2016. április 19.

Nalini Singh - Angyalvér (Idézetek)

Sziasztok! Mint látjátok néhány nagyon is a kedvenc idézettel jöttem. Egy olyan sorozatból ami nálam mindig is az első helyet foglalja el. A címből is látni, hogy Nalini Angyali vadász sorozatáról van szó.

Mivel éppen mondjuk úgy a május miatt még mindig könyv vásárlás tilalom van nem nagyon van mit olvasni. De ennek is megvan ám az előnye mint látható. Régen olvasott, nagy kedvenc sorozatokat lehet újraolvasni. Így voltam most ezzel is.

Egy kis nosztalgiaként had meséljem el, hogy már nem is számolom de azthiszem idén hatodik éve lett volna (de május miatt sajna most ki kell hagyjam), hogy Lupi barátnőmmel járunk a Könyvfesztiválra. Még mi is ismerkedtünk úgymond első alkalommal és akkor kezdtünk el jóban lenni. Akkor ajánlotta nekem ezt a sorozatot és amiért örök hálám neki. Nemtudja mit hagy ki az aki nem olvassa az írónőtől ezt a sorozatot. Imádom. Fantasztikus. Még egyszer örök hála tesó <3

Szóval most, hogy újraolvasom minden részből lesz egy bejegyzés a kedvenc idézeteimmel. Írni annyira nem fogok róluk mert csak ömlengés lenne annyira imádom. Ezt mindenkinek olvasnia kell. Én olvastam anno és utána is a könyveket de most, hogy újra végigolvastam hihetetlen de ugyanolyan élmény volt mikor először csöppentem ebbe a bámulatos arkangyalokkal, angyalokkal, vámpírokkal és halandókkal teli világba. Szóval ha netán még akad valaki aki nem olvasta essen neki hamar.

Ehhez egy kis előzetes a fülszöveggel:


A vámpírvadász Elena Deveraux tudja, hogy ő a legjobb a szakmában – abban viszont már egyáltalán nem biztos, ez elég is lesz ahhoz, hogy túlélje legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete – még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania.
Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket…






"– Az én időmben a nők még tudták, hol a helyük.
Elena nem ugrott be, és nem kérdezett rá. Kiderült azonban, hogy Dmitrinek nincs is szüksége az ő közreműködésére.
– Vízszintesen a hátukon, széttárt lábbal."
------------------------------------------------------------

"– Én nem csinálom végig ezt a vámpírinasságot!
– Rendben.
– És csak a te véredet iszom.
Ettől az angyal arcán a mosoly még szélesebbre húzódott.
– Rendben.
– Ez azt jelenti, hogy most már itt ragadtál, velem. – Vicsorított a fogaival. – Csak próbálj meg dobni valami buta bögyös libáért, és megmutatom, megtudod, ki itt a halhatatlan!"
--------------------------------------------------------------



"– Szükséghelyzet volt. A vámpír le akart fektetni. Én visszautasítottam. Ő üldözni kezdett.
(…)
– Pontosan hogyan utasítottad vissza az ajánlatát?
– Elvágtam a torkát."
---------------------------------------------------------------

"Raphael kitárta a szárnyait, hogy Elena a teljes mintázatot
meglássa.
– Azt hittem, csak az alsó felén van, de a teljes szárnyamat betölti.
Elena szájtátva állt és nézte. Sebhely volt, az biztos, de a
legcsodálatosabb sebhely, amit a lány el tudott képzelni.
– Azt ugye tudod, hogy így még különlegesebb lett a szárnyad? –
Még embertelenebbül szép.
Az angyal leeresztette a szárnyait.
– Csak nem azt akarod mondani, hogy a lövést kozmetikai
beavatkozásnak szántad?"
----------------------------------------------------------------


"– A legenda szerint az ambrózia akkor termelődik, ha egy arkangyal…
Elena visszatartotta a lélegzetét.
– …. igazán szeret."

-----------------------------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése