2016. február 16.

Esti pihi :)

Sziasztok. Túlestem hétvégén a cuccoláson de még mindig áll a bál. Majd csak minden a helyére kerül remélem rendes netem is lesz nemsokára. Addig is egy poszt egy kis bűnözésemről :D

Ezt még a költözés előtt vettem át @Kathreen molytól :) pont erre a könyvre lettem volna kivi mikor jött az email, hogy egy kivi listás könyv eladó. Szóval az ő hibája :D na oké az enyém is :) de most már késő. Csak most akadt egy pici időm bár még épp,hogy elkezdtem mert hulla vagyok de majd csak lassacskán befejezem.

Sokáig agyaltam rajta szimpi e nekem a könyv de a fülszövege végül meggyőzött és a molyos értèkelések is :)

Addig is egy kép: vègre már ágyba egy könyvvel és a dràgámmal ♡

4 megjegyzés:

  1. A könyv nálam is sorban áll, olvasásra várva. Gyönyörű a kutyus, imádom a huskykat, nekem is volt három. De sajnos már az örök vadászmezőkön kószálnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hajrà. Most kezdtem... érdekes. Meglátjuk mi sül ki belőle. A kutyus igen (Maya) gyönyörű és imádom :) nem is volt vagy nincs is másik kutyus? Majd mesélj ha oda jutsz neked milyen a könyv :)

      Törlés
  2. De igen van utánuk is kutyám. Egy Beaglee és egy Jack Russel terrier. Rendben, majd jelentkezem a könyvvel kaocsolatban.

    VálaszTörlés