2017. szeptember 2.

Visszatértem + Eredményhirdetés

Sziasztok!

Először is bocsánat amiért eltűntem erre a pár hétre. De mondjunk úgy, hogy egy kis válságban voltam ilyen téren. Csalódtam is valamiben nem kicsit ez is közre játszott, hogy kellett egy kis szünet. De valami sokkal jobbat is kaptam helyette az élettől ami közben zajlott. Szóval felfrissülve, boldogan visszatértem. Bocsánat még egyszer, hogy így szó nélkül de ez így alakult. Igyekszek visszatérni a földre :D és ide is mert hiányzott a blogolás és minden csak valami más fontosabb volt. Most már próbálom összehozni ezt mind és ismét itt is lenni.

Köszönöm annak aki eddig és ezután is itt volt, lesz.

A nyereményjáték sorsolása is csúszott ez miatt amiért szintén bocsánat. De ebben a posztban ennek az eredményét is megtudhatjátok. Így hát nem is húzom az időt a mondókámmal hanem jön a lényeg:

Hiszen erre kíváncsi gondolom mindenki. Hogy kik is nyerték a könyveket? :) Íme:

Sorsolás előtt :) 


És akkor a nyertesek: 


A Három dolgot mondj című könyvet nyerte: Juhász Evelin

A Kamuzások, kavarások könyvet pedig: Dumitrán Júlia

Gratulálok Nektek! Légyszíves a lizzyke21@gmail.com címre kérek tőletek pontos címet hová mehetnek a könyvek. Holnap egész napos vagyok de ha addig megkapom az infókat akkor kedden útnak indulnak. 

A többieknek is nagyon köszönöm a részvételt mert nagyon sokan játszottatok. Lesz még rá alkalom :) Addig is olvassatok sokat és köszönöm mindenkinek aki itt van :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése