2019. június 13.

Vadiúj sorozat érkezik Ella Maise írónőtől!

Újabb fantasztikus hírek az Álomgyár kiadó házának tájáról.

Szerintem az írónő neve sokunknak ismerős. Tőle olvashattuk az Imádlak, Jason Thorn című könyvet, valamint a nekem még ennél is nagyobb kedvencemet az Akarlak, Adam Connort. Eszméletlen jó borítóikkal engem már rögtön megfogtak. Aztán elolvasva imádtam az írónő stílusát, ahogy szövi a történetek szálait, a szereplőit, mindent. Nagy kedvencem lett a szerző.


Így aztán nagy a boldogság mert két új könyvének is hírét lehet venni. Hogy egészen konkrét legyek egy két részes sorozatot olvashatunk tőle hamarosan.

A sorozat címét a két főszereplő ihlette: Alexander és Maya

Szerintem ismét nem kell mondanom, hogy a borítók valami hihetetlen jók lettek. Tetszik nagyon, hogy az előző két könyvhöz továbbra is illik a stílus. Imádom. Olyan szépek lesznek. Már alig várom, hogy olvashassam őket és a könyvespolcomra kerüljenek.

Igaz a fülszövegek alapján ezúttal komolyabb történetekre számíthatunk de így is kíváncsian és izgatottan várom.

Ő lenne az első rész:

Első pillantás - Alexander és Maya 1.

"Ez a történet egyedi és imádnivaló!" - Dayreader
A nevem Maya, és nem ugyanaz a lány vagyok, aki egy hónapja voltam.
Ürességet érzek a mellkasomban. A szívem megszakadt a fájdalomtól.
Azokon a sötét éjszakákon, azokban a fájdalmas pillanatokban, amikor visszaemlékszem, miként szorítottam sikoltva apám hideg, élettelen kezét, nehezemre esik még a lélegzetvétel is, ahogy érzem a veszteség súlyát rám nehezedni. 
De minden történetben van egy hős is, ugye? Egy hős, akit attól a pillanattól semmibe vettem, hogy kinyitotta a száját.
A neve Alexander. Ő az elkerülhetetlen, akiről soha nem gondoltam, hogy megtalálom. Az egyetlen, akihez az összetört szívem húz. A lénye, az érintése, minden, amit tett, hogy elviselhetőbbé tegye a fájdalmam, örökké nyomot hagy bennem.

Még akkor is, ha tudom, csak egy fakó emlék leszek, miután elmegyek.

A nemzetközi bestsellerszerző, Ella Maise legújabb sorozatának első része egy szívszorító, gyönyörű történet a fájdalomról, a veszteségről, a sosem múló szeretetről és a vigaszról.


Várható megjelenés: 2019.november 20.


És ő lenne a második rész:

Utolsó szívdobbanás - Alexander és Maya 2.

"Összetört a szívem Alexanderért." - Marieke's Books
A nevem Alexander, és nem vagyok egy elcseszett hős.
Nem, ha képtelen voltam megmenteni az apró szívdobbanásokat, amiket a saját életemmel kellett volna védelmeznem.

Amikor a szívemet összeszorítja egy haláleset, ami térdre kényszerít, végül a nő után indulok, aki után hónapok óta vágyódom. Nemcsak azért, mert a gyönyörű arca az egyetlen, ami képes elsöpörni a fájdalmat, ha becsukom a szemem, de azért is, mert titkon arra vágyott, hogy helye legyen a szívemben - és nem adott számomra más esélyt.

De ha megteszem, ha elhitetem magammal, hogy megérdemlem őt, a döntéseim vajon mindent tönkretesznek kettőnk közt? És vajon ő el fogja fogadni a tényt, hogy nem kell kétszer elhagynia engem?

A nemzetközi bestsellerszerző, Ella Maise legújabb sorozatának második, befejező részében megtudhatjuk, mire képes az emberi szív, hogy feldolgozza a gyászt és újra beengedje a szerelmet.



Várható megjelenés: 2020.április 20.


Na ki várja még őket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése