2017. január 1.

Új előzetes

Szép jó reggelt! Vagy inkább már napot? :)

Remélem mindenkinek jól telt az este, éjszaka és mos újult erővel indulunk az évnek. Jöjjön is ehhez az év első bejegyzése. Egy újabb Sötét ötven árnyalata videóval. Amiben igencsak sok új jelenetet láthatunk ismét. Ami jó is meg nem is. Mert mire odajutunk, hogy február lassan részletekben is de látjuk a filmet. Másfelől jó is mert ebből látszik, hogy jó kis filmnek nézünk elébe. Ezekből elnézve szerintem sokkal jobb lesz mint az első pedig nekem az is bejött.

Na de elég a dumából íme:


5 megjegyzés:

  1. Hű, ez a trailer nagyon vagány, csak a Crazy In Love cover ne szólna alatta. Második előzetest adják ki az első film dalával, ami szerintem gáz. Csinálhattak volna hozzá más dalt.

    Amúgy Boldog Új Évet Kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? A vidi teljesen ott van. Nekem már az első alatt se jött be ez a zene. Az rendes verzióját ès az első zenéit imádom de ez? Nekem nem jön be. Remélem vmi jó kis zenéket csinálnak a filmhez. Ezt leszámítva...

      Boldog új évet neked is :)

      Törlés
    2. Úgy örülök, hogy egy véleményen vagyunk. :) Mások odáig vannak ezért a gyengus zenéért... én is remélem, hogy a filmzenék sokkal jobbak lesznek, de félek nem lesznek azok. A Zayn ft Taylor Swift dal is ócska. Az a pasivinnyogás...brr...

      Köszönöm! :)

      Törlés
    3. Én is örülök :) hát egyáltalán nem értem mit esznek ezen ebből csak az eredeti jó. Na igen a másik zene is gáz. Egy Ellie Goulding számnak ezerszer jobban örültem volna. Remélem ezen a téren történik valami csoda. :D

      Törlés