereplő férfival, Borisz „Makarov” Grigorenko-val. 

Már ott elképesztően szimpatikus férfikarakter lett számomra. Nem is kicsit örültem mikor láttam, hogy Anita következő könyvében ez a férfi kap főszerepet. 

Egy igazán karizmatikus, természetesen rendkívül szexi, dögös férfi. Egy férfi, aki kegyetlen dolgokat élt át és meg. Már ez miatt le a kalappal előtte. Nem sok ember lenne képes túlélni azt amit ő. Igaz ő is nagy szenvedések, nehézségek árán teszi ezt nap mint nap. Mégis ahhoz képest le a kalappal az előtt, hogy milyen ember ő maga és milyen életet él. Lehet vannak kifogásolható részei az életének. Vagy legalábis ráhúzzák az emberek a sztereotípiák alapján mert, hogy egy éjszakai klub, a Fáraó tulajdonosa. Lehet van valamiben igazság, de azért közel sem mindenben. Egy erős, okos, jólelkű férfi. Azért a társai, a férfiak akik ebben a világban üzletelnek, közel sem ilyen típusú emberek. Ő teljes mértékben tisztességes, a lányokkal, akik neki dolgoznak, az alkalmazottaival. Segíti őket amiben tudja. Ha külsőre egy kemény, rideg férfi benyomását is kelti néha, egy teljesen mértékben rendes, törődő férfi. Számítani lehet rá. Hihetetlenül megszerettem őt és felnéztem rá. Minden tekintetben. Ez mellett pedig az írónő leírásai alapján, hát valjam be, én is azonnal belezúgtam akárcsak Grace. 😚 Jóképű és akkor még finoman fejeztem ki magam, egy őrülten szexi pasas. Akinek még a humora is remek. Volt még valami amire kíváncsi voltam az előző rész után, mégpedig Makarov párbeszédeire. Ő ugye orosz, már az előző kötetben lejött az akcentusa, hogy a nehezebb szavakkal nem mindig boldogult. Segítettek neki, kijavították. Ez itt is tök jól megvolt. Néha egész megmosolyogtató mondatai születtek. Imádtam ahogy ezt visszaadta az írónő. Természetesen teljesen normálisan beszélt, de néha akadtak helyzetek amikor kellet segíteni neki. Nagyon tetszett ez!  

Grace karaktere szintén. Már rögtön meg lehet kedvelni őt. A nőt, aki imádja a munkáját. Az édesapjával nyomozó irodát működtetnek. Ráadásul, mint az előző kötetben, a szerző némi kis misztikumot itt is csempészett a történetbe, de legfőkébb Grace karakterébe. Ő ugyanis érintés újtán látja az emberek emlékeit. Akadnak megérzései. Brutálisan jól lett ez a szál beleszőve a sztoriba. Remek pillanatokban, bizonyos helyzetekben rendkívül sokat ad a történethez, a megértéséhez és ahhoz, hogy megkapjuk végül azt a bizonyos nagyobb képet. 

Akárcsak Makarov, Grace is igen erős jellem. Akaratos, céltudatos. Egy igazán karakán nő. Nem véletlenül lettek ők ketten ennyire ütős páros. 

Persze pont ezekből a tulajdonságaikból kifolyólag akadtak félreértéseik, vitáik, egy érdekes, de emlékezetesebb első találkozás. Remek jelenetek születtek ezek miatt. Igazán jókat derültem nekik és rajtuk sokszor. Természetesen maga a történet ezúttal is boncolgat komoly témákat, mint például az eltűnés, gyilkosság, családon belüli erőszak, veszteségek, és még sorolhatnám. Pont ezek miatt voltak tökéletesen az ilyen részek. A humoros jelentek, szócsaták, boldog részek, a tökéletesen megírt romantikus és erotikus jelenetek. Mindezek a kellő egyensúlyba hozták a történetbe kerülő komolyabb részeket. Tényleg mindenből akadt egy kicsi. Már az első résznél is imádtam ezt Anitánál. 

Ez mellé pedig ismét hozzájön az, amilyen bámulatosan forgatja a szavakat, mesésen írja le a cselekményeket, az érzéseket. Mindent át tud élni és érezni az olvasó. Fantasztikus volt. Ez a rész is egy zseniális filmként pergett le előttem ahogy olvastam. 

Megismerhettem Grace-t, Makarovot, a múltjukat, a jelenüket. Miközben kíváncsian vártam mit tartogat a jövő. 🙈

Nyomozás, egy gyilkossági szál, közben visszaköszön a fájdalmas múlt. Egy azonnal felszikrázó mindent elsöprő vonzalom, majd szerelem története. Imádtam olvasni! Grace és Makarov nagy kedvenc párosom lettek. 

Grace apja nagyon szimpatikus volt. Irtó jókat mosolyogtam neki. Hogy mekkora szerepet kapott a Big Mac.... 🍔 Imádom! 😂 

A cicák. A bárból megismerhettük a lányokat, az ügyben nyomozókat, Igort. Akadt sok szerethető katakter. Na természetesen olyan is, aki nagyon nem volt az. De ugye tudjuk, hogy ilyennek is lennie kell. 

Egy néhol fájdalmas, de mégis gyönyörű történet. A reményről szól, sok-sok kérdést felvetve. Rögös út vezet a végéig, hogy megtudjuk lehet-e közös jövője ennek a két embernek. Sok mindent éltek át eddig, eztán is és együtt szintén. Minden pillanatot élveztem és szerettem amit velük tölthettem. 

Anitának még egyszer nagyon köszönöm a lehetőséget! Az élményt, amit adott a regénye olvasása! Jó szívvel ajánlom Nektek ennek a csodás magyar írónőnek a regényét. Gyönyörűen bánik a szavakkal, mesterien adagolja az izgalmakat, csodás karaktereket ad nekünk olvasóknak. Higyjétek el, nem fogtok csalódni! 


Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor KATT IDE.        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése