2016. április 10.

Lucifer

Sziasztok!

Az egyik mostanság kedvenc sorozatomról jön egy jó hír.
Ez a Lucifer.  Már a cím és az elsō promó videó bejött úgyhogy elkezdtem.  És imádom a sorozatot.


Lucifer,  a Pokol Ura unja magàt és boldogtalan, lemond a trónjàról,  kiràlysàgàt sajàt klubjàra,  Los Angeles pezsgõ és õrült világára váltja,  és elkezd segíteni egy nyomozónōnek a bûnözök megbüntetésében,  hogy 10 milliárd év utàn esetleg megváltást nyerjen.  




 Már az elsõ részt imádtam.  Nagyon bejött a pasi.  Külsōre is persze mert nem egy rossz példány de úgy összessègèben.  Eszméletlen egy figura.  Hiszen neki úgymond új ez a világ.  Az emberi érzések például.  Cinikus,  szókimondó egy hapsi de én nagyon bírom.  Ellentétben eleinte a nyomozónõvel aki nem igen szívleli a pasit de a közös munkának hála ez is változni látszik.  Akárcsak a karaktereik miközben LA rosszfiújaira vadàsznak. Néha hála Lucifernek nem éppen hètköznapi módon.  Nekem nagyob bejön a sorozat.


Aki nem làtta mèg és esetleg kedvet kapna: 




És a jó hír ehhez legalábbis èn nagyon öltem neki.  Hogy lesz màsodik évada a sorozatnak 😃 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése