2017. január 7.

Részletek az Insomnia könyvekből

Sziasztok! Bocsánat a pár napos kihagyásért. Pedig szabin voltam a hétfőt leszámítva de az itthoni átalakítások és pakolások miatt semmi időm nem volt. De igyekszem most már pótolni a dolgokat. Ugyanis a karácsonyi könyvek kiolvasva szóval már csak írni kell róla.

Na de azok előtt jöjjön néhány idézet a Libri kiadótól. Mégpedig a nemrégen indult Insomnia könyvekhez. Ezen belül jelent meg például már a Hudson Laurelin Paigetől, valamint a Lebegés és az Egy csepp remény című könyvük is.

Lényegében pont ezekhez a könyvekhez kapcsolódik a poszt. Hiszen ezeknek érkeznek folytatásai a könyveknek és az egyik íróhoz új sorozat.

Kezdjük akkor ha már elsőként említettem egy kedvenc sorozatom írójával. Ő Laurelin Paige. Imádtam tőle a Fixed könyveket. Tőle kapunk egy új sorozatot hála a kiadónak. Korábban már írtam róluk. Az első két részhez már borítót és fülszöveget is kaptunk. De most ismerjük meg jobban azt a már említett első részt a First and Last sorozatból.

AZ ​​IGAZSÁG MEGSZÁLLOTTJA. A VÁGY RABJA.
Emily Wayborn csinos és sikeres szinkronszínész, aki kicsapongó múltját maga mögött hagyva kezd új életet. Vége azoknak az éveknek, amikor luxus eszkortlányként gazdag és perverz férfiak kívánságát leste. Ám amikor kétségbeesett üzenetet kap egykori barátnőjétől, egyre mélyebbre hatol a sötétségbe, amelyből egyszer már kiszabadult
Lenyűgözött, elbűvölt, bárhová követtem volna, de Amber bajba került, és szüksége volt a segítségemre.
Emily elhatározza, hogy felkutatja eltűnt barátnőjét, a nyomok pedig Reeve Sallishez, a jóképű, ám veszedelmes szállodatulajdonoshoz vezetik, aki nőfaló, perverz, és alvilági módszereiről híres.
Lassan, apránként, kétség sem férhet hozzá, hogy Reeve lesz a végzetem.
Hogy megtalálja Ambert, Emily kénytelen felkínálni a testét, így próbálja kifürkészni a férfi titkait és a barátnője nyomára lelni. Ám ahogy egyre jobban belebonyolódik a viszonyba, ellenállhatatlan vonzalmat érez Reeve perverziói iránt, miközben sejti, hogy a vesztébe rohan


Laurelin Paige új sorozata még forróbb, érzékibb és veszedelmesebb, mint a világszerte sikerlistás Fixed- regények

Ő lenne az. Hát a fülszöveg alapján már ígéretesnek hangzik. Nálam már az író nő neve is ajánló egy jó könyvhöz. A végén még hozzátették, hogy miben lesz jobb a Fixed sorozatnál szóval úgy legyen. Nagyon kíváncsian várom. Ami pedig azokat előzetes idézeteket illeti hát én picit lestem is. Mert ezek alapján ehhez képest még a Fixed sorozat egy sima kis csöpögős sztori pedig aztán ott is volt sok minden. Főleg ami a pasit Hudsont illeti.Az utolsó rész után nem gondoltam, hogy lehet még túl tenni rajta de ezeket olvasva úgy néz ki Laurelin új férfi karaktere minden tekintetben hajazza majd Hudsont.Hát nagyon várom, hogy megismerhessem.És azt hiszem, hogy is fogalmazzak... ez kicsit mintha brutálisabb is lenne. Na jó nem kicsit hanem sokkal. Az biztos, hogy nem egy sima kis romantikus erotikus történetet kapunk. Legalábbis az alábbiakból ez jön le és amitől persze még inkább kíváncsi vagyok rá mit kapunk az író nőtől. 

Lássuk mit szóltok hozzá ti :) 

"Undorodtam magamtól. Úgy értem, tényleg nagyszerű, hogy ilyen vonzó, mivel előbb-utóbb valószínűleg úgyis le kell vele feküdnöm, de miféle ember vagyok, ha még vágyom is rá?"

"Néha osztoztunk a férfiakon, de többnyire inkább nem. Sokkal kockázatosabb volt, mint kitartani egy férfi mellett. Szeretőnek lenni. Néha a holt szezonban nem kaptunk annyi figyelmet, mint szerettük volna. A szállodában kaptunk ennivalót, de másra nem mindig volt pénzünk. Gyantára és pedikűrre, meg fogamzásgátlóra. Kéthavonta el kellett látogatnunk a helyi klinikára antibiotikumokért, hogy kiöblítsük magunkból az összeszedett betegségeket. Kétszer is elkísértem Ambert terhességmegszakításra, megvártam, amíg kijött, és visszakísértem a szobánkba. Aztán adtunk magunknak két szabadnapot, kiültünk a tengerpartra, és iszogattunk. És nem beszéltünk arról, amit tettünk."

"A képernyőre bámultam. Ismerős kék szempár nézett vissza rám, sötétebb, mint az enyém, sötétebb, mint az emlékeimben. Csak egy fekete melltartó volt rajta, és egy nyaklánc galambmedállal, amit azóta viselt, amióta csak ismertem. Olyan szögből készült a kép, hogy látszott a V betűt formázó piros tetoválás a vállán. Halványuló zúzódások voltak a nyakán és a melle fölött, a mellkasán. Új zúzódások az egyik oldalán. Mindnek ki tudtam találni az okát. Fojtogatás és harapás nyomai fent."

"Követtem. Hát persze hogy követtem, és minden lépéssel eszembe jutott, amit azóta tudtam, hogy megjelent a lakásomon, és először megcsókolt. Amiről valahogy kész voltam megfeledkezni. Nem számított, hogy Reeve gyilkos volt-e vagy sem. Akár lelökte Missy Matayát a szirtről, akár mással ölette meg, és – könyörgök, ne! – akár tett valamit, amibe Amber belehalt, Joe jó okkal aggódott a biztonságomért.
Mert lassan, apránként, kétség sem férhetett hozzá, hogy Reeve lesz a végzetem."

Megjelenés: 2017. március


Másodikként jöjjön  Brittainy C.Cherry Az vagy nekem sorozatának második része. Most nézem csak az értékeléseket molyon az első részről a Lebegésről. És nagyon is jók. Akkor úgy tűnik valamiért csak engem nem vont a bűvkörébe a történet. Nem mondom, hogy rossz volt, vagy nem volt jól megírva mert nem. De ahogy írják az ajánlójában nekem már túlságosan is torokszorító volt, nem egy könnyű történet ami lehet nekem már sok volt. De ettől függetlenül kíváncsi leszek a sorozat második részére majd. Még ha ezt is a "torokszorító szerelemmel" jellemezték...

Lángolt a lelke, és megperzselt mindenkit, aki túl közel került hozzá.
Volt egyszer egy fiú, Logan. Szerettem, pedig mindenben az ellentétem volt. Én táncoltam, ő mozdulatlanul állt. Ő mindig csendben volt, nekem szünet nélkül járt a szám. Neki meg kellett harcolnia minden egyes mosolyért, én azt sem tudtam, mi fán terem a komorság. És amikor megláttam a benne lakozó tüzet, már nem tudtam elfordulni tőle
A hamuból új életre keltek, majd megint hamuvá égtek.
Úgy tűnt, nem illünk egymáshoz, mégis együtt voltunk az igaziak. Aztán egy elsietett döntés nyomán elveszítettem. Ez a döntés megváltoztatta az életünket. De néhány levegővétel, néhány elsuttogott hang, néhány pillanat erejéig ő is szeretett engem, szívből, igazán.

Logan és Alyssa története egy elátkozott szerelem torokszorító leírása. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!

"Logan megperzselt mindenkit, aki túl közel került hozzá. Szerettem, pedig mindenben az ellentétem volt. Ő mindig csendben volt, nekem szünet nélkül járt a szám. Neki meg kellett harcolnia minden egyes mosolyért, én azt sem tudtam, mi fán terem a komorság. És amikor megláttam a benne lakozó tüzet, már nem tudtam elfordulni tőle. "

Megjelenés: 2017. március 14.


Harmadikként pedig jöjjön Sophie Jackson Egy font hús sorozatának harmadik része. Sok idő után vettem rá magam anno, hogy elolvassam az első részt de végül nagyon szerettem. A második részt Max és Grace történetét az Egy csepp reményt még jobban imádtam. Kíváncsian várom tehát a harmadik részt amiben Riley és Lexie történetébe pillanthatunk bele. Kezdésnek pár idézettel: 




Riley Moore váratlan hívást kap; édesapja súlyos állapotban kórházba került. A börtönviselt nehézfiú öt év után mindent hátrahagyva hazautazik, hogy helyrehozza a kapcsolatát a családjával. Eközben felejteni próbál, hiszen a hosszú börtönéveket egy lányról álmodozva volt képes túlélni, aki egykor a világot jelentette neki, és aki soha nem lehet már az övé

Lexie Pierce sok fájdalmon ment keresztül, de megvalósította az álmait. Sikeres üzletasszony lett, aki tudja, mit akar, de Riley felbukkanásával ismét fellángol az egykori szenvedély. Azonban a lány tartozik egy vallomással a srácnak, mielőtt kiderítenék, vajon képesek-e újra bízni egymásban






"Mámorító elegye volt ez a vágynak, a sóvárgásnak és a szerelemnek..... "

"…semmi másra nem vágyott, csak arra, hogy belefeledkezzen a testébe…"

"Nem akart fennhangon kérkedni a hódításaival… Jól érezte magát a nőkkel, akik befeküdtek az ágyába, és biztos volt benne, hogy ők is hasonlóképpen gondolták."

Megjelenés: 2017 április

Nos ők lennének azok. Ki melyiket várja már?  Mind a három történetet nagyon várom, de a leírásaimból is lejött, hogy főleg az új Laurelin Paige történetet és az új Sophie Jackson könyvet. Az idézetekből ha választani kell melyik jöhetne most azonnal akkor Egy lépés feléd. Már a borító is nagyon bejövős az idézetek meg pláne. Szóval úgy tűnik, hogy szülinapi ajándéknak pont jó lenne :) 

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó kettő feltétlenül kell! *.*

    VálaszTörlés
  2. Ugye ugye? nekem az első és utolsó a nagyon nagyon várós. Főleg az utolsó :)

    VálaszTörlés