2018. szeptember 22.

Egy új Alkonyat és még jó pár újdonság a Könyvmolyképzőtől! *FRISSÍTVE!

Sziasztok!

Tegnap csak úgy egész véletlenül a Könymolyképző honlapjára tévedtem :) És mit utóbb kiderült nem is olyan nagy baj ez. Remek dolgokat láttam ugyanis. Ha minden jól megy akkor idén még több remek könyvet kapunk tőlük. Új regényeket de főleg folytatásokat. Hogy mikhez is? Lássuk ki melyiknek örül jobban? :)


Magyar borító még nincs a könyvekhez de már szerintem a fülszövegnek és a híreknek nagyon örülünk!


Érkezik egy személyes nagy kedvenc sorozat immár negyedik része. Az Off Campus kap egy újabb részt. Biztos vagyok benne, hogy ez is olyan szuper lesz akár a sorozat eddigi részei. Na de lássuk is miről fog szólni:

Elle Kennedy: The Goal - A cél 


A lány mindig eléri a célját…

A végzős Sabrina James már látja maga előtt az egész jövőjét: lediplomázik a Briaren, brillíroz a Harvard jogi karán, aztán szerez egy jól fizető állást valami menő cégnél. Szeretne kilépni nyomorúságos múltja árnyékából, ezért sem ideje, sem energiája nincs egy jóképű hokisra, aki hisz abban, hogy létezik szerelem első látásra. John Tuckerrel csupán egyetlen tüzes – ám meglepően gyengédre sikerült – éjszakát tervez, de néha egy éjszaka is elég, hogy az ember élete fenekestül felforduljon.

De a játék egyre bonyolódik.


Tucker hisz a csapatjátékban, meggyőződése, hogy az legalább olyan fontos, mint az egyéni teljesítmény. A jégen nem keresi a reflektorfényt, de amikor huszonkét évesen apa lesz, nem hajlandó a háttérben maradni. Már csak azért sem, mert a leendő anya gyönyörű, okos és hihetetlenül izgalmas. A gond csak az, hogy Sabrina James nem adja könnyen a szívét, és a lobbanékony, barna szépség túl makacs, hogy segítséget fogadjon el. Ha Tucker meg akarja szerezni álmai nőjét, meg kell győznie, hogy bizonyos célokat csak együtt érhetnek el.




A következő könyv sem lehet rossz. Mindkét író nevét jól ismerhetjük már. Külön is imádom őket én legalábbis és biztos, hogy együtt is valami jót alkotnak ebben a regényben.

Vi Keeland & Penelope Ward: Nagyképű öltönyös 



Az ellentétek meddig vonzzák egymást?

A szokásos reggelnek indult a vonaton.

De csak addig, amíg fel nem figyeltem az átellenben ülő férfira.

Olyan lekezelőn beszélt valakivel telefonon, mintha ő irányítaná a világot.

Mégis minek képzeli magát ez a nagyképű öltönyös? Istennek?

Bár meg kell hagyni, tényleg úgy nézett ki, mint egy isten.

Ám mi ketten nem is lehetnénk különbözőbbek.

És jól tudjuk, mit mondanak az ellentétekről.

Semmi sem készíthetett volna fel arra az útra, amire végül magával vitt. Arra pedig pláne nem, hogy hova fogunk a végén kilyukadni.

Mert minden jó véget ér, igaz egyszer?


Leszámítva a mi kapcsolatunkat, mert még csak nem is sejtettem, hogy az miként végződik.





Penelope Ward írónőnek érkezik egy másik könyve is. Én imádtam a Legdrágább mostohabátyám című könyvét. Ez is ígérkezik ugyanolyan jónak :) 

Penelope Ward: A legkedvesebb szomszéd

Tényleg lehet barátság férfi és nő között?

A váratlan szakításom után arra vágytam a legkevésbé, hogy az új szomszédom az exemre, Elecre hasonlítson – pláne, hogy még nála is szexibb legyen. Viszont a modora és a viselkedése már egyáltalán nem volt olyan megnyerő, mint a megjelenése. El is neveztem magamban Mérges Művésznek. A két kutyája ugatásától pedig képtelen voltam aludni. Így nem is bántam, hogy látványosan kerül, mint aki tudni sem akar a létezésemről.

Aztán egy este kiderült, hogy Damien mindent tud rólam. A hálószobám falán lévő lyukon keresztül ugyanis fültanúja volt a terapeutámmal folytatott összes telefonbeszélgetésnek, így az én sármos festő szomszédom jól ismerte a legféltettebb titkaimat. És bár nagyon próbált távol tartani magától, tudtam, hogy ugyanúgy érez irántam, hiszen a szívdobogása nem csal.

Azt hittem, Elec már összetörte a szívemet, pedig nagyon is egyben volt, és még hevesebben kalapált Damienért. Csak reménykedhettem, hogy nem ő fogja végleg megsemmisíteni.

Vesd bele magad a sodró történetbe!





Érkezik egy olyan könyv ami nekem először el is kerülte a figyelmem. Öreg hiba! Hiszen régen észrevettem volna mindent aminek köze van a Twilighthoz. Nagyon sok minden kezdődött ezzel :) A régi szép idők! Ide is érkezik valami új, valami kicsit más: 

Stephenie Meyer: Egy életem, egy halálom

Minden éremnek két oldala van…

Bellát és Edwardot is már ismered. Most találkozhatsz Beau-val és Edythe-tel!

Amikor Beaufort Swan a borús kisvárosba, Forksba költözik, és megismerkedik a vonzóan rejtélyes Edythe Cullennel, az élete izgalmas, de ijesztő fordulatot vesz. A titokzatos Edythe-t porcelánfehér bőre, aranyszínű szeme, igéző hangja és természetfeletti képességei ellenállhatatlanná teszik. Csakhogy Beau-nak fogalma sincs róla, hogy minél közelebb kerül a lányhoz, annál nagyobb veszélybe sodorja saját magát és a szeretteit. És lehet, hogy túl késő lesz visszafordulni…

A kultikus szerelmes regény lebilincselő újragondolása minden Alkonyat rajongónak kötelező olvasmány! A történetet a szerző, Stephenie Meyer bevezetője és utószava egészíti ki.

Az Alkonyat/Twilight első megjelenése, 2005 óta modern klasszikussá válva olvasók millióit varázsolta el.

Az Alkonyat sorozat világszerte csaknem 155 millió példányban kelt el.




És ha már vámpírok akkor érkezik még valami ami WOW! Annyira örültem neki! Hosszú idő után, hogy annyi lett az Ulpiusnak a KMK elhozza nekünk a Cat és Bones sorozat egy újabb részét! 5 rész jelent meg eddig itthon és végre jön a folytatás! Imádom ezt a párost szóval nagyon várom! 

Jeaniene Frost: Együtt a sírban

Hogyan küldesz sírba egy gyilkost, ha már halott?

Miután éppen, hogy elhárított egy (szellem)világháborút, Cat Crawfield nem vágyik másra, mint egy kis időre kettesben vámpír férjével, Bonesszal. Sajnos a New Orleans-i vudu királynő ajándék hatása továbbra is tart. A következmény: szívességből egy újabb harcba szállnak, ezúttal egy gonosz szellem ellen.

Évszázadokkal ezelőtt Heinric Kramer boszorkányvadász volt. Most pedig minden Halloweenkor testet ölt, hogy ártatlan nőket kínozzon, mielőtt élve elégeti őket. Idén viszont az elszánt Cat és Bones kénytelen mindent kockára tenni, hogy az örökkévalóság túloldalára küldjék – örökre. De egy rossz lépés is ahhoz vezethet, hogy a saját sírukat ássák.




Nos ki melyiket várja? Nem igen volt kérdés, hogy én az összeset! Jó kis év vége lesz az biztos! Remélem hamarosan megleshetjük hozzájuk a magyar borítókat! Köszönjük Könyvmolyképző! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése