2016. február 13.

Sylvia Day - Crossfire

Sziasztok. Mint a facebook oldalon írtam egy remek hírrel jövök.

Komolyan még mindig alig hiszem el. Még szerencse,hogy tegnap mielőtt beütött a gikszer otthon eszembe jutott ennek az üzinek az ötlete. 


Címből sejthető, hogy Sylvia Day Crossfire sorozatáról van szó. Pont a napokban volt ugye erről egy kicsit mèrgelődős bejegyzésem, hogy ezt a szerintem remek sorozatot senki sem akarja átvenni. Mikor elég sok màs Ulpiusos könyvet àtvettek màr kiadók.

Szóval a jó hír. Láttam, hogy az Athenaeum kiadó is àtvett egy ilyen sorozatot így eszembe jutott, hogy a kiadók között akiknek már írtam ők nem voltak köztük. 

Írtam nekik tehát,hogy esetleg ők nem e fontolnàk e meg a kiadást. Jött a vàlasz is a kiadótól: 

" Szia! Örömmel írom, a kiadó megvásárolta, ki fogjuk adni. Hogy mikor, erről még nem tudunk pontos információval szolgálni.. " 

Nos nekünk, nekem màr ez is remek hír. Én legalábbis nagyon örülök. Még ha egyenlőre pontos infó nincs is de már ez is, hogy tudjuk átvette valaki. Egyébként is nagyon szeretem a kiadó könyveit de ezek után még inkább :)  szóval happy van. És előbb utóbb de hozzánk is érkezik Gideon és Eva történetének a folytatása ♡ 

Itthon ugye eddig a fent látható könyvek közül 3 jelent meg. Az ott látható 4. részre várunk tehát. 

Valamint az Amerikában most áprilisban megjelenő új részre:

:) 

Nos hirtelen ennyi volna. Én irán visaza dobozolni. További szép napot nektek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése