2017. január 26.

Megjelent az új Maffia és Fifty

Sziasztok!

Bizony ám remek hírekkel érkezek ugyanis általam legalábbis két nagyon várt könyv megjelent.

Itt van végre a várva várt Borsa Brown Maffia sorozat harmadik része. Természetesen az új még gyönyörűbb immár bővített verzió.  A másik pedig ha már lassan elér minket a Sötét ötven árnyalata láz akkor nem is jöhetett volna jobbkor a film borítós könyv.

Pedig ma csakis olyan szándékkal indultam neki a Lírának, hogy utána kérdezek mikor lesz a Fifty könyv  kapható. Erre megláttam először a Maffia szívében-t a kirakatban. Totális boldogság. Jól meg is néztem, hogy biztos a harmadik rész e. Nem is rémlett ehhez a pontos megjelenési dátum szóval nagyon is kellemes meglepetés volt.
Nem is volt kérdés, hogy jön velem haza. Aztán ahogy bementem rögtön belefutottam a Sötét ötven árnyalatába is szóval ennyit arról, hogy csak érdeklődni megyek :D de sebaj ennyi boldogság kijárt nekem :)

Annyira szépek, imádom őket :)





Az Fifty részt is ugye, hogy végre ennyi várakozás után érkezik a film és itt van mellé ez a szép új könyv. Igyekszem addig előtte ki is olvasni. És nemsokára mozizhatunk is .... <3





Mint látszik nem egy vékonyka lett az új könyv de persze ez nem is baj. Ez a borító pedig eszméletlen jó. A beígért pedig a történet végén várnak bennünket.

Fotókkal valamint részlettel a készülő következő Christian szemszöges könyvből. Ahogy belepillantottam már ez mindent megér. Még több Christian Grey <3











Valamint az egyik nagy szerelmem a Maffia sorozat. Ezzel immár Maffia fronton teljes a gyűjtemény. Gyönyörűek. Alig várom, hogy ismét olvashassam Massimo és Suzanne nem mindennapi kalandjait. Immár még több Massimoval. <3 Drága Borsa ehhez is gratulálok neked és köszönjük :)


És ha már szó volt arról, hogy teljes a gyűjtemény akkor íme: Ilyen csodaszép együtt a három új könyv.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése