2023. december 5.

Sienna Cole - Az ​igazság arcai (Ígéret 2.)

 📚 Könyvajánló 📚


Mennyit ​ér az életed?
A Missy Jones-gyilkosság után Nicholas Benning rendezi a sorait, és egy újabb nagyratörő terv megvalósításán dolgozik. Számításait azonban váratlanul keresztülhúzza egy ellenség a múltból, akit egyetlen cél vezérel: a Benning család teljes megsemmisítése. Nicholas megoldhatatlannak tűnő helyzettel szembesül: akár a törvényes, akár a törvénytelen utat választja a fenyegetés elhárítására, mindenképpen veszíteni fog.
Joyce Saunders nyomozó elszántan igyekszik Nicholas közelébe férkőzni, de ezúttal személyes indítéka is van. Amióta a Benningek felbukkantak az életében, úgy érzi, mintha a sors folyamatosan tesztelné az igazságszolgáltatásba vetett hitét. Vajon létezik egyáltalán igazság abban a formában, ahogy látni szeretné? Minél inkább bevonódik az ügybe, annál kevésbé képes már különbséget tenni jó és rossz között, és abban is elbizonytalanodik, hogy ő melyik oldalon áll.
A hajsza kegyetlenebb, agyafúrtabb és véresebb, mint ahogy bármelyikük is képzelte. A kérdés már csak az, hogy képesek-e véget vetni a bosszúhadjáratnak, mielőtt minden elveszne.
Sienna Cole Ígéret-sorozatának második része azokat a szabályokat is felrúgja, amelyek eddig lehetetlennek tűntek. Vérforraló, izgalmas, drámai utazásra invitálja az olvasót a sötétség legmélyebb bugyraiba.

Na jó, ha lehet, akkor ezt a részt meg jobban szerettem, mint az elsőt. Ide is kijutott bőven a már jól megszokott Sienna Cole hozzávalókból. 

Remek karakterek, egy zseniális történet, amiben ezúttal is nagy szerepe van a pszichológiának, az érzelmek és ezek kielemzésének. Ami egyáltalán nem száraz, unalmas módón van tálalva, hanem épp ellenkezőleg. 

Olyan szálak, cselekmények, amik bennünket olvasókat az első percektől lekötnek és foglalkoztatnak. Hétköznapi témák és problémák, amikre válaszokat keres a történet. Miközben nem keveset tanulhatunk is belőle. Igaz, az írónőt ismerve ezúttal is van benne nem kevés titok, félelem, meglepetések. Atyám! De még milyenek.... 

Egy újabb lehengerlő Sienna Cole regény. 

Ahol ezúttal az első rész után, amiben a fülszövegben is említett Missy Jones gyilkosságon volt a hangsúly és David Benning karakterén, addig itt inkább a bátyja, Nicholas életét vette górcső alá a sztori. 

Úgy rémlik az első rész értékelésében írtam, hogy már ott sem tudtam ezt a férfit hová tenni. Nicholast. Inkább David volt a szimpatikusabb, a kedvencem. Nicholas amolyan egyszer fent, egyszer lent volt nekem. Voltak kedvelhető momentumai számomra és totálisan unszimpatikusak is. A végére nem igazán tudtam eldönteni hova tegyem őt. 

Talán ez a kötet elolvasása után is sok esetben igaz. Ugyanakkor azt is be kell valljam, amit az írónőnek meséltem olvasás közben, tuti, hogy valami baj van velem, mert itt legtöbbször imádtam a pasit. Oké igen közel sem tökéletes. Vannak ocsmány húzásai, és ha lehet átgázol mindenkin, hogy elérje amit akar. Nehezen nézi ki belőle az ember, hogy tényleg képes szeretni, törődni másokkal és nem minden esetben csak az érdek vezérli. A kapcsolatai terén is hagy nem kevés kívánnivalót maga után a szentem. Sőt! Mégis azért mutatta olyan oldalát, amikor a családjáról volt szó, hogy szimpatikus volt. De itt sem mindig tudtam eldönteni, hogy ez igaz oldala-e. Tényleg inkább olyan mint egy nagatív karakter, mégis attól amilyen a személyisége, tényleg képes a legtöbb embert levenni a lábáról. Talán pont ebben van a varázsa és az, hogy minden húzása ellenére, tudom beteg dolog, de itt totál odáig lettem érte. De az írónővel és a lányokkal már túltárgyaltuk mikor itt voltak szegeden, hogy nekünk a beteg dolgok jönnek be és tuti, hogy valami baj van velünk. 😂😅 Na de legyünk komolyak. Itt azért jobban, másik oldalát is megismerhettük. A múltját, a családi hátterét. Hogy tulajdonképpen hogy és miért is lett ő ez a férfi. 

Ráadásul amellett, hogy egy vonzó férfi, még a humora is jó. Ez pedig a Joyce Saunders nyomozóval való kapcsolatában mutatkozott meg. Totális ellenszenv alakult ki köztük az első részben, ami itt teljesen mássá kezdett alakulni. Meg kellett bízniuk egymásban, már ha ez lehetséges. Együtt kellett dolgozniuk a cél érdekében. 

Hogy ez miként és mennyire sikerült nekik? Olvassátok el és derítsétek ki! :)

Az én lökött agyamnak volt egy kívánsága és szerencsére nem csak az én fejemben fordult meg, szóval hajrá drága írónő. 😍

Jókat derültem sokszor a pároson, a szócsatározásaikon. Mivel mindketten erős jellemek, akadtak harcaik, de én élveztem ezeket. Ráadásul remekül ellensúlyozták a történet sokszor nehéz, komoly cselekményeit és mondanivalóját. 

Joyce továbbra is kedvenc. Mint ember, mint anya, mint nyomozó. 

Davidet is szerettem. Itt Laura is szimpatikusabb lett. Az elsőben olyan volt nekem mint a férje. Mivel itt jobban beleláttunk a családi életükbe, jobban megérti őt is az olvasó. Jó volt arról olvasni, hogy milyen anya. 

Ami magát a történetet összességében illeti az fenomenális. Le a kalappal! Ahogy ismét mindez ki volt gondolva és ilyen mesteri módón az olvasó elé tálalva, az lehengerlő. 

Zseniális, furfangos, olyan csavarokkal, hogy csak pislogtam. Folyamatos töprengésre késztetve olvasás közben. Elkezded és nincs megállás. Csak sodor magával a sztori. 

Egy szédületes utazás volt. Imádtam!

Krimis elemek, de inkább a thriller volt jobban jelen. Az írónő ismét elmerült a lélek rejtelmeibe. Remekül vázolja és elemzi a legbonyolultabb kapcsolatokat. Legyen szó testvéri, vagy akár házastársái, vagy szülő-gyerek kapcsolatról. Mindig is szerettem az ilyen témákról olvasni. Sienna Cole pedig mestere a lélek dolgait fejtegető írásoknak. 

Miközben fantasztikus karaktereket alkot nekünk. Akiket hol szeretünk, hol nem. Vagy épp nem tudjuk eldönteni. Csupa titok és még több döbbenetes meglepetés jellemzi a regényeit. Az igazság arcai sem kivétel. 

Ami pedig a végét illeti? Nem véletlenül húztam eddig. Lehet kellett is volna még? Most még messzinek érzem a tavaszt, amikor is érkezik a folytatás. Még mindig a földön koppan az állam ha eszembe jut. Mielőtt elolvastam volna azt a bizonyos véget már volt sejtésem, hogy ez lesz, de nem hittem, hogy meglépi. OMG! Megdöbbentő, ugyanakkor zseniális fordulat. 

Ha egy igazán izgalmas történetet szeretnétek olvasni, ha titeket is vonzanak a pszichológia témák, amik tökéletes mennyiségben vannak beleépítve egy történetbe, szeretnétek új kedvenc karaktereket avatni, akkor ez a Ti sorozatotok. Bátran ajánlom mindenki figyelmébe ezt a kötetet, ezt a sorozatot. Merüljetek Ti is alá a lélek sötétjébe, majd irány vissza fel a fény. Vagy a világosságról a sötétségbe? Egyszer fent, egyszer lent. Sokszor egy igazi érzelmi hullámvasút. Mégis higyjétek el, megéri rá felülni. Egy szédületes utazás volt. Imádtam! 

Köszönöm az írónőnek a remek beszélgetéseket, amit megejtettünk miközben olvastam! Így még jobb élmény volt! 💛


Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor várunk Titeket az Álomgyár könyvesboltokban vagy Online.     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése