2016. február 17.

Lehull a lepel

Sziasztok!

Úgy tűnik csak úgy jönnek a jó hírek. Nem olyan régen volt egy poszt az Álomgyár kiadó egyik írónőjéről akit én személy szerint nagyon kedvelek a könyveit pedig imádom.

Ő nem más mint Anne L. Green. Szó volt ugye arról, hogy márciusban érkezik a harmadik könyve. Egy kis ízelítőt az említett posztban olvashattok az új könyvből. De most megkaptuk a kíváncsian várt borítót is. Miután beszèlgettünk és említette nekem Anne, hogy egy kis stílusváltás is lesz ezúttal ami a borítójàt illeti mèg inkább vártam és íme:


Ő lenne az :) nekem személy szerint nagyon tetszettek az eddigiek is főleg A sötétség fogságában borítója de ezt imàdom. Dràga Anne szerintem fantasztikus lett. Hozzà jön mèg maga a remek törtènet ès kèsz is. Nagyon tetszik. Grula hozzà. Köszönjük Neked és a Kiadónak is. Màrcius nagyon várunk :)

Addig is aki lemaradt az ehhez kapcsolódó részletes posztról: KATT


A könyvet pedig előrendelhetitek a fenti képre kattintva :)

További szép napot nektek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése