2016. február 3.

Örülök meg nem is...

Sziasztok! Bizony mint a cím is mutatja egy gyors bejegyzés ezek fejében. Kezdjük akkor inkább a mérgessel.

A napokban láttam Sylvia Day írónővel kapcsolatban facebookon (Crossfire sorozat), hogy újabb része jelenik meg Amcsiban a sorozatnak. Erre beszéltük is a lányokkal, hogy itthon senki sem akarja Ulpius után átvenni a sorozatot pedig a Szürke után itthon ez a sorozat jött be következőnek ami ez a kategória volt, több részes stb. És tudjuk ugye, hogy a másik említett sorozattal kapcsolatban is megoszlanak a vélemények, de javarészt azt hiszem szereti a nép. Mutatják ezt a könyvek eladásai is például. És ugyan ha nem is ekkora számban de szerintem sokan szeretik Sylvia Day könyveit is gondolok itt főleg az említett Crossfire sorozatra mert most éppen ennek a folytatásáról van szó.

Én legalábbis szerettem, szeretem annyira mint a Szürkét és vagyunk még így szerintem, nem hiszem, hogyha akármelyik kiadó is átvenné veszítene vele. Legalábbis gondolom én. De sajnos hiába vesznek át itthon egyre több Ulpius könyvet erre még nem került sor :(




Ezért merült fel bennünk a lányokkal a minap mikor erről beszéltünk megkérdezni egy másik kiadót. A Harlequin kiadóról volt szó konkrétan. Megjelent ugyan itthon egy másik 2 rövidebb részes sztori az író nőtől amit ebookban adtak ki (nekem ez is tetszett) és ők nagy meglepetésre kiadták könyvben.


Erről a könyvről is lenne szó. Ekkor merült fel bennünk, hogy akár őket is meg lehetne kérdezni. Hát én nem túlzok ha azt mondom, hogy kár volt. Konkréten nem annyira ismerem a kiadót de egy rövid és igencsak lényegre törő választ kaptam:



"Kedves Tímea! Sylvia Day Átverve/Átölelve c. könyve egyszeri eset volt nálunk. Nem tervezzük, hogy a jövőben kiadnánk bármelyik művét is."

Hát lehet,hogy csak nekem nem volt szimpatikus a válasz, nem is tudom már a hangneme sem. Mert oké írja, hogy nem adja ki de ez olyan mintha kész bűn lett volna még csak feltételezni is, hogy kiadhatják. Na ezek után nálam tuti nem kerülnek be a kedvenc kiadók közé. Mert oké ez a könyv nem nyerte el sok ember tetszését ahogy láttam de a Crossfire sorozattal közel sem ez a helyzet.

Mivel a Libri elég sok könyvet vett át megkérdeztem pár hónapja őket is, de semmi válasz.

Lehet, hogy csak én látom - lehet az is benne van valahol, hogy akarom a folytatásokat - de ezen picit én lestem. Szerintem közel sem olyan jó könyveket már vettek át mások ezt pedig nem. Amit nagyon sajnálok mert szerintem jó kis sorozat én szerettem nagyon. Pláne így, hogy három részt azért már kiadtak itthon......

Az eddigi részek. Itthon 3 részig jutott a sorozat.











És Áprilisban jön az újabb :(

Ahogy mondani szokták a remény hal meg utoljára :)












És jöjjön a jó hír ami végül is köthető ehhez. Hiszen pont egy szintén Ulpius sorozatról van szó. Ezt hallva azért kicsit sírok is, hogy egy újabb sorozat amit átvettek:

Ez pedig Bella Andre Sullivan család sorozata amit folytat a  Kossuth kiadó. Ulpiusnál 3 rész jelent meg:

A második és a harmadik rész volt nekem a nagy kedvenc :) szóval ez miatt örülök mert szerettem a sorozatot és ez remek hír.


 Örökké a tiéd címmel érkezik immár új kiadónál a negyedik rész. Ha minden igaz február végén.












Hír: (moly.hu)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése