2018. október 13.

Nyerd meg a legújabb Álomgyár könyvek egyikét! **Hosszabbítva!

Folyamatosan érkeznek az ősz újdonságai az Álomgyár kiadóhoz! Ezzel kapcsolatban jön a játék.

A nyertes pedig megnyerheti az alábbi Álomgyáros könyvek közül azt amelyiket szeretné.  És hogy mik közül lehet választani? Azt hiszem szép a lista:

Baráth Viktória, Carrie Cooper, Anne L.Green, J.K.Smith, Ludányi Bettina, Sienna Cole, R.Kelényi Angelika, Borsa Brown, Budai Lotti :) Az írónők csodás új könyvei közül viheti a nyertes az általa választott egy könyvet.


Ki melyiket szeretné? Természetesen ha novellás könyv akkor az is jár mellé.

Remélem minél több emberhez eljut a játék és hátha olyanok is beszállnak akik még nem ismerik vagy csak ismerkednek a kiadó könyveivel.

Amit tenni kell: (Ha még nem tetted meg az első kettőt :)

- Kedvelni a Lizzyke írásai oldalt FB-on

- Feliratkozni a blogra

- Valamint ide a játék bejegyzéséhez a blogra kérném a neved és egy mail címet.Na és persze a választott könyvet.

- És akár annak is örülnék ha megírnátok miért pont az adott könyvet szeretnétek. Mert mindenkitől csak egyet kérek :)

Ha pedig megosztod a posztot azt megköszönöm!


****Játék vége 2018. November 16-ig HOSSZABBÍTVA! 
Sorsolás: 2018.November 17.

Hajrá mindenkinek! Köszönöm előre is a részvételt! Sok sikert!

A játékhoz pedig ezt a csodás képet köszönöm Nikiinek! A Nikii blog bloggerinájának! Puszi!

129 megjegyzés:

  1. Kristóf Enikő, kriistofex3@gmail.com.
    Anne L. Green - Arcátlan csábító. Azért mellette tettem le a voksomat, mert szimpatikus az írónő és érdekelne a munkássága. Eddig egyik könyvét sem olvastam, és szerintem kezdetnek a legújabb regénye tökéletes lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor tényleg jó lenne ha lehetne mindet, de ahogy írtad kezdésnek tökéletes lesz! Örülök, hogy itt vagy :)
      Csak ajánlani tudom ezeket a könyveket!
      Sok sikert!

      Törlés
  2. Szia! Köszönöm a lehetőséget!
    Név: Kovács Emese
    E-mail címem: kovacsmesi92@gmail.com
    Lehetetlen választani Anne L. Green, Borsa Brown vagy Baráth Viktória könyvei közül. Nem lehet rád hagyni a döntést? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a részvételt :)
      Biztos rám akarod bízni? Bár tényleg nehéz egyet választani :)

      Törlés
    2. Rád bízom, mert én tuti nem tudnék választani :)

      Törlés
  3. J.K. Smith konyvet szeretnem.
    Erdekel, hogy miket ir, de eddig nem tudtam meg tole olvasni. meteorita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  4. Szia! Vargáné Wolf Andrea abbywinter2017@gmail.com
    Nagyon nehéz a választás, de Baráth Viki könyve mellett döntöttem, mert eddig még nem olvastam tőle, de követem a munkásságát, és ez most igazán kíváncsivá tett. Köszi a lehetőséget

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá neked is! Örülök, hogy itt vagy! Olvastam már az újat tőle és ahogy az értékelésében is írtam Az igazság nyomában könyve tökéletes választás elsőnek :)

      Törlés
  5. Nagyon nehéz döntés sajnos.... De legyen Borsa Brown Gyalàzat és hit című könyve, hogy miért mert megfogott az írásával és kíváncsi vagyok hogy A maffia trilógia után mit alkotott az írónő😱😃
    Nevem: Vincze Zsuzsanna
    E-mail címem:vincze.zsuzsanna@gmail.huhu

    VálaszTörlés
  6. Szia, nagyon szeretném megnyerni Anne L Green: Az arcátlan csábító c. könyvét,mert az írónő eddigi művei nagyon tetszettek és kíváncsi vagyok erre a könyvére is.Nevem: Váczi Fanni, e- mailom: fannivaczi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  7. Borsa Brown könyvét szeretném azért mert a többi már meg van 🙂! Az e-mail címem: kalmanjuhaszzs@gmail.com! Nevem: Kálmán-Juhász Zsanett

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    (Bóka Eszter, yukohime@citromail.hu)
    Én mindenképpen R. Kelényi Angelika: Mennyei bűnök c. könyvét választanám. :) Habár tőle még csak az Ártatlan trilógia első részét olvastam - a második viszont már a polcon csücsül -, az írónő stílusa azonnal megvett magának kilóra. Ezzel a könyvével pedig már azóta szemezek, amióta megláttam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor amíg nincs vége a játéknak tessék elolvasni a Bűnös örömök városát. Az összes jó de jajjj Velence <3 Nekem az a kedvenc részem!
      Köszi a részvételt :)
      Sok sikert

      Törlés
  9. Szia!
    Borsa Brown-tól a Gyalázat és a hit című könyvét mivel csak ez hiányzik,fantasztikus az írásai és mindig más kultúrával ismertet meg minket ez roppant érdekessé teszi a könyveit vele☺

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Név:Sipos Alexandra
    E-mail:ferrari19930324@gmail.com
    Baráth Viktória: Az igazság nyomában
    Azért ezt a könyvet választottam mert még nem olvastam
    Amúgy ha nem lenne meg az összes A. L. Green könyv a polcomon akkor őt választottam volna

    VálaszTörlés
  11. Szia😃Név:Maksay Erika,email:maksay.erika@gmail.com,Budai Lottitól A nyugati szetető című könybet szeretném.Nem olvastam még az írónő könyveit,nagyon kiváncsi bagyok rá,mert csak jókat hallottam róla😊🍀🍀🍀

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Baráth Eszter vagyok és Anne L. Green Arcátlan csábító című könyvet szeretném mert amit eddig olvastam az írónőtől egyszerűen magával ragadott és nem tudtam letenni a könyveit.
    barathesztyke14@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nevem: Kósa Réka
    E-mail: rekababa1515@gmail.com

    Baráth Viktória Az igazság nyomában című könyvét szeretném megnyerni, még nem olvastam az írónőtől, de megtetszett e könyv az ismertető alapján, amit a kiadó oldalán olvastam! :)
    Köszi a lehetőséget! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek választás :)
      Köszi a részvételt :)
      Sok sikert

      Törlés
  14. Pintyéné Ördögh Szilvia2018. október 14. 7:55

    Szia.Baráth Viktória könyvét szeretném.A novella amit kaptam nagyon felcsigázott igaz nem ehhez a könyvhöz van.Mivel azon kívül még nem olvastam tőle semmit így erre döntöttem.köszi a lehetőséget.posz79@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa :)
      Na örülök. Nagyon jó választás mert ezzel az új regénnyel nálam most mindent vitt az írónő :)
      Hajrá neked is! Sok sikert!

      Törlés
  15. Szia,Vass Szilvia
    vassszilvia07@gmail.com
    A Remény Szinfonia érdekelne!
    Köszönöm a lehetőséget!🍀🙂

    VálaszTörlés
  16. Szia! Fekete Adrienn vagyok, e-mail címem: adrienne.fekete10@gmail.com
    A választott könyv Sienna Cole - Reményszimfónia. Számomra nagyon érdekesnek hangzik a címe, az írnónőről pedig csak pozitív dolgokat hallottam. :)
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Bóna-Tóth Edina néven követlek ( tothedina85@gmail.com ). A választott könyvem Ludányi Bettinától a Meghasadt valóság. Olvastam már az írónőtől, és kíváncsi vagyok erre a történetre is.

    VálaszTörlés
  18. Borsa Brown: Gyalázat és hit könyvét szeretném megnyerni... mert a többi könyve is elvarázsolt. <3

    VálaszTörlés
  19. Szia. Slezák Edit, sedooka96@gmail.com az email címem. Borsa Brown vagy Budai Lotti esetleg R. Kelényi Angelika közül választanám valamelyiket. Megtetszettek, Borsa Browntól és R. Kelényi Angelikától már van könyvem, bár más írónőktől is olvastam vagy van meg könyvük, de ezek azok, amik közül választanék.

    VálaszTörlés
  20. Farkas Klára, klari.farkas04@gmail.com
    Én J.K. Sith Káosz a köbönjét szeretném megnyerni. Azért, mert A Szerelem hirdetésre könyvét már olvastam, az Ismert ismeretlen meg a polcomon várakozik. Nagyon szeretem az írásait

    VálaszTörlés
  21. Szia! Köszönöm a lehetőséget!
    Név: Bali Gina
    E-mail címem: b.gina0313@gmail.com
    Én a Ludányi Bettina: Meghasadt valóság c. könyvet választanám, egy ideje már kívánság listás könyv.

    VálaszTörlés
  22. Somorjai Péterné
    somorjaipeterne@gmail.com
    Borsa Brown:Gyalázat és Hit című könyvét szeretném,mert imádom a könyveit

    VálaszTörlés
  23. Szia! J. K. Smith: Káosz ​a köbön c. könyvet szeretném megnyerni, mert a róla olvasott értékelések felkeltették az érdeklődésem. Gáborné Bartha Réka Judit barthareka88@gmail.com Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  24. Szia,Bagány Adrienn vagyok andicica1993@gmail.com
    R. Kelényi Angelika Mennyei bűnök c. könyvét szeretném,anyukámnak,mert imádja a múltban játszódó könyveket.

    VálaszTörlés
  25. Szia! Bodnárné Dagonya Hajni vagyok. Az e-mail címem: hajnalkadagonya@gmail.com. Borsa Brown, Gyalázat és hit című könyvét választottam. Ez keltette fel a legjobban az érdeklődésem a választható könyvek közül. Nagyon kíváncsi vagyok.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  26. Szia! Először is köszönöm a lehetőséget! :)
    Nevem: Zabolai Ildikó
    E-mail címem: z.ildi89@gmail.com
    R. Kelényi Angelika - Mennyei bűnök című könyvét választanám, mert Angelika az egyik kedvenc magyar írónőm, minden könyvét szeretem, és természetesen a legújabb könyvére is kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Választásom Baráth Viktória - Az igazság nyomában c. regénye lenne. Izgalmas, kalandos és még nem olvastam az írónőtől, ezért szeretném :)

    Név:Pazsicki Renáta
    E-mail cím: eperke29@citromail.hu

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  28. Kedves Lizzyke!

    Én Baráth Viktória: Az igazság nyomában című könyvét szeretném megnyerni, mivel ez az egyetlen könyve, amit még nem olvastam. Nagyon tetszik a címe és a fülszövege, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy ebben a trilógiában is úgy játszik az olvasók érzéseivel, mint ahogy azt az eddigi történeteinél megszokhattuk. Nem mellesleg ez az első regénye, ami folytatásos, ezért ez is növeli a kíváncsiságomat.

    Nevem: Nyitrai Orsolya
    E-mail címem: onyitrai[kukac]gmail[pont]com

    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  29. Magyari Tünde t.magyari1205@gmail.com
    Budai Lotti: A ​nyugati szerető
    Azért erre esett a választásom mert már olvastam tőle és naagyon tetszett a regénye :) erről is csak jót hallottam, remélem tényleg így van :)

    (a többi könyvet vagy olvastam, vagy beszerzés alatt vannak, így nem szeretnék duplikációt :D)

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Jánosa Leonetta vagyok, az e-mailem: leonetta.janosa@gmail.com
    Bármelyiknek örülnék, de ha kimondottan egyet választani kell, akkor
    J. K. Smith: Káosz a köbön könyvét szeretném :)

    VálaszTörlés
  31. Szia! Örülök a játèknak,nagy nagyon jó ötletnek tartom! ��
    Nevem: Szőke Mónika
    E-mail címem: monikaszoke02@gmail.com
    A vàlasztott könyv: Baráth Viktória-Az igazság nyomában.
    Köszönöm a lehetőséget! ��

    VálaszTörlés
  32. Szia. Köszönöm a lehetőséget! Anne L. Greentől szeretném az arcátlan csábító c. Könyvét megnyerni, ugyanis nagyon tetszik az alapötlet!
    E-mailem: Anasztazia141@gmail.com
    😍😍😍😍

    VálaszTörlés
  33. Szia! Szűcsné Ignácz Enikő vagyok, ignacz.eni@gmail.com az email címem. R.Kelényi Angelika: Mennyei bűnök c. könyvét szeretném, mert még nem olvastam az írónőtöl és most itt a lehetöség,( amit köszönök) hogy nyerjek egy regényt tőle. Szép napot!

    VálaszTörlés
  34. Szia! Köszi a lehetőséget! :)
    Név: Néző Zsuzsa
    Email: nezozsu@gmail.com
    A választottam: Borsa Brown: Gyalázat és hit Azért őt választottam, mert nagyon szeretem az írónő összes előző könyvét is, és ez különösen izgalmasnak ígérkezik a nem mindennapi téma és környezet miatt ;)

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Nevem: Sukalac Mónika
    E-mail címem: sukalac@gmail.com
    FB-on Ács Milán néven kedvelem az oldalad.
    Az én választott könyvem: Borsa Brown - Gyalázat és hit. Az egyik kedvenc írónőm Borsa Brown. Eddig megvan az összes megjelent könyve és szeretném, ha a jövőben sem változna ez. :-)
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  36. Szia!

    Köszönöm a játékot!

    A választott könyvem pedig - J. K. Smith: Káosz ​a köbön
    Imádom az írónőt. Sajnos ezt még nem sikerült beszereznem tőle, de nagyon szeretném. Kíváncsi vagyok nagyon már a történetre.
    Feladatokat kipipáltam mint Alexandra Kiss és az email címem szandiykiss@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia! A nevem Ràczné Danyi Nikolett. E-mail címem:niki12091@hotmail.com. Az én vàlasztàsom Anne.L Green:Arcàtlan Csàbító című könyvre esett olvastam néhàny előzetest és nagyon izgalmasnak tűnt szivesen végig olvasnàm a történetet. És köszönöm hogy részt vehetek a jàtékban.

    VálaszTörlés
  38. Szia! Kovaly Kornélia vagyok, e-mailom: kovalykornelia@gmail.com.Anne L. Green Arcátlan csábító című könyve érdekel. Még nem olvastam az írónőtől, de sok jót hallottam róla :)

    VálaszTörlés
  39. Szia! Kereszti Krisztina vagyok. E-mail címem: kriszti4991@gmail.com. Az én választásom Budai Lotti: A nyugati szerető - A szamuráj lánya 1. lenne. Nagyon szeretem az ázsiai témát, és mivel nem ismerem, szeretném megismerni az írónő munkásságát. :)

    VálaszTörlés
  40. Hali.
    Turi mária vagyok, e-mail címem: turi.maria.85@gmail.com, a választásom Anne L. Green - Arcátlan csábító lenne. Már két könyvet olvastam tőle, és azok tetszettek. Ez is érdekesnek tűnik. Köszönöm a lehetőséget :) további szép napot :)

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget!

    Név: Andrea Kiss Jánosné
    Email: andreakissjanosne@gmail.com
    Választott könyv: J. K. Smith: Káosz ​a köbön
    Ez érdekel a legjobban igazából.
    A feladatokat elvégeztem. Még egyszer köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  42. Szia!

    Fábián Katalin vagyok, e-mail cimem knagy443@gmail.com. Nagyon nehéz döntés volt, de választásom Ludányi Bettina Meghasadt valóság c. könyvére esett. A feladatokat elvegeztem. Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  43. szia! :)
    Várkonyi Rozália névvel kedvelem a facebook oldalad már régebb óta követlek ott is és rendszeres olvasód is vagyok már egy ideje :)
    v.rozi09@gmail.com az email címem. :)
    nagyon nehéz választani a könyvek közül, de nagy töprengések után Budai Lotti: A ​nyugati szerető c. könyvét szeretném :)
    köszönöm a játékot :)

    VálaszTörlés
  44. Szia,
    először is köszönöm a lehetőséget.
    Faythe néven követem az oldalt itt blogspoton.
    Nevem: Patik Lilla
    Email címem: patiklilla95@gmail.com
    Anne L. Green - Arcátlan csábító könyvét szeretném megnyerni, már egy ideje eléggé szeretném megszerezni, nagyon érdekel. :)

    Még egyszer köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  45. Szia! Én Borsa Brown könyvét választanám, mert tetszik az írónő írásmódja :)
    Hrna-Herczog Éva
    hrnaherczogeva@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Katona Rebekának hívnak, az e-mail címem: rebekadorka1@gmail.com
    Borsa Brown legújabb könyvét szeretném, mert az újdonságok közül három kivételével, mindet beszereztem már. A Gyalázat és hit az egyik, amelyikre még nem tettem szert és erre vagyok a leginkább kíváncsi. :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  47. Huuuuu... Tök jó.En ezt szeretném Budai Lotti
    A ​nyugati szerető.A nevem Oláh Anikó olahaniko850405@gmail.com.

    VálaszTörlés
  48. Szia.Nevem Budai Vivien email vivien0319@gmail.com J.K. Sith Káosz a köbön könyvet szeretném,azért mert nagyon sok embertől hallani hogy milyen jó

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Gangl Eszter vagyok. Az emailem: g.eszter.l24@gmail.com (a 24 előtt egy L betű van :D)
    A könyv pedig amit szeretnék megnyerni, Borsa Brown: Gyalázat és hit c. könyve lenne, mert eddig minden könyvét olvastam az írónőnek és azt gondolom, ha az ember figyelmesen olvassa az írásait, akkor nagy tanulságokat lehet leszűrni belőlük. Emellett ráadásul szórakoztatóak is a regényei. :)
    Vagy esetleg Sienna Cole: Reményszimfónia c. könyve. Azt is nézegettem már molyon. Bátran állíthatom, annak a könyvnek is boldog tulajdonosa tudnék lenni :)
    (Ha esetleg utána néznél a facebook kedveléseknek, Grayson Kennedyként találsz meg a "rendszerben". :D)

    VálaszTörlés
  50. angyali63@gmail.com Angyal Edit vagyok. Borsa Brown: Gyalázat és hit c. könyve lenne, mert eddig minden könyvét olvastam az írónőnek

    VálaszTörlés
  51. Szia! :)
    Takács Viktória vagyok, az e-mail címem: ciaovixi@gmail.com.
    A könyv, amit szeretnék megnyerni Anne L. Greentől az Arcátlan csábító, mert nagyon szeretem az írónő könyveit, és sok jó véleményt olvastam róla. :)
    Szuper a blog! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a részvételt :)
      Sok sikert!
      Köszönöm és Üdv itt :))

      Törlés
  52. Szia! bcsmoni79@gmail.com A könyvek közül pedig talán J.K. Smith könyvét választanám.(Bőség zavara) Szeretem a könyveit és ezt még nem olvastam. Köszönöm a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  53. Szia, annus.n10@gmail.com. Amit szeretnék megnyerni az Anne L. Greentől az Arcátlan csábító könyve. Még nem volt lehetőségem az írónőtől könyvet olvasni. :))

    VálaszTörlés
  54. Szia! Polgár Attila a nevem, e-mail: polgarati68@citromail.hu és polgarati68@gmail.com. Mennyei bűnök-et szeretném feleségem örülne neki :)

    VálaszTörlés
  55. Szia! Tóthné Biró Vivien vagyok, email: vivien.biro@gmail.com. Baráth Viktória: Az igazság nyomában című könyvét szeretném megnyerni, mert szeretem az írónő könyveit, és ezt még nem szereztem be. :) Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  56. Szia! Polgárné Dóczi Szilvia, e-mail: polgarszilvi@citromail.hu
    Borsa Brown:Gyalázat és Hit című könyvét szeretném,mert szeretem a könyveit.

    VálaszTörlés
  57. Szia :)
    Köszönöm a lehetőséget az én választásom a Meghasadt valóság Ludányi Bettinától :) Történet alapján még nem olvastam ilyen könyvet, ezért nagyon kíváncsi vagyok rá.
    NÉV: KIRÁLY ÁGNES
    E-MAIL: kiraly.agi53@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Szia. Káosz a köbön, mert azt még nem olvastam :) Angyal Edit angyali63@gmail.com
    köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  59. Szia! Unczorg Judit vagyok,email címem: unjudit@citromail.hu Káosz a köbön címűre esett a választásom. Igazából mindegy lenne,csak az Arcátlan csábítót olvastam ezek közül . :)

    VálaszTörlés
  60. Én Az igazság nyomábant szeretném mert imádom Viki stílusát. 😊
    ( Mózes Kinga, dettydett@gmail.com )

    VálaszTörlés
  61. Szia NÉV: Varga Evelin,Email: evarga00@gmail.com és a R. Kelényi Angelika Mennyei bünök-t,mert még nem olvastam,de rengeteg jót láttam róla :) köszönöm a lehetőséget

    VálaszTörlés
  62. Szia!

    Budai Lotti: A nyugati szerető című könyvet szeretném! Régóta szemezek már vele, tetszik nagyon a leírása!
    Salamon Niki
    niksizive@citromail.hu

    VálaszTörlés
  63. Szia. Név: Bende-Szabó Adrienn, email: odri19@gmail.com
    Választani nagyon nehéz, J.K. Smith, Borsa Brown, Baráth Viki könyveit szeretem és még nincsenek meg az új könyvek tőlük, (segítek a családnak, mit is szeretnék karácsonyra :) ). Ha én lennék a szerencsés, e 3 könyv közül bármelyiknek nagyon örülnék, a döntést Rád bíznám, amelyik Neked a legjobban tetszett a 3 közül.
    Köszönöm a lehetőséget 😊

    VálaszTörlés
  64. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget! :)
    Nevem: Bárdosné Zuba Nikolett (face-en csak Bárdosné Niki)
    e-mail: zuba.nikolett.work@gmail.com
    Budai Lotti Nyugati szerető című könyvét szeretném megnyerni, ha még van rá lehetőség! ?(
    További szép nappot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  65. Szia. Név: Mogyorósi Bettina, email: mogyorosibettina22@gmail.com
    Nagyon nehéz választanom, de úgy döntöttem hogy Baráth Viktória: Az igazság nyomában című könyvet szeretném. :)
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  66. Szabó Erika Tünde. rikaunde@freemail.hu Nagyon szeretném: Borsa Brown:Gyalázat és Hit című könyvét. :)

    VálaszTörlés
  67. Farkasne Toth Zsuzsanna, kitsibots@gmail.com
    Kaosz a kobon: mar regota elszeretnem olvasni 😌

    VálaszTörlés
  68. Taskóné szabó krisztina, krisztina. Szabo 24@gmail.com. Borsa Brown egyértelmű annyira szerettem a könyveit nem lehet letenni, a maffia sirozatot és darab sorozatot 2-3elolvastam kívülről tudom. 😊

    VálaszTörlés
  69. Cserháziné Csoma Csilla, vedono22@freemail.hu: Borsa Brown - Gyalázat és hit című könyvét imádnám! ☺️☺️ Köszönöm a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy írva van tegnapig szólt a játék, de mivel még nem sorsoltam csak most még beleférsz :)

      Törlés
  70. Szia! Nem tudom, hogy lehet- e még jelentkezni, ha igen akkor én a Anne L. Green - Arcátlan csábító című könyvet szeretném választani, azért épp ezt a könyvet, mert egy régebbi könyvesboltba tett látogatásom során, felkeltette az érdeklődését, azonban akkor másikra esett a választás, ezzel a könyv feledésbe merült, egészen mostanáig.
    A nevem Sámi Henrietta, az e- mail címem: samidenissza75@yahoo.com.
    (Lehet, hogy már írtam hozzászólást, azonban nekem nem mutatja, ha így van akkor elnézést) köszönöm a lehetőséget! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy írva van tegnapig szólt a játék, de mivel még nem sorsoltam csak most még beleférsz :)

      Törlés
  71. Köszönöm a részvételt Mindenkinek! Hogy ilyen sokan játszottatok! De itt a VÉGE :) Mindjárt Sorsolás :))

    VálaszTörlés